eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Goworowo › Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Goworowo

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-08

Ogłoszenie nr 361965 - 2016 z dnia 2016-12-08 r.

Goworowo: Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Goworowo
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 341511-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Goworowo, krajowy numer identyfikacyjny 53899800000, ul. ul. Ostrołęcka  21, 07440   Goworowo, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 297 614 066, faks 297 614 043, e-mail goworowo@ostroleka.home.pl
Adres strony internetowej (URL): www.goworowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Goworowo

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RI.271.5.2016.MR

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Goworowo. Do realizacji zamówienia Zamawiający przekaże Wykonawcy oprawy oświetleniowe typu WSL 800/100 RM z demontażu. W ramach niniejszego zamówienia zrealizowane zostaną prace, zgodnie z projektami budowlanymi, w miejscowościach: 1. Cisk: - odcinek C projektu budowlanego do realizacji w całości. Zamawiający przekaże do zamontowania jedną oprawę oświetleniową; - odcinek A projektu budowlanego, do realizacji zakres z przedmiaru robót, dołączonego do SIWZ (poz. 1-3). 2. Goworówek - do realizacji cały zakres projektu budowlanego. Zamawiający przekaże do zamontowania cztery oprawy oświetleniowe. 3. Damięty - do realizacji cały zakres projektu budowlanego w okolicy zatok autobusowych w Grabowie. 4. Nogawki - do realizacji cały zakres projektu budowlanego. Zamawiający przekaże do zamontowania dwie oprawy oświetleniowe. 5. Ludwinowo - Szczawin - zgodnie z projektem budowlanym, do realizacji odcinek pomiędzy miejscowościami (od strony Ludwinowa) w zakresie z przedmiaru robót, załączonego do SIWZ (poz. 1 - 10). 6. Jemieliste - odcinek zgodnie z projektem budowlanym, do realizacji zakres z przedmiaru robót, dołączonego do SIWZ (poz. 1-7). 7. Dzbądzek - do realizacji cały zakres projektu budowlanego. Zamawiający przekaże do zamontowania osiem opraw oświetleniowych. 8. Kunin - odcinek od drogi powiatowej 2572W do załamania sieci w lewo, zgodnie z projektem budowlanym, do realizacji zakres z przedmiaru robót, dołączonego do SIWZ (poz. 1-20). Zamawiający przekaże do zamontowania dwie oprawy oświetleniowe. 9. Ponikiew Mała - do realizacji cały zakres projektu budowlanego. Zamawiający przekaże do zamontowania jedną oprawę oświetleniową. 10. Ponikiew Mała PGR - odcinek wewnątrz podwórka od strony drogi powiatowej nr 4403W, zgodnie z projektem budowlanym, do realizacji zakres z przedmiaru robót, dołączonego do SIWZ (poz. 1-21). Zamawiający przekaże do zamontowania trzy oprawy oświetleniowe. 11. Zaorze - odcinek zgodnie z projektem budowlanym, do realizacji zakres z przedmiaru robót, dołączonego do SIWZ (poz. 1-9). 12. Kruszewo - dostawa do siedziby Zamawiającego 13 szt. opraw LED, których parametry zostały opisane w opisie technicznym projektu budowlanego. 13. Pokrzywnica Kolonia - Rębisze Kolonia - dostawa do siedziby Zamawiającego żerdzi strunobetonowej wirowanej typu E-10,5/2,5 oraz typu E-10,5/4,3 (po jednej sztuce) oraz dwóch żerdzi żelbetowych typu ŻN-10 z ustojami, zgodnie z projektem budowlanym. 14. Rębisze Parcele - dostawa do siedziby Zamawiającego żerdzi strunobetonowych wirowanych typu E-10,5/2,5 (3 szt.) oraz żerdzi żelbetowych typu ŻN-10 z ustojami (10 szt.). Na potrzeby niniejszego postępowania przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części: 1. Część I - wykonanie prac budowlanych w miejscowościach Cisk, Goworówek, Damięty (Grabowo), Nogawki i Ludwinowo - Szczawin, 2. Część II - wykonanie prac budowlanych w miejscowościach Jemieliste, Dzbądzek, Kunin, Ponikiew Mała, Ponikiew Mała PGR i Zaorze, 3. Część III - dostawa materiałów do rozbudowy oświetlenia ulicznego dla miejscowości Kruszewo, Pokrzywnica Kolonia - Rębisze Kolonia i Rębisze Parcele. Zamawiający przewiduje dla Wykonawców możliwość złożenia oferty na każdą z części zamówienia. Przed podpisaniem umowy Wykonawca złoży Zamawiającemu kosztorys ofertowy, sporządzony na podstawie przedmiaru robót. Jest to dokument, który stanowić będzie podstawę do umów i rozliczeń robót pomiędzy Zamawiającym, Wykonawcą, podwykonawcami i dalszymi podwykonawcami. Z uwagi na realizację zamówienia w ramach funduszy sołeckich, rozliczenie zamówienia odbędzie się na podstawie faktur, wystawionych za prace i dostawy dla poszczególnych miejscowości. Wykonawcę obowiązuje cena ryczałtowa za wykonanie przedmiotu zamówienia, przedstawiona w formularzu ofertowym. W ramach ceny ryczałtowej Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną. Zamawiający odstępuje od obowiązku dostarczenia przez Wykonawcę inwentaryzacji powykonawczej (jeżeli jest przewidziana w przedmiarach robót lub projektach budowlanych) - zostanie wykonana w oddzielnym opracowaniu. Wartość robót budowlanych jest niższa od kwoty określonej w przepisach, wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. ustawy Prawo zamówień publicznych. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia oraz projekty budowlane. Projekty budowlane w wersji papierowej dostępne są w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 20.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 45316110-9
Dodatkowe kody CPV: 34928500-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Część I
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT111772.42
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
BEMAR Przedsiębiorstwo Usług Projektowo - Inwestycyjnych Marzena Bębenek,  marzena.bebenek@bemarrzekun.pl,  ul. Mazowiecka 46,  07-411,  Rzekuń,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 53785.26
Oferta z najniższą ceną/kosztem 53785.26
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 53785.26
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Część II
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT108355.71
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
BEMAR Przedsiębiorstwo Usług Projektowo - Inwestycyjnych Marzena Bębenek,  marzena.bebenek@bemarrzekun.pl,  ul. Mazowiecka 46,  07-411,  Rzekuń,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 66344.15
Oferta z najniższą ceną/kosztem 66344.15
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 66344.15
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Część III
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT129312.30
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
BEMAR Przedsiębiorstwo Usług Projektowo - Inwestycyjnych Marzena Bębenek,  marzena.bebenek@bemarrzekun.pl,  ul. Mazowiecka 46,  07-411,  Rzekuń,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 28571,82
Oferta z najniższą ceną/kosztem 28571,82
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 28571,82
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.