eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › Kompleksowa dostawa sprzętu nagłośnieniowego wraz z instalacją i uruchomieniem w Sali widowiskowej CKiS w Siedlcach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-11-08

Siedlce: Kompleksowa dostawa sprzętu nagłośnieniowego wraz z instalacją i uruchomieniem w Sali widowiskowej CKiS w Siedlcach
Numer ogłoszenia: 361658 - 2010; data zamieszczenia: 08.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 328456 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kultury i Sztuki w Siedlcach, ul. Bp. I. Świrskiego 31, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6446800, faks 025 6445646.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa dostawa sprzętu nagłośnieniowego wraz z instalacją i uruchomieniem w Sali widowiskowej CKiS w Siedlcach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa sprzętu nagłośnieniowego wraz z instalacją i uruchomieniem w Sali widowiskowej CKiS w Siedlcach. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich niezbędnych prac instalacyjnych i montażowych związanych ze sprzętem nagłośnieniowym. Wszystkie dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wymagane minimalne parametry techniczne jakie musi spełniać oferowany sprzęt) zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ, stanowiącym jego integralną część. Urządzenia (przedmiot dostawy) powinny być fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych. Wszystkie urządzenia powinny być pierwszego gatunku i spełniać wymagania jakościowe oraz wymagania prawne odnośnie tego typu urządzeń. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia na własny koszt. Wykonawca udzieli Zamawiającemu na dostarczony sprzęt minimum 24 miesięcznej gwarancji na sprzęt oraz minimum 36 miesięcznej gwarancji na prace instalacyjne. Wykonawca zobowiązany jest wraz z ofertą dostarczyć sporządzone w języku polskim karty katalogowe, instrukcje lub inne dokumenty potwierdzające zgodność oferowanego sprzętu z wymaganiami zawartymi w SIWZ. Wykonawca będzie zobowiązany do przeprowadzenia szkolenia z obsługi dostarczonych urządzeń dla wskazanych pracowników Zamawiającego w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany w momencie dostarczenia przedmiotu zamówienia dołączyć do poszczególnych typów urządzeń instrukcje obsługi w języku polskim. Zamawiający wymaga, aby urządzenia stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia spełniały wszystkie wymogi odpowiednich norm europejskich oraz były fabrycznie nowe i oznakowane znakiem CE , posiadały potwierdzenie spełnienie norm, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym ( atesty, certyfikaty, itp. ) wydane przez podmiot uprawniony do kontroli jakości. UWAGA! Wskazana jest wizja lokalna na Sali widowiskowej CKiS w Siedlcach w dniach roboczych od godz. 900 do 1500 oraz zapoznanie się ze schematem poglądowym - załącznik nr 9 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.24.00 - Sprzęt nagłaśniający .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Audio Plus Sp. z o. o., ul. Kolejowa 50, 05-092 Łomianki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 573757,82 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 699322,30

  • Oferta z najniższą ceną: 699322,30 / Oferta z najwyższą ceną: 795289,94

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.