eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Poprawa gospodarki cieplnej w Komisariacie V Policji w Sosnowcu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-11-03

Katowice: Poprawa gospodarki cieplnej w Komisariacie V Policji w Sosnowcu
Numer ogłoszenia: 361780 - 2011; data zamieszczenia: 03.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 269462 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach, ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2002050, faks 032 2002060.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa gospodarki cieplnej w Komisariacie V Policji w Sosnowcu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 2.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót w Komisariacie V Policji w Sosnowcu, w skład których wchodzi: Przystosowanie pomieszczeń na potrzeby kotłowni gazowej z kotłami kondensacyjnymi, Montaż układu technologicznego kotłowni gazowej kondensacyjnej. Montaż układów automatyki i sterowania dostawą ciepła z kotłowni do pomieszczeń Komisariatu. Kompleksowa wymiana i modernizacja wodnej instalacji grzewczej polegająca na wymianie grzejników, przewodów i armatury w budynku. Wykonanie niezbędnych robót budowlano - remontowych związanych z ww. modernizacją, a także roboty budowlane dostosowujące część powierzchni parteru i schody prowadzące do kotłowni do wymogów ppoż. 3.Szczegółowy przedmiot zamówienia został opisany w: 3.1Projekt budowlano -wykonawczy wielobranżowy - załącznik nr 7 do SIWZ; 3.2Przedmiar robót branży budowlanej - załącznik nr 8 do SIWZ 3.3Specyfikacja techniczna branży budowlanej - załącznik nr 9 do SIWZ 3.4Przedmiar robót branży sanitarnej - załącznik nr 10 do SIWZ 3.5Specyfikacja techniczna branży sanitarnej - załącznik nr 11 do SIWZ 3.6Przedmiar robót branży elektrycznej - załącznik nr 12 do SIWZ 3.7Specyfikacja techniczna branży elektrycznej - załącznik nr 13 do SIWZ 4. Zamawiający wymaga, aby gwarancja na wykonane roboty wynosiła minimum 36 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego. Dokumenty gwarancyjne Wykonawca przedkłada w dniu odbioru końcowego. 5.Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Na formularzu ofertowym wykonawca składa oświadczenie wskazując zakres robót (należy wskazać konkretnego podwykonawcę dla konkretnego zakresu):, jaki będzie realizował przy udziale podwykonawcy/ów. 6. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcjum) o udzielenie zamówienia publicznego niezbędnym jest wskazanie w ofercie, jaki zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia będzie realizował każdy z uczestników konsorcjum..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.61.10 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.25.11.30 - 45.25.11.30 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • C.Z-Sanit Dorota Kubica, Mirosław Kubica Sp. J., Kruczka 10, 41-804 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 202672,68 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 163797,67

  • Oferta z najniższą ceną: 163797,67 / Oferta z najwyższą ceną: 225602,37

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.