eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stargard › Świadczenie usług transportowych w zakresie wywozu komunalnych osadów ściekowych z Oczyszczalni Ścieków w Stargardzie do zagospodarowania na cele rolnicze

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-08

Ogłoszenie nr 362241 - 2016 z dnia 2016-12-08 r.

Stargard: Świadczenie usług transportowych w zakresie wywozu komunalnych osadów ściekowych z Oczyszczalni Ścieków w Stargardzie do zagospodarowania na cele rolnicze
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 343289 - 2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 81111575800000, ul. ul. Okrzei  6, 73110   Stargard, państwo Polska, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 5771274, faks 91 5772128, e-mail tomasz.zareba@mpgk.stargard.pl ; monika.marcinkiewicz@mpgk.stargard.pl
Adres strony internetowej (URL): www.mpgk.stargard.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług transportowych w zakresie wywozu komunalnych osadów ściekowych z Oczyszczalni Ścieków w Stargardzie do zagospodarowania na cele rolnicze

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

EZ-ZPS-36/2106

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych o charakterze nieciągłym, dostosowanym do bieżących potrzeb Zamawiającego, w zakresie wywozu z Oczyszczalni Ścieków w Stargardzie osadów ściekowych o kodzie 19 08 05 na pola uprawne w okolicach Stargardu, lub w miejsce wskazane przez Zamawiającego, wraz z wyładunkiem oraz rozprowadzeniem na polu odbiorcy osadu (tj. jazda po polu z lekko uniesioną burtą). Załadunek osadu leży po stronie Zamawiającego, który będzie odbywał się za pomocą ładowarki - wysokość ładowania 2,70 m, w ilości szacunkowej około 10 000 ton w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości transportowanego osadu albowiem faktyczna ilość osadu będzie uzależniona od wielkości produkcji osadu w Oczyszczalni Ścieków oraz ilości chętnych odbiorców osadu do zagospodarowania go na cele rolnicze. Z tego tytułu Wykonawcy nie będzie przysługiwało od Zamawiającego żadne roszczenie odszkodowawcze. CPV- 90.51.37.00-3 2. Warunki i wymagania dotyczące zamówienia. Warunkiem przyjęcia oferty jest spełnienie przez Oferenta wymagań, które znajdą się w umowie oraz spełnienie poniższych warunków: 2.1. Wykonawca podczas trwania umowy dysponował będzie co najmniej dwoma pojazdami, każdy o pojemności użytkowej min. 17 m^3 z napędem na dwie osie, i dodatkowo dwoma samochodami, każdy o pojemności nie mniejszej niż 30 m^3 dla realizacji umowy, oraz odpowiednio przeszkolonymi pracownikami ze stosownymi uprawnieniami. Wykonawca załączy do formularza ofertowego dokument/y poświadczające prawo do dysponowania pojazdami o parametrach technicznych, wymaganych przez Zamawiającego. 2.2. Wykonawca musi zapewnić stałą dyspozycyjność do świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia tzn. świadczyć usługi, nie później niż w ciągu trzech dni od daty otrzymania telefonicznego zlecenia, potwierdzonego następnie droga elektroniczną na podany przez Wykonawcę adres email. W zgłoszeniu telefonicznym Zamawiający określi szacunkową wielkość osadu do wywiezienia. 3. Dokumentacją rozliczeniową będą kwity ważenia wywiezionego osadu z Oczyszczalni Ścieków, które odbywać się będzie na koszt Zamawiającego, na zalegalizowanej wadze znajdującej się na Oczyszczalni Ścieków w Stargardzie. 4. Każdy oferent może złożyć tylko jedną ofertę. 5. Oferty wariantowe i częściowe. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych ani częściowych. 6. Rozliczenie -Termin płatności faktury: 30 dni od dnia dostarczenia faktury. Zapłata następować będzie na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w fakturze. Uwaga: Zamawiający wymaga aby, umowa o udzielenie zamówienia była zawarta w siedzibie Zamawiającego tj. w Stargardzie przy ul. S.Okrzei 6.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 90513700-3
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT100000.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
KML Sp. z o.o.,  szczepan@kml.szczecin.pl,  Klonowica 5,  71-241 ,  Szczecin,  kraj/woj. zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 123000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 123000.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 123000.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: Zamawiający oceniał oferty wg stawki za wywiezienie 1 tony osadu na odległość 1 km Cena wybranej oferty wg ww kryterium - 1,48 zł Oferta z najwyższą cena wg ww kryterium - 1,70 zł. Maksymalna wartość umowy - 123000.00 zł


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.