eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Wykonanie comiesiecznej konserwacji dźwigów osobowych i towarowych oraz platformy przyschodowej w budynkach dydaktycznych i domach studenckich Uniwersytetu im.A.Mickiewicza w Poznaniu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-12

Poznań: Wykonanie comiesiecznej konserwacji dźwigów osobowych i towarowych oraz platformy przyschodowej w budynkach dydaktycznych i domach studenckich Uniwersytetu im.A.Mickiewicza w Poznaniu.
Numer ogłoszenia: 361947 - 2008; data zamieszczenia: 12.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet im. A. Mickiewicza , ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8294440, 8291232, faks 061 8294012, 8291103.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie comiesiecznej konserwacji dźwigów osobowych i towarowych oraz platformy przyschodowej w budynkach dydaktycznych i domach studenckich Uniwersytetu im.A.Mickiewicza w Poznaniu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie comiesiecznej konserwacji dźwigów osobowych i towarowych oraz platformy przyschodowej w budynkach dydaktycznych i domach studenckich Uniwersytetu im.A.Mickiewicza w Poznaniu. Zakres prac konserwacyjnych został określony w specyfikacji technicznej stanowiacej załącznik do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wycenią przedmiotowe zamówienie i złoza ofertę cenową Złożą oswiadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi Posiadają niezbędną wiedzę i doswiadczenie do wykonywania zamówienia, tj. wykonali w ostatnich 3 latach należycie co najmniej 3 konserwacje i naprawy dźwigów odpowiadające przedmiotowi zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalnosci gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności godpodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 mies. Przed upłuwem terminu składania ofert. Formularz ofertowy Formularz cenowy - zbiorcza tabela elementów scalonych Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Dokumenty potwierdzające, że w okresie ostatnich 3 lat wykonali należycie co najmniej 3 usługi konserwacji i naprawy dźwigów wraz z referencjami że usługi te zostały wykonane należycie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amu.edu.pl/zamówieniapubliczne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UAM Poznań ul.Wieniawskiego 1 61-712 Poznań.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2008 godzina 10:00, miejsce: pokój 302 ul.Wieniawskiego 1 Poznań.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.