eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Naprawa silników, regeneracja pomp, sprężarek i rozruszników oraz usługa blacharsko-lakiernicza pojazdów jednostek wojskowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-16

Grudziądz: Naprawa silników, regeneracja pomp, sprężarek i rozruszników oraz usługa blacharsko-lakiernicza pojazdów jednostek wojskowych
Numer ogłoszenia: 362038 - 2009; data zamieszczenia: 16.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1123 , ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, faks 056 4583222.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.4rbm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa Sektora Finansów Publicznych - Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa silników, regeneracja pomp, sprężarek i rozruszników oraz usługa blacharsko-lakiernicza pojazdów jednostek wojskowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest naprawa silników, regeneracja pomp, sprężarek i rozruszników oraz usługa blacharsko-lakiernicza pojazdów jednostek wojskowych następująco: - naprawy silników typu S-359; 4CT 90; IVECO do Tarpan 4012; Z8401 do ciągnika Ursus U-902 zgodnie z wymaganiami określonymi treścią Załącznika Nr 1 do SIWZ w ilości 5 szt. (JW 4653 Siemirowice, JW 3136 Chełmno, JW 1641 Inowrocław, CSAiU Toruń); - regeneracja przekładni kierowniczych do pojazdów Star 200, 266, Honker, Lublin zgodnie z wymaganiami określonymi treścią Załącznika Nr 2 do SIWZ w ilości 11 szt. (1 OWT Grudziądz, JW 1523 Inowrcoław, JW 3136 Chełmno, JW 3033 Bydgoszcz); - regeneracja pomp wtryskowych, pomp wody, sprężarek zgodnie z wymaganiami określonymi treścią Załącznika Nr 3 do SIWZ w ilości 23 szt. (JW 1523 Inowrocław, JW 1123 Grudziądz); - usługi blacharsko-lakierniczej pojazdów Lublin 3314 Mikrobus; Lublin 3322 dostawczy; Fiat Punto osobowy; zgodnie z wymaganiami określonymi treścią Załącznika Nr 4 do SIWZ w ilości 3 szt. (JW 1123 Grudziądz).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.63.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji przekładni pojazdów 50.11.60.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji poszczególnych części pojazdów 50.11.66.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji rozruszników 50.11.21.10 - Usługi w zakresie napraw karoserii pojazdów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości ogółem: 1.540,00 zł, w tym: Zad. 1: 890,00 zł, Zad. 2: 170,00 zł, Zad. 3: 190,00 zł, Zad. 4: 290,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (Wykonawcy muszą prowadzić działalność gospodarczą w przedmiocie realizacji przedmiotu zamówienia - produkcja lub obrót artykułami objętymi niniejszą SIWZ); 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (w celu wykazania spełniania warunku Wykonawca przedkłada oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 1 SIWZ). 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego warunki określone w punktach 2 - 3 Rozdziału VI ust. 1 zostaną spełnione jeśli spełnia je chociażby jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub spełniają je wspólnie. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy. 4. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki określone w ust. 1, jeżeli złoży oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziale VII oraz wniesie wadium w wymaganej formie, kwocie i czasie, zabezpieczając ofertę w terminie związania ofertą (Rozdział X SIWZ). 5. Ocena spełnienia powyższych warunków nastąpi na podstawie treści przedstawionych dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych w Rozdziale VII, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku. Wykonawcy, którzy nie spełnią wymaganych warunków lub nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających ich spełnianie zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną uznane za odrzucone, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 7 do SIWZ). Oświadczenie to zobowiązany jest złożyć każdy z wykonawców, przedsiębiorców będących wspólnikiem spółki cywilnej, członkiem konsorcjum z zastrzeżeniem, że oprócz wymogu złożenia odrębnych oświadczeń przez każdego z wyżej wymienionych o spełnianiu warunku określonego w treści art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 Ustawy, mogą oni złożyć oświadczenie, że łącznie spełniają warunki określone wart. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 Ustawy. 2. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w Rozdziale VI ust. 1 pkt 1 SIWZ - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w ust. 1 Rozdziału VII SIWZ oraz dokumenty, o których mowa w Rozdziale VII ust. 3 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda złożenia w ofercie następujących dokumentów (Podstawa: § 1 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane; Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zm.): 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku spółek cywilnych zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione dla każdego wspólnika). 2) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary - art. 2, Dz.U. z 2002 r. Nr 197, poz. 1661 z późn. zm.). 4. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następującego dokumentu (Podstawa: § 1 ust. 3 pkt 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane; Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zm.): aktualnej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (art. 809 Kodeksu cywilnego).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.4rbm.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 1123, ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2009 godzina 08:30, miejsce: Oferty należy składać osobiście w siedzibie Zamawiającego - Grudziądz, ul. Czwartaków 1, bud. nr 1- kancelaria, pok. nr 107 lub przesłać na adres Zamawiającego.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Naprawa silników typu IVECO do Tarpan 4012; 4CT 90 do Lublin; Z8401 do ciągnika Ursus U-902; S-359 do Star.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: naprawa silników typu S-359; 4CT 90; IVECO do Tarpan 4012; Z8401 do ciągnika Ursus U-902 zgodnie z wymaganiami określonymi treścią Załącznika Nr 1 do SIWZ w ilości 5 szt. (JW 4653 Siemirowice, JW 3136 Chełmno, JW 1641 Inowrocław, CSAiU Toruń).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.60.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Regeneracja przekładni kierowniczych do pojazdów Star 200, 266, Honker, Lublin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Regeneracja przekładni kierowniczych do pojazdów Star 200, 266, Honker, Lublin zgodnie z wymaganiami określonymi treścią Załącznika Nr 2 do SIWZ w ilości 11 szt. (1 OWT Grudziądz, JW 1523 Inowrcoław, JW 3136 Chełmno, JW 3033 Bydgoszcz).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.63.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Regeneracja pomp wtryskowych, pomp wody, sprężarek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Regeneracja pomp wtryskowych, pomp wody, sprężarek zgodnie z wymaganiami określonymi treścią Załącznika Nr 3 do SIWZ w ilości 23 szt. (JW 1523 Inowrocław, JW 1123 Grudziądz).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.60.00-1, 50.11.66.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługa blacharsko-lakiernicza pojazdów Lublin 3314 Mikrobus; Lublin 3322 dostawczy; Fiat Punto osobowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa blacharsko-lakiernicza pojazdów Lublin 3314 Mikrobus; Lublin 3322 dostawczy; Fiat Punto osobowy; zgodnie z wymaganiami określonymi treścią Załącznika Nr 4 do SIWZ w ilości 3 szt. (JW 1123 Grudziądz).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.21.10-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.