eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pleszew › Zmiana sposobu użytkowania części mieszkalnej na administracyjną w budynku administracyjnym, przebudowa dwóch budynków administracyjnych oraz zmiana sposobu użytkowania poddasza nieużytkowego na użytkowe wraz z przebudową budynku gospodarczo-garażowego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-08

Ogłoszenie nr 362009 - 2016 z dnia 2016-12-08 r.

Pleszew: Zmiana sposobu użytkowania części mieszkalnej na administracyjną w budynku administracyjnym, przebudowa dwóch budynków administracyjnych oraz zmiana sposobu użytkowania poddasza nieużytkowego na użytkowe wraz z przebudową budynku gospodarczo-garażowego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 324524-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 337215-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Taczanów, krajowy numer identyfikacyjny 25051894400000, ul. Taczanów Drugi  43, 63300   Pleszew, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 627 419 347, faks 627 419 375, e-mail taczanow@poznan.lasy.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.taczanow.poznanlasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Lasy Państwowe

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zmiana sposobu użytkowania części mieszkalnej na administracyjną w budynku administracyjnym, przebudowa dwóch budynków administracyjnych oraz zmiana sposobu użytkowania poddasza nieużytkowego na użytkowe wraz z przebudową budynku gospodarczo-garażowego

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres prac obejmuje w szczególności: - Dostosowanie budynku administracyjnego i przylegającego do niego budynku mieszkalnego do aktualizowanych potrzeb biurowo-administracyjnych oraz połączenie użytkowe ich ze sobą na poziomie piętra. - Dostosowanie pomieszczeń w obu częściach budynku do wymogów stawianym budynkom użyteczności publicznej. - Umożliwienie obsługi administracyjnej osób niepełnosprawnych w obiekcie na poziomie parteru. - Wykonanie termomodernizacji budynku , polegającej na dostosowaniu go do wymogów w audycie energetycznym, docieplenie ścian zewnętrznych i stropodachów, wymiana stolarki otworowej zewnętrznej z parapetami. - Remont instalacji centralnego ogrzewania z przeniesieniem kotłowni olejowej do budynku gospodarczego oraz montaż wentylacji mechanicznej z rekuperacją w wybranych pomieszczeniach budynku. - Wykorzystanie istniejącego poddasza nieużytkowego na magazynowe cele użytkowe z wykonaniem wewnętrznej klatki schodowej w budynku gospodarczym. - Wykonanie węzła sanitarnego oraz kotłowni zasilanej olejem opałowym w wydzielonym pomieszczeniach budynku gospodarczego. - Wykonanie docieplenia budynku gospodarczego, wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV, wymiana wejść i wjazdów z drewnianych na stalowe oraz zamurowanie zbędnych otworów. - Wykonanie podbitki drewnianej połaci dachowej budynku gospodarczego, - Zagospodarowanie terenu: utwardzenie podjazdu budynku gospodarczego, nasadzenie drzew i krzewów, wykonanie ogrodzenia. Parametry techniczne budynków: o Powierzchnia zabudowy: 329,23 m2, o Powierzchnia całkowita: 646,29 m2, o Powierzchnia użytkowa 550,72 m2, o Powierzchnia całkowita 646,29 m2, o Kubatura 2055,76 m3, o Wysokość max. 7,88 m. Parametry techniczne budynku gospodarczego: o Powierzchnia zabudowy: 152,46 m2, o Powierzchnia całkowita: 282,18 m2, o Powierzchnia użytkowa: 179,00 m2, o Kubatura: 664,27 m3, o Wysokość: 6,44 m.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45110000-1
Dodatkowe kody CPV: 45450000-5, 45332300-6, 45332400-7, 45331100-7, 53331210-1, 45315000-8, 45310000-3,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1502650.93
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
InterMAX ,  ,  ul.Wrocławska 139 ,  63-421 ,  Przygodzice ,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1804522.66
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1804522.66
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2451445.47
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.