eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świebodzin › Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniami pn.I. Przebudowa drogi powiatowej nr 1229 F na odcinku Skąpe - Łąkie, II. Przebudowa drogi powiatowej nr 1219 F w miejscowości Rusinów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-16

Świebodzin: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniami pn.: I. Przebudowa drogi powiatowej nr 1229 F na odcinku Skąpe - Łąkie, II. Przebudowa drogi powiatowej nr 1219 F w miejscowości Rusinów.
Numer ogłoszenia: 362198 - 2009; data zamieszczenia: 16.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Kolejowa 2, 66-200 Świebodzin, woj. lubuskie, tel. 068 4755307, faks 068 4755305.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swiebodzin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniami pn.: I. Przebudowa drogi powiatowej nr 1229 F na odcinku Skąpe - Łąkie, II. Przebudowa drogi powiatowej nr 1219 F w miejscowości Rusinów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniami pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 1229F na odcinku Skąpe - Łąkie oraz Przebudowa drogi powiatowej nr 1219F w miejscowości Rusinów. Zadanie pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 1229F na odcinku Skąpe - Łąkie obejmuje wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 1229F na odcinku Skąpe - Łąkie od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 276 do skrzyżowania z drogą powiatową nr 1223F o łącznej długości ok. 3,6 km, w skład której wchodzi przebudowa istniejącej drogi, przebudowa linii oświetleniowej w miejscowości Skąpe, oczyszczenie i udrożnienie rowów przydrożnych oraz wykonanie prac remontowych na obiekcie mostowym znajdującym się w ciągu drogi. Zadanie pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 1219F w miejscowości Rusinów obejmuje wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 1219F w miejscowości Rusinów na odcinku od skrzyżowania z drogą krajową nr 3 (Świebodzin - Międzyrzecz) do końca miejscowości Rusinów o łącznej długości ok. 1,2 km, w skład której wchodzi budowa kanalizacji deszczowej, przebudowa istniejącej drogi na drogę z jezdnią o szerokości 6,50m dla ruchu kołowego oraz budowa chodników o szerokości 2,00m..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 13.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłacenia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców każdy z nich musi złożyć niżej wymienione dokumenty): - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie oraz będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ; Inżynier-Inspektor drogowy: Wykształcenie wyższe, uprawnienia budowlane w specjalności drogowej lub uprawnienia konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń, co najmniej 10letni staż pracy w kierowaniu lub nadzorowaniu robót drogowych po uzyskaniu uprawnień budowlanych; Inspektor robót mostowych: Wykształcenie wyższe, uprawnienia budowlane w specjalności mostowej lub uprawnienia konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń, co najmniej 10letni staż pracy w kierowaniu lub nadzorowaniu robót mostowych po uzyskaniu uprawnień budowlanych; Inspektor robót wodociągowych i kanalizacyjnych: Wykształcenie wyższe, uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodno-kanalizacyjnych bez ograniczeń, co najmniej 10letni staż pracy w kierowaniu lub nadzorowaniu robót wodno-kanalizacyjnych po uzyskaniu uprawnień budowlanych; Inspektor robót elektroenergetycznych: Wykształcenie wyższe, uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektroenergetycznych bez ograniczeń, co najmniej 10letni staż pracy w kierowaniu lub nadzorowaniu robót w zakresie sieci elektroenergetycznych po uzyskaniu uprawnień budowlanych; Wykonawca, który wykaże osoby, którymi będzie dysponował ma obowiązek przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. - wykazu wykonanych usług oraz dokumentów potwierdzających, że oferent lub oferenci ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zrealizowali samodzielnie lub wspólnie w rozumieniu art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, zadania w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym co najmniej dwie usługi (nadzory inwestorskie) nad zadaniami odpowiadającymi swoim rodzajem robotom budowlanym określonych w opisie przedmiotu zamówienia o wartości nadzorowanych robót co najmniej 2.000.000,00 złotych brutto (dwa miliony złotych) każde dla pełnienia nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 1219F w miejscowości Rusinów lub wykazu wykonanych usług oraz dokumentów potwierdzających, że oferent lub oferenci ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zrealizowali samodzielnie lub wspólnie w rozumieniu art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, zadania w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym co najmniej dwie usługi (nadzory inwestorskie) nad zadaniami odpowiadającymi swoim rodzajem robotom budowlanym określonych w opisie przedmiotu zamówienia o wartości nadzorowanych robót co najmniej 3.000.000,00 złotych brutto (trzy miliony złotych) każde dla pełnienia nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 1229F na odcinku Skąpe - Łąkie. Wykonawcy winni załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, np. referencje, protokoły odbioru robót itp. - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ; Wartość przedmiotu umowy należy określić na podstawie formularza kosztorysu ofertowego - według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt IX SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki są przez wykonawcę spełnione. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe po upływie terminu składania ofert zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Pzp..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie art. 26 ust. 1, w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający żąda następujących dokumentów: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców każdy z nich musi złożyć niżej wymienione dokumenty): - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie oraz będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ; - wykazu wykonanych usług oraz dokumentów potwierdzających, że oferent lub oferenci ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zrealizowali samodzielnie lub wspólnie w rozumieniu art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, zadania w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym co najmniej dwie usługi (nadzory inwestorskie) nad zadaniami odpowiadającymi swoim rodzajem robotom budowlanym określonych w opisie przedmiotu zamówienia o wartości nadzorowanych robót co najmniej 2.000.000,00 złotych brutto (dwa miliony złotych) każde dla pełnienia nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 1219F w miejscowości Rusinów lub wykazu wykonanych usług oraz dokumentów potwierdzających, że oferent lub oferenci ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zrealizowali samodzielnie lub wspólnie w rozumieniu art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, zadania w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym co najmniej dwie usługi (nadzory inwestorskie) nad zadaniami odpowiadającymi swoim rodzajem robotom budowlanym określonych w opisie przedmiotu zamówienia o wartości nadzorowanych robót co najmniej 3.000.000,00 złotych brutto (trzy miliony złotych) każde dla pełnienia nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 1229F na odcinku Skąpe - Łąkie. Wykonawcy winni załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, np. referencje, protokoły odbioru robót itp. - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ; Wartość zlecanych przez Zamawiającego do wykonania usług należy określić według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. Inne dokumenty: 1. Oświadczenia o treści określonej w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych - według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców każdy z nich musi złożyć stosowne oświadczenie. 2. Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy, pełnomocnictwo należy załączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza - ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania wykonawców (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców) w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, które w szczególności powinno: - jednoznacznie określać postępowanie do którego się odnosi, - precyzować zakres umocowania, - wskazywać pełnomocnika, - wyliczać wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, - być podpisane przez każdego wykonawcę. 3. Stosowne pełnomocnictwo, które należy załączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza, do podpisania oferty w sytuacji, w której uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z zapisu w rejestrze lub ewidencji. Na ofertę oprócz ww. dokumentów i oświadczeń składają się również: - formularz ofertowy - według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, - projekt umowy - według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ (winien być zaakceptowany i podpisany przez upoważnionego przedstawiciela oferenta)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swiebodzin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe ul. Piłsudskiego 18, pokój nr 3 66-200 Świebodzin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe ul. Kolejowa 2, Sekretariat, I piętro 66-200 Świebodzin.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 1229F na odcinku Skąpe - Łąkie jest dofinansowane ze środków Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego, Priorytet I Rozwój infrastruktury wzmacniającej konkurencyjność regionu, Działanie 1.1. Poprawa stanu infrastruktury transportowej w regionie..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.