eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myszków › Wymiana ogrodzenia przy Zespole Szkół nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-08

Ogłoszenie nr 361902 - 2016 z dnia 2016-12-08 r.

Myszków: Wymiana ogrodzenia przy Zespole Szkół nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 326809-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 1 im. E. Kwiatkowskiego, krajowy numer identyfikacyjny 19917700000, ul. ul. E. Kwiatkowskiego  18, 42300   Myszków, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 034 313 28 40, faks 034 313 28 40, e-mail kwiatkowski@myszkow.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.zs1kwiatkowski.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wymiana ogrodzenia przy Zespole Szkół nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

Nr ZS1.272.2.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: "Wymiana ogrodzenia przy Zespole Szkół nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie. 2. Prace obejmują: 1) Demontaż istniejącego ogrodzenia z siatki stalowej w ramkach: - demontaż istniejącego ogrodzenia z prętów stalowych, - demontaż słupków ogrodzeniowych, - rozbiórka cokołu betonowego wraz z wywozem, - usunięcie krzewów samoistnie rozprzestrzeniających się na przęsłach ogrodzenia, - niwelacje terenu, 2) Utwierdzenie słupków stalowych z kształtowników zamkniętych 60/40/2 ocynkowanych oraz malowanych proszkowo w kolorze RAL 6005 (zielony) na minimalną głębokości 1.00m poniżej posadowienia terenu. Słupki w części górnej zabezpieczone zaślepką, 3) Wykonanie łącznika (cokolik) do montażu podmurówki, 4) Montaż podmurówki betonowej zbrojonej o wymiarach 2500mm/200mm, 5) Mocowanie przęseł stalowych (panele) o podwójnych prętach wzdłużnie zgrzewanych punktowo, średnica prętów pionowych 5mm a poziomych wzmacniających 6mm (6/5/6), do słupka obejmami ocynkowanymi i malowanymi w tym samym kolorze RAL 6005 co przęsło (3 kpl. uchwytów na jedno przęsło) skręcanych śrubami samozrywalnymi (6szt. na przęsło). 6) Dowiezienie i zasypanie ubytków gruntu po rozbiórce cokołu. 7) Wyrównanie terenu w pasie po obydwóch stronach ogrodzenia terenu warstwą zdjętego uprzednio humusu. 8) Montaż ramek ogrodzeniowych 10 cm ponad istniejącym terenem ze stosowaniem uskoków w przypadku terenu spadkowego. 9) Stare ogrodzenie po demontażu do przekazania inwestorowi. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: 1. Przedmiar robót - Załącznik Nr 1 do SIWZ 2. Dokumentacja projektowa uproszczona - Załącznik Nr 2 do SIWZ 3. Rys. Nr 1 - Zagospodarowanie terenu - Załącznik Nr 2a do SIWZ 4. Rys. Nr 2 - Szkic ogrodzenia - Załącznik Nr 2b do SIWZ 5. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - Załącznik Nr 3 do SIWZ Przedmiar robót jako załącznik do niniejszej specyfikacji, stanowi podstawę do sporządzenia kosztorysu ofertowego - opracowanego metodą kalkulacji uproszczonej. 6. Szczegółowe obowiązki Zamawiającego i Wykonawcy określa projekt umowy - Załącznik Nr 8 do SIWZ 4. Rodzaj zamówienia: robota budowlana 5. Kody i nazwy według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) Główny kod: 45342000-6 Wznoszenie ogrodzeń Dodatkowy kod: 4511000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45340000-2 Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego 6. Jeżeli w dokumentach dotyczących opisu przedmiotu zamówienia zostały wskazane z nazwy znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę oraz występuje odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych - oznacza to, że zgodnie z art.29 ust.3 oraz art.30 ust.4 ustawy, wskazaniom tym towarzyszą wyrazy "lub równoważne. Za "równoważne" Zamawiający uzna produkty, które posiadają podstawowe parametry techniczne i funkcjonalności, nie gorsze niż produkty wskazane w SIWZ. 7. Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. Zamawiający zgodnie z art. 36b ustawy żąda podania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania ich nazw (firm) - Formularz ofertowy (Załącznik Nr 4 do SIWZ). 7.1 W przypadku podpisania umowy Wykonawca będzie zobowiązany, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia podał - o ile są już znane - nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w roboty budowlane. Wykonawca będzie zawiadamiał podczas realizacji umowy Zamawiającego o wszelkich zmianach danych dotyczących podwykonawców, a także przekazywał informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych lub usług. Wykonawca będzie zobowiązany zgłosić podwykonawców na zasadach określonych w przepisach art.143 b ustawy Pzp. 7.2 Jeżeli późniejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wskazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany wskazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 8. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie, udzieli Zamawiającemu gwarancji zgodnie z przyjętym kryterium oceny ofert (Rozdział 15 SIWZ). Zakres gwarancji i uprawnienia zamawiającego określa projekt umowy (załącznik Nr 8 do SIWZ). 9. Zatrudnienie pracowników na umowę o pracę. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: - wykonanie prac objętych zakresem zamówienia wskazanym w Rozdziale 3 ust.2 SIWZ - jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców - Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego zawarto w §10 projektu umowy stanowiącym załącznik Nr 8 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45342000-6
Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45340000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT85766.20
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "ZŁOM-MAK" Jerzy Kumor,  zlom@kumor.pl,  ul. Słowackiego 92,  42-300,  Myszków,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 86990.27
Oferta z najniższą ceną/kosztem 86990.27
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 220162.48
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.