eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › wybór wykonawcy II etapu Zespołu Mieszkaniowego przy ul. Krasińskiego - Skowrońskiego w Katowicach zadanie nr 2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-07-12

POZYCJA 36219

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Katowice: wybór wykonawcy II etapu Zespołu Mieszkaniowego przy ul. Krasińskiego - Skowrońskiego w Katowicach zadanie nr 2 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Katowickie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., do kontaktów: Andrzej Matuszczyk , Andrzej Groner, ul. Krasińskiego 14, 40-019 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2536713, 2537785, fax 032 2537128, e-mail: tbs@interia.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.tbs.katowice.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Spółka prawa handlowego z większościowym udziałem gminy; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wybór wykonawcy II etapu Zespołu Mieszkaniowego przy ul. Krasińskiego - Skowrońskiego w Katowicach zadanie nr 2. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Katowice , ul. Krasińskiego - Skowrońskiego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa budynku mieszkalnego sześciokondygnacyjnego o łącznej ilości 101 mieszkań , wielostanowiskowego parkingu podziemnego o łącznej ilości 45 miejsc postojowych , wykonanie przyłączy wodno - kanalizacyjnych oraz zagospodarowanie terenu (drogi , chodniki , elementy małej architektury) zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową stanowiącą integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia . 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: zostały okreslone w pkt. III.2 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Budowa budynku mieszkalnego sześciokondygnacyjnego o łącznej ilości 101 mieszkań , wielostanowiskowego parkingu podziemnego o łącznej ilości 45 miejsc postojowych , wykonanie przyłączy wodno - kanalizacyjnych oraz zagospodarowanie terenu (drogi , chodniki , elementy małej architektury) zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową stanowiącą integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia . 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 14

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 500 000 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych). Wadium winno być wniesione wg zasad określonych w art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3.Wpłaty wadium w pieniądzach należy dokonać przekazem na konto ING Bank Śląski VII Oddział w Katowicach konto Nr 19 1050 1214 1000 0007 0286 8944 , 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: zostały określone w SIWZ Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: został okreslony w SIWZ Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawcy składają dokumenty wynikające bezpośrednio z ustaleń Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów , jakich może żądać zamawiający od wykonawcy , oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. 2006 r. Nr. 87 poz. 605 ) 2.Pierwszymi stronami oferty ma być wypełniony Formularz Ofertowy (załącznik nr 1). Następne strony oferty to kolejne dokumenty wymienione poniżej . 3.Dowód wniesienia wadium (załącznik nr 2) . 4.Oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę wymagań art. 22 ust. 1 oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3) w tym również o : a)zaznajomieniu się z zakresem i miejscem robót oraz z warunkami zawartymi w SIWZ i że wykonawca przyjmuje je bez zastrzeżeń, b)uzyskaniu przez wykonawcę wszelkich niezbędnych informacji do przygotowania oferty, 5.Oświadczenie o tym, że w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania przetargowego wykonali wszystkie zlecenia z należytą starannością (załącznik nr 4). Za dowód nienależytego wykonania zamówienia uznawane będą: a)wyrok sądu powszechnego lub polubownego obciążający wykonawcę , b)odstąpienie od umowy przez zleceniodawcę z winy wykonawcy, c)zmniejszenie należnej zapłaty za realizację zlecenia jako reperkusja za nienależyte wykonanie umowy , d)zapłata kar umownych przez wykonawcę, e)inne udokumentowane kary zastosowane w stosunku do wykonawcy za nienależyte wykonanie zlecenia . 6.Oświadczenie o tym, że przeciwko wykonawcy nie wszczęto postępowania upadłościowego ani jego upadłości nie ogłoszono, a także nie toczy się postępowanie ugodowe, ponadto nie toczy się postępowanie związane z naruszeniem przepisów ustawy karno - skarbowej (załącznik nr 5). 7.Oświadczenie o tym, że członków władz firmy wykonawcy (w przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, że ich samych) nie skazano za przestępstwo popełnione w związku z udzielaniem zamówienia publicznego albo za inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych (załącznik nr 6). 8.Oświadczenie o wyrażeniu zgody na zaciągnięcie informacji o wykonawcy we właściwym ze względu na jego siedzibę : Urzędzie Skarbowym, ZUS, Urzędzie Miasta (Gminy) a także w Banku, UZP (załącznik nr 7). 9.Odpowiednio ważne, aktualne dokumenty rejestrowe tj. zaświadczenia potwierdzające uprawnienia do występowania w obrocie gospodarczym i prawnym (aktualny wypis z ewidencji działalności gospodarczej, wypis z Krajowego Rejestru Sądowego). Ww. dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (załącznik nr 8) . 10.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, załączniki nr 9.1, 9.2, itd.). 11.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( załącznik nr 10) . 12.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (załącznik nr 11, nr 12). 13.Wykaz personelu kierowniczego tj. osób które mogą lub będą zaciągać zobowiązania w imieniu wykonawcy (załącznik nr 13) . 14.Wykaz osób , które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz dokumenty stwierdzające ich kwalifikacje zawodowe, potwierdzające posiadanie uprawnień zawodowych (m.in. branży sanitarnej, budowlanej i elektrycznej)- ( załącznik nr 14) . 15.Wykaz ważniejszych robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia ( nie mniej niż dwa obiekty o charakterze budownictwa mieszkaniowego bądź użyteczności publicznej ), z podaniem ich wartości , nie mniejszej niż 5 000 000 zł każdego z zamówień oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje zamawiających, protokoły odbioru itp. ) - (załącznik nr 15). 16.Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej , w których wykonawca posiada rachunek bankowy o swoich możliwościach finansowych , w tym o możliwości uzyskania kredytu na realizację przedsięwzięcia będącego przedmiotem niniejszego postępowania lub o posiadanych na rachunku środkach finansowych w kwocie równej co najmniej 2 500 000 zł . Ponadto w informacji bank winien potwierdzić fakt , że ze na rachunku wykonawcy nie występują tytuły egzekucyjne . Ww. informacja winna zostać wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. (załącznik nr 16) . 17.Zatwierdzone przez właściwy organ sprawozdania finansowe, wskazujące łącznie dodatni wynik finansowy, wraz z informacją dodatkową za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu . W przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres (zał. 17) 18.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej ( załącznik nr 18. ) . 19.Oświadczenie o udzieleniu przez wykonawcę poręczeń (należy podać komu i w jakiej kwocie). Oświadczeniem należy także objąć informację o uczestnictwie w obrocie wekslowym - w wypadku uczestnictwa należy podać zaangażowane weksle w względem podawcy/ców ( załącznik nr 19.) . 20.Informacja o możliwościach realizacyjnych wykonawcy wraz z krótką charakterystyką działalności - informacja nie podlega badaniu ( załącznik nr 20). 21.Posiadane certyfikaty ISO, nagrody i wyróżnienia - informacja nie podlega badaniu (załącznik 21.1, 21.2, itd.). 22.Określenie kosztu inwestycji: a)Zestawienie planowanych nakładów inwestycyjnych wg rozliczenia BGK (załącznik 22), b)szczegółowy harmonogram rzeczowo - finansowy (załącznik 23) . c)określenie składników cenotwórczych dla ewentualnych robót zamiennych lub zlecanych dodatkowo, niezmiennych do końca realizacji umowy (załącznik 24) . 23.Wykaz wybranych materiałów i urządzeń, które zostaną zastosowane przy realizacji inwestycji w oparciu o dostawy producentów ( załącznik nr 25). 24.Oświadczenie o akceptacji warunków płatności z tytułu realizacji zamówienia ( zał. 26) 25.Wykaz podwykonawców wraz z oświadczeniami o gotowości do współpracy (zał. 27). 26.Jeżeli ofertę składa spółka cywilna należy dołączyć umowę spółki oraz dokumenty rejestrowe wszystkich współwłaścicieli. 27.Jeżeli oferta składana jest przez wykonawców występujących wspólnie - konsorcjum firm, dołączyć należy oświadczenie uczestników konsorcjum o zawarciu , w przypadku uzyskania zamówienia umowy konsorcjum z której jednoznacznie wynikać będzie: a)ustanowienie jednego z członków konsorcjum pełnomocnika do występowania w charakterze głównego partnera (osoba prawna) działającego w imieniu każdego z pozostałych partnerów konsorcjum we wszystkich sprawach związanych z postępowaniem oraz zawarciem umowy (wadium, zabezpieczenie należytego wykonania umowy, upoważnienie do podpisania umowy, rachunek bankowy na który należy przelewać należności z tytułu realizacji umowy). Upoważnienie winno zawierać także osobę umocowaną do podpisania oferty. b)stwierdzenie o solidarnej odpowiedzialności partnerów konsorcjum za całość podjętych zobowiązań w ramach realizacji przedsięwzięcia, c)czas trwania umowy konsorcjum , przy czym nie może on być krótszy niż okres obowiązywania gwarancji i rękojmi realizowanego zadania. oznaczenie celu gospodarczego, dla którego umowa została zawarta (celem tym nie może być samo złożenie oferty , lecz zrealizowanie zamówienia), d)oznaczenie sposobu prowadzenia spraw konsorcjum oraz sposobu jego reprezentacji, e)określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy, f)sposób ustania konsorcjum (niedopuszczalne jest ustanie konsorcjum na skutek uchwały podjętej przez strony umowy konsorcjum). 28. Akceptowana forma umowy konsorcjum - pisemna - z podpisami notarialnie poświadczonymi. 29.W przypadku, gdy wykonawca uczestniczy w więcej niż jednej ofercie, oferty takiego wykonawcy zostaną odrzucone. Nie dotyczy to podwykonawców. 30.Uczestnicy konsorcjum winni załączyć wymagane powyżej dokumenty, z tym że każdy odrębnie dokumenty wymienione w pkt. 4,5, 6,7,8,9,10,11,12, 31.W przypadku konsorcjum firm wymóg dotyczący przedłożenia opinii banku o posiadanej zdolności kredytowej lub o środkach finansowych na rachunku uznany będzie za spełniony jeżeli: a)główny partner spełnia wymóg co najmniej w połowie (1/2 z 2 500 000 zł ) , a uzupełnienie do jedności zapewnione jest przez pozostałych partnerów, przy czym jako minimum uznaje się zdolność kredytową lub posiadane środki finansowe każdego z partnerów na poziomie 1/10 z kwoty 2 500 000 zł , 32.W przypadku konsorcjum firm wymóg dotyczący wykazania w załączniku do rachunku zysków i strat za rok poprzedni, produkcji budowlano - montażowej w kwocie co najmniej 20 milionów złotych, jako jeden z elementów oceny możliwości technicznych i finansowych, wymagane jest by główny partner spełniał co najmniej 50 % wymagania, natomiast pozostali partnerzy co najmniej po 25%. Warunek będzie uznany za spełniony także, gdy główny partner samodzielnie spełnia wymagania. 33.Wykonawca będący spółką z ograniczoną odpowiedzialnością winien zgodnie z art. 230 ustawy z dnia 15 września 2000r. - Kodeks spółek handlowych (Dz. U. Nr 94/00, poz. 1037) dołączyć uchwałę wspólników o zgodzie na zaciągnięcie zobowiązań lub prawo takie winno wynikać z umowy spółki (dołączyć umowę spółki). 34.Jeżeli wykonawca będzie korzystał podczas realizacji zamówienia z usług podwykonawców , winien do oferty dołączyć listę tych podwykonawców i zakres rzeczowy przewidziany do zlecenia zgodnie z załącznikiem nr 27 do SIWZ. Listę tą uważa się za kompletną , a jej rozszerzenie w trakcie realizacji umowy musi być uzasadnione wyjątkowymi i szczególnymi okolicznościami , których podczas zawierania umowy podstawowej nie można było przewidzieć . 35.Załącznik nr 28 - kosztorysy ofertowe przy czym dopuszcza się załączenie kosztorysów w formie uproszczonej zawierających podstawę wyceny , opis pozycji, jednostkę obmiarową , ilość cenę jednostkową , wartość pozycji , tabelę elementów scalonych oraz zestawienie materiałów . 36.Ponadto wykonawca do oferty zobowiązany jest załączyć dokumenty określające: a)część zamówienia, która zostanie wykonana przez podwykonawcę, b)nazwę podwykonawcy oraz jego formę organizacyjną, c)posiadane przez podwykonawcę kwalifikacje związane z zakresem czynności przewidzianych do wykonania przez podwykonawcę. 37.Przed zawarciem umów z podwykonawcami Wykonawca na żądanie Zamawiającego zobowiązuje się udzielić mu wszelkich informacji dotyczących podwykonawców, zaś Zamawiający może zgłosić uzasadniony sprzeciw co do wyboru danego podwykonawcy 38.Wykonawca wybrany do realizacji zadania , po zakończeniu postępowania przetargowego zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu projektów umów z podwykonawcami wraz z częścią dokumentacji dotyczącej robót określonych w tych umowach. Umowy te będą zawierane przy współudziale Zamawiającego i będą podstawą fakturowania . 39.Każdy z podwykonawców uczestniczący w realizacji zamówienia winien przedłożyć odrębnie dokumenty wymienione w pkt. 4,5,6,7,8,9,10,11,12. Dokumenty te winny zostać dołączone do oferty na zasadach określonych w pkt. 43 . 40.Za roboty wykonywane przez podwykonawców , Zamawiający będzie dokonywał zapłaty bezpośrednio na konta tychże podwykonawców na podstawie wystawianych przez nich faktur. Warunkiem zapłaty faktur będzie potwierdzenie przez Wykonawcę wykonania zakresów robót objętych fakturami podwykonawców. 41.Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za roboty wykonywane przez podwykonawców. 42.Zamawiający dopuszcza negocjacje z wykonawcą zapisów w umowie dotyczących zabezpieczenia należności podwykonawcy określonych w § 18 ust. 2 pod warunkiem, że propozycje wykonawcy zapewnią Zamawiającemu wywiązanie się wobec podwykonawcy z nałożonych na Zamawiającego obowiązku z art. 647 1 k.c. 43.Dokumenty określone w punktach 26 - 34 oraz 36 - 39 winne zostać dołączone do oferty w sytuacji gdy wykonawca podlega wymogom ww. punktów i posiadać numery załączników kolejno po sobie następujących, począwszy od nr 29.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbs.katowice.pl. Opłata: 600 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: gotówką w siedzibie Spółki , przelew na rachunek :ING Bank Śląski VII Oddział w Katowicach konto Nr 19 1050 1214 1000 0007 0286 8944 , odbiór w siedzibie Spółki. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 07.08.2006, godzina 13:00, siedziba zamawiającego.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 04.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.