eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piaseczno › Zakup sprzętu i oprogramowania do digitalizacji Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego na potrzeby Wydziału Geodezji i Katastru Starostwa Powiatowego w Piasecznie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-31

Piaseczno: Zakup sprzętu i oprogramowania do digitalizacji Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego na potrzeby Wydziału Geodezji i Katastru Starostwa Powiatowego w Piasecznie.
Numer ogłoszenia: 361780 - 2014; data zamieszczenia: 31.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 152453 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Piasecznie, ul. Chyliczkowska 14, 05-500 Piaseczno, woj. mazowieckie, tel. 022 7572741, faks 022 7371158.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu i oprogramowania do digitalizacji Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego na potrzeby Wydziału Geodezji i Katastru Starostwa Powiatowego w Piasecznie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa (wraz z transportem) sprzętu i oprogramowania do digitalizacji Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego na potrzeby Wydziału Geodezji i Katastru Starostwa Powiatowego w Piasecznie (dwa zadania), to jest: 2 szt. stacji graficznych, 3 stacji przenośnych i 4 szt. monitorów LCD (Zadanie nr 1) oraz 2 sztuk skanerów formatu A3 (Zadanie nr 2), o parametrach minimalnych i konfiguracji określonych szczegółowo w załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ. 2. Sprzęt musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany zgodnie z normami ISO 9001 i ISO 14001 (lub równorzędnymi, to jest normami ustanowionymi przez narodowe organy normalizacyjne na podstawie norm ISO 9001 i ISO 14001), oraz posiadać wszelkie niezbędne do normalnego funkcjonowania instrukcje i certyfikaty w języku polskim, licencje na oprogramowanie, certyfikaty Microsoftu (dla stacji graficznych), deklaracje zgodności CE i oznakowanie zgodności CE, certyfikaty Energy Star oraz sterowniki do zainstalowanych w stacjach i urządzeniach komponentów. Sprzęt, który będzie dostarczony w ramach realizacji zamówienia musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych, zapewniających w szczególności realizację świadczeń gwarancyjnych. Serwis sprzętu musi być realizowany zgodnie z wymaganiami normy ISO 9001..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.40.00 - Stacje robocze 30.21.10.00 - Komputery wysokowydajne 30.23.13.10 - Wyświetlacze płaskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • COMP DATA Sp. z o. o., ul. Wiertnicza 134a, 02-952 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21138,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25556,94

  • Oferta z najniższą ceną: 25556,94 / Oferta z najwyższą ceną: 27422,85

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Virex Polska Sp. z o. o., ul. Ostrobramska 75c, 04-175 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 59350,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 69081,72

  • Oferta z najniższą ceną: 69081,72 / Oferta z najwyższą ceną: 73800,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.