eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarnków › PRACE REMONTOWO-BUDOWLANE W SIEDZIBIE POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W CZARNKOWIE, W FILII PUP W WIELENIU I W FILII PUP W TRZCIANCE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-08

Czarnków: PRACE REMONTOWO-BUDOWLANE W SIEDZIBIE POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W CZARNKOWIE, W FILII PUP W WIELENIU I W FILII PUP W TRZCIANCE
Numer ogłoszenia: 361806 - 2010; data zamieszczenia: 08.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Czarnkowie , ul. Przemysłowa 2a, 64-700 Czarnków, woj. wielkopolskie, tel. 067 2553716, faks 067 2553718.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupczarnkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRACE REMONTOWO-BUDOWLANE W SIEDZIBIE POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W CZARNKOWIE, W FILII PUP W WIELENIU I W FILII PUP W TRZCIANCE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są prace remontowo-budowlane w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Czarnkowie, w Filii PUP w Wieleniu i w Filii PUP w Trzciance. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ, - przedmiar robót stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ, - program funkcjonalno-użytkowy dla zamówienia częściowego nr 3 - stanowiący załącznik nr 12 do SIWZ. Zamówienie przedmiotowe realizowane będzie w częściach opisanych w pkt IV SIWZ. Zamówienie częściowe nr 1: prace remontowo - budowlane w siedzibie PUP w Czarnkowie, przy ul. Przemysłowej 2a, 64- 700 Czarnków, Filii PUP w Trzciance przy ul. 27 Stycznia 42 , 64-980 Trzcianka i Filii PUP w Wieleniu, przy ul. Międzyleskiej 4,64-730 Wieleń. Zamówienie częściowe nr 2: przedmiotem zamówienia jest dostawa torów jezdnych oraz regałów, montaż regałów w składnicy akt w siedzibie PUP w Czarnkowie przy ul. Przemysłowej 2a, 64-700 Czarnków, sprawowanie serwisu gwarancyjnego. Zamówienie częściowe nr 3: dostawa i montaż urządzeń klimatyzacji w siedzibie PUP w Czarnkowie przy ul. Przemysłowej 2a, 64-700 Czarnków oraz w Filii PUP w Trzciance przy ul. 27 Stycznia 42, 64-780 Trzcianka..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniającyh, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (do wartości 50 % wartości zamówienia podstawowego). Zostaną one udzielone w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszczerzenia przedmiotu zamówienia oraz zapewnienie zostaną środki finansowe na ten cel.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.25.22-6, 45.44.21.00-8, 45.43.21.11-5, 45.42.11.31-1, 45.31.12.00-2, 45.43.10.00-7, 39.13.11.00-0, 45.45.30.00-7, 39.13.24.00-0, 39.71.72.00-3, 45.33.12.20-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 5 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w zakresie zamówienia częściowego nr 1 ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 5 do SIWZ oraz na podstawie załącznika nr 7 do SIWZ, w którym wykonawca wykaże wykonanie minimum trzech robót budowlanych polegających na wybudowaniu, przebudowie budynku lub remoncie pomieszczeń o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł brutto każde, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z dokumentami (np. referencje) potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; w zakresie zamówienia częściowego nr 2 ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 5 do SIWZ oraz na podstawie załącznika nr 7 do SIWZ, w którym wykonawca wykaże wykonanie minimum pięciu dostaw polegających na dostawie i montażu regałów przejezdnych o wartości zamówienia nie mniejszej niż 20.000,00 zł brutto każdej, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z dokumentami (np. referencje) potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie; w zakresie zamówienia częściowego nr 3 ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 5 do SIWZ oraz na podstawie załącznika nr 7 do SIWZ, w którym wykonawca wykaże wykonanie minimum jednego zamówienia polegającego na dostawie i montażu urządzeń klimatyzacyjnych o wartości nie mniejszej niż wartość 50.000 zł brutto w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z dokumentami (np. referencje) potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót na dane zamówienie częściowe - załącznik nr 2 do SIWZ, - aranżację rozmieszczenia regałów przesuwnych w odniesieniu do zamówienia częściowego nr 2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupczarnkow.pl i http://pup.czarnkow.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Czarnkowie, ul. Przemysłowa 2a,64 - 700 Czarnków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Czarnkowie, ul. Przemysłowa 2a,64 - 700 Czarnków -sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: prace remontowo - budowlane w siedzibie PUP w Czarnkowie, przy ul. Przemysłowej 2a, 64- 700 Czarnków, Filii PUP w Trzciance przy ul. 27 Stycznia 42 , 64-980 Trzcianka i Filii PUP w Wieleniu, przy ul. Międzyleskiej 4, 64-730 Wieleń..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: prace remontowo - budowlane w siedzibie PUP w Czarnkowie, przy ul. Przemysłowej 2a, 64- 700 Czarnków, Filii PUP w Trzciance przy ul. 27 Stycznia 42 , 64-980 Trzcianka i Filii PUP w Wieleniu, przy ul. Międzyleskiej 4, 64-730 Wieleń. Opis przedmiotu zamówienia w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ oraz przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.25.22-6, 45.44.21.00-8, 45.43.21.11-5, 45.42.11.31-1, 45.31.12.00-2, 45.43.10.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa torów jezdnych oraz regałów, montaż regałów w składnicy akt w siedzibie PUP w Czarnkowie przy ul. Przemysłowej 2a, 64-700 Czarnków, sprawowanie serwisu gwarancyjnego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa torów jezdnych oraz regałów, montaż regałów w składnicy akt w siedzibie PUP w Czarnkowie przy ul. Przemysłowej 2a, 64-700 Czarnków, sprawowanie serwisu gwarancyjnego. Opis przedmiotu zamówienia w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.11.00-0, 45.45.30.00-7, 39.13.24.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa i montaż urządzeń klimatyzacji w siedzibie PUP w Czarnkowie przy ul. Przemysłowej 2a, 64-700 Czarnków oraz w Filii PUP w Trzciance przy ul. 27 Stycznia 42, 64-780 Trzcianka..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa i montaż urządzeń klimatyzacji w siedzibie PUP w Czarnkowie przy ul. Przemysłowej 2a, 64-700 Czarnków oraz w Filii PUP w Trzciance przy ul. 27 Stycznia 42, 64-780 Trzcianka. Opis przedmiotu zamówienia w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ, przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ oraz programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.72.00-3, 45.33.12.20-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.