eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gromnik › Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Gromnik - sezon zimowy 2014/2015

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-31

Gromnik: Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Gromnik - sezon zimowy 2014/2015
Numer ogłoszenia: 362222 - 2014; data zamieszczenia: 31.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 318362 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, ul. Witosa 2, 33-180 Gromnik, woj. małopolskie, tel. 014 6514202, 6514238, faks 014 6514095.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Gromnik - sezon zimowy 2014/2015.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz wewnętrznych na terenie Gminy Gromnik w zakresie odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej w sezonie zimowym 2014 - 2015r. 2. Zakres usług dotyczący zimowego utrzymania dróg w ramach niniejszej specyfikacji obejmuje: a) usuwanie śniegu z całej szerokości dróg (aby nie powodować jej zwężenia), b) zapewnienie ciągłej przejezdności dróg, c) przygotowanie materiałów do zwalczania śliskości, d) zwalczanie tj. zapobieganie powstaniu i likwidowanie śliskości zimowej przez stosowanie materiałów uszorstniających, e) utrzymanie stanu gotowości osób i środków technicznych zapewniających przystąpienie do odśnieżania, posypywania czy odśnieżania z posypywaniem dróg w czasie max. do 1 godziny od wezwania przez sołtysa lub pracownika Urzędu Gminy pełniącego nadzór nad akcją zimowego utrzymania dróg, f) utrzymanie stanu dyspozycyjności polegającej na możliwości natychmiastowego przystąpienia do odśnieżania, posypywania czy odśnieżania z posypywaniem dróg, po upływie terminu określonego powyżej w pkt. e. 3. Drogi gminne i wewnętrzne na terenie Gminy Gromnik objęte akcją zimowego utrzymania podzielono na 5 następujących rejonów: a) Rejon I - Brzozowa - Polichty - długość dróg - ok. 25,42 km, b) Rejon II - Chojnik - długość dróg - ok. 19,84 km, c) Rejon III - Golanka - Rzepiennik Marciszewski - długość dróg - ok. 19,93 km, d) Rejon IV - Gromnik - długość dróg - ok. 32,13 km, e) Rejon V - Siemiechów - długość dróg - ok. 43,87 km. Razem ilość km dróg objętych zimowym utrzymaniem, na terenie Gminy Gromnik wynosi: 141,19 km. Podany powyżej kilometraż dróg jest orientacyjny, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia do odśnieżania dodatkowych odcinków dróg, weryfikacji ich długości. Podanie faktycznej ilości kilometrów zimowego utrzymania w.w dróg w okresie umownym nie jest możliwe do określenia - związane jest to z warunkami meteorologicznymi, niezależnymi od Zamawiającego. Szczegółowy wykaz poszczególnych dróg w danym rejonie zawiera Załącznik nr 1 do projektu umowy. 4. Wymagania dotyczące wykonania usługi przy zimowym utrzymaniu dróg: a) Wymagania materiałowe i jakościowe. 1) Wykonawca zobowiązany jest wykonywać usługę ciągnikiem kołowym o mocy min. 60KM, wyposażonym w napęd na dwie osie z pługiem i rozsypywaczem. Dopuszcza się realizację usługi pługopiaskarką o masie własnej nieprzekraczającej 12 ton - dotyczy wyłącznie wskazanych przez Zamawiającego dróg gminnych w danym rejonie (Załącznik nr 1do projektu umowy - drogi oznaczone kolorem czerwonym). 2)Do odśnieżania oraz usuwania śliskości zimowej mogą być stosowane przez wykonawcę wyłącznie pojazdy i maszyny drogowe zarejestrowane oraz posiadające dopuszczenie do ruchu na drogach publicznych i wyposażone w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej zgodnie Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. 2007r., nr 186, poz. 1322 ze zm.). 3) Do zapobiegania powstawaniu, likwidacji i łagodzenia śliskości zimowej będą stosowane materiały uszorstniające w postaci kruszyw sztucznych lub piasek - zgodnie z Rozporządzeniem MINISTRA ŚRODOWISKA z dnia 27 października 2005r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. 2005r., nr 230, poz. 1960). 4) Operatorem sprzętu może być kierowca pojazdu posiadający odpowiednie uprawnienia tj. wymaganą kategorię prawa jazdy, znajomość obsługiwanego sprzętu i przeszkolenie do pracy przy zimowym utrzymaniu dróg. Technika odśnieżania nie może utrudniać ruchu pojazdów. 5) Pracownicy obsługujący sprzęt muszą być wyposażeni w telefony komórkowe z uwagi na wymaganą całodobową dyspozycyjność. 6) W przypadku awarii pojazdu wykonującego usługi Wykonawca zapewni na własny koszt zastępczy pojazd spełniający wymagania zawarte w niniejszej SIWZ. Zamawiający nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów. 7) W przypadku, gdy Wykonawca nie zapewni zastępczego pojazdu oraz kierowcy, Zamawiający zleci osobie trzeciej wykonanie zastępczej usługi. Strony ustalają, że Zamawiający obciąży Wykonawcę kosztem zapewnienia zastępczego zimowego utrzymania dróg oraz nałoży karę pieniężną w wysokości określonej w umowie. 8) W przypadku wystąpienia nadzwyczajnych warunków atmosferycznych (intensywne, długotrwałe opady śniegu, zawieje, zamiecie śnieżne) Wykonawca winien zabezpieczyć specjalistyczny sprzęt konieczny do likwidacji tych skutków w ramach zawartej umowy. Zamawiający również nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów. b) Wymagania w zakresie zimowego utrzymania dróg. 1) Jezdnia odśnieżona na całej szerokości - min. 3,5 m (aby nie powodować jej zwężenia), 2) Zapewnienie ciągłej przejezdności dróg, 3) Likwidowanie śliskości na jezdniach poprzez posypywanie materiałami uszorstniającymi w postaci kruszyw sztucznych lub piasku. O wyborze rodzaju oraz proporcji materiału (np: 1:1) decyduje Zamawiający. 4) Do posypywania dróg Wykonawca używa zakupionych we własnym zakresie materiałów szorstkich oraz organizuje zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa miejsce oraz sposób składowania tych materiałów. 5) Droga musi zostać posypana równą warstwą materiałów szorstkich na całej długości i szerokości. 6) Decyzję o rozpoczęciu i zakończeniu akcji zimowej podejmuje Zamawiający. 7) Ustala się maksymalny czas reakcji max. do 1 godziny od wezwania przez sołtysa, pracownika Urzędu Gminy pełniącego nadzór nad akcją zimowego utrzymania dróg lub przystąpienie do pracy nastąpi nie później niż po upływie 1 godziny po zakończeniu opadu. W przypadku opadów nocnych nie później niż przed godziną 600 rano. 8) Wykonawca usługi odpowiedzialny jest za jakość świadczonych usług i ich zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi w przedmiocie zamówienia oraz za zgodność z poleceniami danego sołtysa i pracownika pełniącego nadzór nad akcją zimowego utrzymania dróg z ramienia Urzędu Gminy Gromnik. 9) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia zgodnie z zapisami umowy stanowiącej Załącznik nr 8 do SIWZ. 10) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę jak również podwykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia. 11) Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilno-prawną za wszelkie szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałych na skutek nie wykonania lub nienależytego wykonania przyjętej usługi. W myśl powyższego, Wykonawca zobowiązany będzie w trakcie realizacji niniejszego zamówienia posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. c) Zastrzeżenia zamawiającego. 1) Zamawiający zastrzega sobie możliwość odśnieżania czy posypywania powyższych dróg własnym sprzętem, będącym na stanie Urzędu Gminy Gromnik. 2) Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonaną ilość kilometrów w danym rejonie. 3) O rodzaju świadczonej usługi - przykładowo: odśnieżanie kolejno posypywanie czy jednoczesne odśnieżanie z posypywaniem dróg, decyduje Zamawiający. 4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli prawidłowości wykonywania usługi polegających na kontroli grubości pozostawienia śniegu na jezdni, szerokości odśnieżania, ilości rozsypanych środków oraz szerokości i długości odcinków posypanych materiałem uszorstniającym. W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca ponosi kary pieniężne w wysokości określonej w umowie. 5) Wykonawca jest zobowiązany do dokonania wizji lokalnej w terenie (na własny koszt) oraz do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy. 6) Wykonawca-y, który złoży najkorzystniejszą ofertę zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy przedstawić deklarowany sprzęt do kontroli. d) Termin realizacji zamówienia: 1) Od dnia podpisania umowy do 30 kwietnia 2015r. 2) Rozpoczęcie sezonu nastąpi praktycznie z chwilą wystąpienia opadów śniegu i wezwania do prac przy zimowym utrzymaniu dróg, a zakończenie z chwilą całkowitego ustąpienia opadów śniegu (termin realizacji może ulec skróceniu lub wydłużeniu). 3) Decyzję o rozpoczęciu i zakończeniu akcji zimowej podejmuje Zamawiający.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Rejon I - Brzozowa - Polichty

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Monika Łazarz, Siemiechów 435, 33-181 Siemiechów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24399,31 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 35600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 35600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 35600,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Rejon II - Chojnik

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FULL - DACH Paweł Jucha, Siemiechów 69, 33-181 Siemiechów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14685,05 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 16400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22788,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Rejon III - Golanka - Rzepiennik Marciszewski

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo - Usługowa DORA, Chojnik 286, 33-180 Gromnik, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10887,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12631,50

  • Oferta z najniższą ceną: 12631,50 / Oferta z najwyższą ceną: 14180,40

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Rejon IV - Gromnik

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • F.H.U. HARNAŚ Bogdan Adamczyk, ul. 3-go Maja 9, 33-180 Gromnik, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18964,36 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24300,00

  • Oferta z najniższą ceną: 24300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 24300,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Rejon V - Siemiechów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FULL - DACH Paweł Jucha, Siemiechów 69, 33-181 Siemiechów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23300,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24420,00

  • Oferta z najniższą ceną: 24420,00 / Oferta z najwyższą ceną: 29695,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.