To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-08
Ogłoszenie nr 362155 - 2016 z dnia 2016-12-08 r.
Krosno: Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w Miejskim Zespole Szkół Nr 5 w Krośnie, 38 - 400 Krosno, ul. P. Skargi 3, w ramach projektu pn. "Kształcenie zawodowe szansą rozwoju" realizowanego w ramach Osi Priorytetowej IX Jakość edukacji i kompetencji w regionie, Działanie 9.4 Poprawa jakości kształcenia zawodowego RPO WP 2014 - 2020
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuKształcenie zawodowe szansą rozwoju realizowany w ramach Osi Priorytetowej IX Jakość edukacji i kompetencji w regionie, Działanie 9.4 Poprawa jakości kształcenia zawodowego RPO WP 2014 - 2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 350571-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Krosno, krajowy numer identyfikacyjny
52698900000, ul.
ul. Lwowska
,
38400
Krosno, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
13 47 43 306, faks
13 47 43 306, e-mail
zp@um.krosno.pl
Adres strony internetowej (URL): www.krosno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji koordynatora szkolnego w Miejskim Zespole Szkół Nr 5 w Krośnie, 38 - 400 Krosno, ul. P. Skargi 3, w ramach projektu pn. "Kształcenie zawodowe szansą rozwoju" realizowanego w ramach Osi Priorytetowej IX Jakość edukacji i kompetencji w regionie, Działanie 9.4 Poprawa jakości kształcenia zawodowego RPO WP 2014 - 2020
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.98.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Koordynator szkolny zobowiązany będzie do: a) ścisłej współpracy z koordynatorem projektu oraz asystentami koordynatora, w zakresie prawidłowej realizacji budżetu projektu przeznaczonego dla szkoły; b) organizacji zaplanowanych dla nauczycieli szkoły studiów podyplomowych i szkoleń doskonalących oraz do sprawowania nadzoru nad prawidłowością realizacji zadania; c) organizacji zaplanowanych dla uczniów szkoły kursów i staży zawodowych oraz sprawowania nadzoru nad prawidłowością realizacji zadania; d) współpracy z pracodawcami przy organizacji staży zawodowych; e) przygotowania regulaminu rekrutacji i jego aktualizacji; f) zapewnienia prawidłowej rekrutacji uczestników projektu wśród nauczycieli i uczniów szkoły, stworzenia i aktualizacji bazy danych uczestników projektu; g) sporządzenia specyfikacji pomocy dydaktycznych, stanowiących wyposażenie pracowni zawodowych w szkole; h) promocji projektu w szkole, zapewnienia dostępu do informacji o projekcie wszystkim jego uczestnikom; i) nadzoru nad terminową realizacją zaplanowanych działań zgodnie z harmonogramem projektu, bieżącego informowania Biura Projektu o wszelkich nieprawidłowościach zaistniałych podczas realizacji projektu w szkole; j) prowadzenia dokumentacji związanej z działaniami realizowanymi w szkole; k) przeprowadzenia badań ankietowych wśród uczestników projektu; l) sporządzania raportów miesięcznych z realizacji zadań w szkole; m) udostępniania wszelkich niezbędnych informacji i dokumentów koniecznych do kontroli prawidłowości działań realizowanych w szkole; n) realizacji innych zadań niezbędnych do prawidłowej realizacji projektu
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
79421100-2
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 25500 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KROSNA
- Wykonanie aktualizacji dokumentacji projektowo - kosztorysowej pomieszczeń byłego bloku operacyjnego i ZOL pod potrzeby Oddziału i Poradni Dermatologicznej
- Wykonywanie przeglądów technicznych oraz kompleksowa naprawa i konserwacja ambulansów sanitarnych.
- ,,Budowa centralnej klimatyzacji w budynku Starostwa Powiatowego w Krośnie, etap drugi"
- Zakup wraz z dostawą środków piorących
- Zwiększenie dostępu do usług wspierających funkcjonowanie dzieci, młodzieży, rodzin biologicznych i pieczy zastępczej
- "Poprawa dostępności do kompleksu budynków Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana Pawła II w Krośnie poprzez przebudowę układu komunikacyjnego i parkingów - etap I" - III
więcej: przetargi w Krośnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.