eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ I URUCHOMIENIE SYSTEMÓW ZARZĄDZANIA TRZECH ŚCIAN WIZYJNYCH DLA KWP W GDAŃSKU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-03

Gdańsk: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ I URUCHOMIENIE SYSTEMÓW ZARZĄDZANIA TRZECH ŚCIAN WIZYJNYCH DLA KWP W GDAŃSKU
Numer ogłoszenia: 361906 - 2011; data zamieszczenia: 03.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku , ul. Okopowa 15, 80-819 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3214817, faks 058 3214810.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ I URUCHOMIENIE SYSTEMÓW ZARZĄDZANIA TRZECH ŚCIAN WIZYJNYCH DLA KWP W GDAŃSKU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie, dostawa, i uruchomienie systemów zarządzania ścianą wizyjną dla trzech ścian wizyjnych 2x2 monitory każda, wykonanych z monitorów wielkoformatowych LCD, dla określonej liczby oraz rodzajów sygnałów wejściowych. Każdy z w/w systemów zarządzania stanowi odrębne zadanie projektowo-wykonawcze. Przedmiot zamówienia musi być zrealizowany zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz normami. Wykonawca winien zapewnić: - serwis Systemu i urządzeń na terenie Polski, - gwarancję na System (wraz z urządzeniami) przez okres 36 miesięcy od daty podpisania protokółu odbioru Systemu, - czas usunięcia awarii Systemu - do 36 godzin od momentu powiadomienia Wykonawcy o awarii, - czas wymiany uszkodzonego sprzętu na sprawny - do 7 dni roboczych od daty powiadomienia Wykonawcy o wystąpieniu uszkodzenia. Wykonawca wykona dokumentacje powykonawcze uruchomionych ścian wizyjnych, które winny zawierać : - odpowiednie Certyfikaty lub Deklaracje zgodności z normami na dostarczone urządzenia, osprzęt i materiały, - zestawienie dostarczonych urządzeń, osprzętu i materiałów, - instrukcje techniczne i instrukcje obsługi dostarczonych urządzeń, - instrukcję użytkownika systemu zarządzania ścianą wizyjną, - kopię dostarczonego systemu zarządzania ścianą wizyjną na nośniku elektronicz- nym, - protokół uruchomienia systemu zarządzania ścianą wizyjną, - protokóły testów uruchomieniowych urządzeń, - świadectwo Gwarancji Wykonawcy na dostarczone systemy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.21.24.21-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się przynajmniej jedną usługą -Zaprojektowania i wybudowania co najmniej jednego systemu zarządzania ścianą wizyjną o wartości min 50000 zł brutto składającą się przynajmniej z 4 monitorów wielkoformatowych, umożliwiającego zarządzanie obrazami rzutowanymi na tę ścianę z kilku niezależnych źródeł sygnału w sposób dopuszczający dowolne dzielenie ściany wizyjnej na okna o regulowanej wielkości i położeniu na ścianie oraz przeskalowywanie okna do rozmiaru ściany wizyjnej. Realizacje należy podać za okres ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać - Wykonawca musi posiadać min.1 osobę własnej kadry technicznej z potwierdzonymi uprawnieniami budowlanymi do projektowania w specjalności telekomunikacyjnej lub elektrycznej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń. -Wykonawca musi posiadać min. 1 osobę kadry technicznej, posiadającą licencję pracownika zabezpieczenia technicznego drugiego stopnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Druk ofertowy wraz z oświadczeniem o podwykonawcach 2 W przypadku ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pomorska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zamówień Publicznych KWP w Gdańsku ul. Biskupia 23, 80-875 Gdańsk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2011 godzina 09:50, miejsce: Sekcja Zamówień Publicznych KWP w Gdańsku ul. Biskupia 23, 80-875 Gdańsk.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opracowanie ,dostawa i uruchomienie systemów zarządzania ścianą wizyjną dla KWP Gdańsk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie, dostawa, i uruchomienie systemów zarządzania ścianą wizyjną 2x2 monitory , wykonanych z monitorów wielkoformatowych LCD, dla określonej liczby oraz rodzajów sygnałów wejściowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.21.24.21-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opracowanie ,dostawa i uruchomienie systemów zarządzania ścianą wizyjną dla KWP Gdańsk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie, dostawa, i uruchomienie systemów zarządzania ścianą wizyjną 2x2 monitory , wykonanych z monitorów wielkoformatowych LCD, dla określonej liczby oraz rodzajów sygnałów wejściowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.21.24.21-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Opracowanie ,dostawa i uruchomienie systemów zarządzania ścianą wizyjną dla KWP Gdańsk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie, dostawa, i uruchomienie systemów zarządzania ścianą wizyjną 2x2 monitory , wykonanych z monitorów wielkoformatowych LCD, dla określonej liczby oraz rodzajów sygnałów wejściowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.21.24.21-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.