eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › Termomodernizacja obiektów oświatowych miasta Przemyśla.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2016-12-07

Ogłoszenie nr 361606 - 2016 z dnia 2016-12-07 r.

Przemyśl: Termomodernizacja obiektów oświatowych miasta Przemyśla.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak


Nazwa projektu lub programu
Zadanie jest dofinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa III Czysta energia, Działanie 3.2 Modernizacja energetyczna budynków.

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl, krajowy numer identyfikacyjny 68675300000, ul. ul. Rynek  1, 37700   Przemyśl, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 016 6782962, 6752072, e-mail przetarg@um.przemysl.pl, faks 166 786 449.
Adres strony internetowej (URL): www.przemysl.pl

Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.przemysl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
www.przemysl.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

nie
www.przemysl.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
W formie pisemnej
Adres:
Urzą Miejski w Przemyslu Rynek 1 37-700 Przemyśl Kancelaria Ogólna


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja obiektów oświatowych miasta Przemyśla.
Numer referencyjny: ZP.2710.2.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
tylko jednej części

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
1


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja obiektów oświatowych miasta Przemyśla. Przedmiot zamówienia podzielony został na pięć zadań częściowych: Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych - wykonawca może złożyć ofertę tylko na jedną część zamówienia. 2.1. Zadanie częściowe Nr 1 Termomodernizacja budynku internatu Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 2 przy ul. Czarnieckiego 29 w Przemyślu. Kubatura 10861 m3 Zakres prac budowlanych obejmuje: 1) docieplenie ścian zewnętrznych, elewacyjnych metodą lekką-mokrą, z kompleksową wymianą obróbek blacharskich, montażem daszków systemowych i czujników ruchu w oświetleniu zewnętrznym, przełożeniem płyty odbojowej z kostki betonowej, 2) docieplenie stropu ostatniej kondygnacji matami z wełny mineralnej gr.20 cm, wymiana stolarki okiennej na PCV. Współczynnik przenikania dla całego okna U=0,9 W/(m2K) - 115 sztuk, 3) wymiana stolarki drzwiowej profile z izolacją termiczną (aluminium anodowane) o wsp. U = 1,3 W/(m^2K) - 7 sztuk, 4) modernizacja instalacji odgromowej, 5) montaż instalacji fotowoltaicznej, 6) remont ciągów komunikacyjnych (ułożenie kostki betonowej), 2.2 Zadanie częściowe Nr 2 Termomodernizacja budynku internatu Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 2 przy ul. Czarnieckiego 29 w Przemyślu - przebudowa instalacji centralnego ogrzewania. 1) Przebudowa instalacji c.o. 2.3. Zadanie częściowe Nr 3 Termomodernizacja Zespołu Szkół z Oddziałami Integracyjnymi przy ul. Grunwaldzkiej 81 w Przemyślu. kubatura - 31 943 m3 1) docieplenie ścian zewnętrznych, fundamentowych i elewacyjnych metoda lekką-mokrą, z kompleksową wymianą obróbek blacharskich, montażem czujników ruchu w oświetleniu zewnętrznym, wykonaniu nowej płyty odbojowej z kostki betonowej, 2) docieplenie stropodachów wentylowanych granulatem z wełny mineralnej i docieplenie stropodachów niewentylowanych styropapą, 3) wymiana stolarki okiennej na PCV współczynnik przenikania ciepła dla całego okna U = 0,90 W/m2K,- 353 sztuk, 4) wymiana stolarki drzwiowej profile z izolacją termiczną aluminium anodowane o wsp. U = 1,30 W/m2K,- 19 sztuk, Uwaga: W wycenie nie ujmować montażu daszków systemowych 5) modernizacja instalacji odgromowej, 6) remont ciągów komunikacyjnych ( ułożenie kostki betonowej) remont schodów i 2 pochylni dla niepełnosprawnych ( demontaż istniejących i montaż stalowych ) 2.4. Zadanie częściowe Nr 4 Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół z Oddziałami Integracyjnymi przy ul. Grunwaldzkiej 81 w Przemyślu -przebudowa instalacji centralnego ogrzewania 1) Przebudowa instalacji c.o. 2.5. Zadanie częściowe Nr 5 Termomodernizacja budynku I Liceum Ogólnokształcące w Przemyślu ul. Słowackiego 21, obiekt wpisany do rejestru zabytków pod numerem A-618. kubatura - 27 027 m3( bez strychu ) 1) docieplenie stropu ostatniej kondygnacji płytami z wełny mineralnej o łącznej grubości 25 cm, 2) przebudowa instalacji c.o., 3) dostosowanie pomieszczeń kotłowni na węzeł MPEC: zamurowanie przejścia do kotłowni, wykonanie nowych tynków posadzek i ścian, roboty malarskie, wykonanie instalacji elektrycznej w pomieszczeniu, 4) wymiana stolarki drzwiowej: zewnętrznej, drewnianej - odtworzenie - 2 sztuki jak na załączniku graficznym, aluminiowej, węzeł c.o. - 1 sztuka wewnętrznej płycinowej węzeł c.o.- 2 sztuki

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:45214220-8, 45214210-5, 45443000-4, 45421100-5, 45233161-5, 45300000-0, 45331100-0
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 30/10/2017


II.9) Informacje dodatkowe: Terminy wykonania zamówienia: Zadanie częściowe Nr 1 Termomodernizacja budynku internatu Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 2 przy ul. Czarnieckiego 29 w Przemyślu. - zakończenie robót do dnia 30 października 2017r. Zadanie częściowe Nr 2 Termomodernizacja Przebudowa instalacji centralnego ogrzewania w budynku internatu Ośrodka szkolno-Wychowawczego Nr 2 przy ul. Czarnieckiego 29 w Przemyślu - rozpoczęcie robót 1 czerwca 2017r. zakończenie robót do dnia 31 sierpień 2017r. Zadanie częściowe Nr 3 Termomodernizacja Zespołu Szkół z Oddziałami Integracyjnymi przy ul. Grunwaldzkiej 81 w Przemyślu. zakończenie robót do dnia 30 października 2017r. Zadanie częściowe Nr 4 - Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół z Oddziałami Integracyjnymi przy ul. Grunwaldzkiej 81 w Przemyślu -przebudowa instalacji centralnego ogrzewania rozpoczęcie robót 1 czerwca 2017r. zakończenie robot do dnia 30 września 2017r. Zadanie częściowe Nr 5 - Termomodernizacja budynku I Liceum Ogólnokształcące w Przemyślu ul. Słowackiego 21, obiekt wpisany do rejestru zabytków pod numerem A-618. rozpoczęcie robót 1 czerwca 2017r. zakończenie robot do dnia 30 września 2017r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający uzna, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że|: 1) warunek dla zadania częściowego Nr 1 a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie niższą niż 400 000,00 zł. b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 400 000,00 zł. 2) warunek dla zadania częściowego Nr 2 a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie niższą niż 100 000,00 zł. b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 100 000,00 zł. 3) warunek dla zadania częściowego Nr 3 a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie niższą niż 1.000 000,00 zł. b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 1.000 000,00 zł. 4) warunek dla zadania częściowego Nr 4 a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie niższą niż 300 000,00 zł. b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 300 000,00 zł. 5) warunek dla zadania częściowego Nr 5 a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie niższą niż 400 000,00 zł. b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 400 000,00 zł.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1) warunek dla zadania częściowego Nr 1 Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, co najmniej jedno zadanie polegające na wykonaniu robót budowlanych obejmujące swym zakresem termomodernizację budynku użyteczności publicznej lub budownictwa mieszkaniowego w technologii lekko- mokrej o powierzchni nie mniejszej niż 1000 m2 wraz z wymianą stolarki okiennej, 2) warunek dla zadania częściowego Nr 2 Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, co najmniej jedno zadanie polegające na wykonaniu budowy lub modernizacji instalacji centralnego ogrzewania w budynku użyteczności publicznej lub budownictwa mieszkaniowego o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł. 3) warunek dla zadania częściowego Nr 3 Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, co najmniej jedno zadanie polegające na wykonaniu robót budowlanych obejmujące swym zakresem termomodernizację budynku użyteczności publicznej lub budownictwa mieszkaniowego w technologii lekko- mokrej o powierzchni nie mniejszej niż 1000 m2 wraz z wymianą stolarki okiennej, 4) warunek dla zadania częściowego Nr 4 Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, co najmniej jedno zadanie polegające na wykonaniu budowy lub modernizacji instalacji centralnego ogrzewania w budynku użyteczności publicznej lub budownictwa mieszkaniowego o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł. 5) warunek dla zadania częściowego Nr 5 Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, co najmniej jedno zadanie polegające na wykonaniu budowy lub modernizacji instalacji centralnego ogrzewania w budynku użyteczności publicznej lub budownictwa mieszkaniowego o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł. potwierdzone dowodami wydanymi przez podmiot na rzecz, którego zostało wykonane, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 1.1.3. Zdolności zawodowej ( w zakresie personelu) tj. do realizacji zamówienia skierowane zostaną przez Wykonawcę osoby : 1) warunek dla zadania częściowego Nr 1 a) min. 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń do pełnienia funkcji kierownika budowy oraz koordynatora kierowników robót b) min. 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie instalacji , urządzeń elektrycznych i energetycznych bez ograniczeń , 2) Dla zadania częściowego Nr 2 a) min 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie instalacji sanitarnych bez ograniczeń ( instalacji c.o. ) do pełnienia funkcji kierownika budowy 3) Dla zadania częściowego Nr 3 a) min. 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń do pełnienia funkcji kierownika budowy oraz koordynatora kierowników robót b) min. 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie instalacji , urządzeń elektrycznych i energetycznych bez ograniczeń , 4) Dla zadania częściowego Nr 4 a) min 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie instalacji sanitarnych bez ograniczeń ( instalacji c.o. ) do pełnienia funkcji kierownika budowy 5) Dla zadania częściowego Nr 5 a) min 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie instalacji sanitarnych bez ograniczeń ( instalacji c.o. ) do pełnienia funkcji kierownika budowy a także posiadająca udokumentowaną co najmniej 18 miesięczną praktyką zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych ( Dz. U. z 2014r. poz. 1446 ). b) min. 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

5) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt.1 ustawy pzp; 6) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności wg. załącznika nr 8 do SIWZ. 7) Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne wg. załącznika nr 9.do SIWZ. 8) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 9) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu, na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt. 1.1.1 rozdział 2 SIWZ. ( dot poszczególnych zadań częściowych) 2) dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego ( dla poszczególnych zadań częściowych) . 3) wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których te roboty zostały wykonane wg. Załącznika Nr 6 do SIWZ, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt. 1.1.2 rozdział 2 SIWZ Dowodami, o których mowa powyżej są: dla robót budowlanych - referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów inne dokumenty. 4) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami wg. załącznika Nr 7 do SIWZ - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt. 1.1.3. rozdział 2 SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

6.1. Składane wraz z ofertą : 1) wypełniony formularz oferty stanowiący załącznik Nr 2 do SIWZ 2) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę o ile osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana, jako upoważniona do jej reprezentacji we właściwym rejestrze. 3) pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt.5 ppkt1. 4) dowód wniesienia wadium 6.2. Składane przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza 1) kosztorys ofertowy scalony w układzie pozycje z narzutami z podaniem stawki roboczogodziny i wysokości narzutów - do celów rozliczeniowych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
1) Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: a) Zadanie częściowe Nr 1 - wadium o wartości 15.000,00 zł. (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100). b) Zadanie częściowe Nr 2 - wadium 4.000,00 zł. ( słownie: cztery tysiące złotych 00/100) c) Zadanie częściowe Nr 3 - wadium o wartości 40.000,00 zł. (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100). d) Zadanie częściowe Nr 4 - wadium o wartości 10.000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). e) Zadanie częściowe Nr 5 - wadium o wartości 15.000,00 zł. (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100). 2) Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z póź. zm.) 3) Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić PRZELEWEM na rachunek bankowy Zamawiającego w Getin Noble Bank S.A. nr 08 1560 0013 2787 7120 6000 0006, a dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie zamawiającego. 4) Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć u Kierownika Zamówień Publicznych - Urząd Miejski w Przemyślu Rynek 1 pokój 20d (oryginał), a kopię złożonego dokumentu należy również załączyć do oferty. Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert, tj. do dnia 23 grudnia 2016 r. do godz. 10: 00 z dopiskiem: Termomodernizacja obiektów oświatowych miasta Przemyśla zad. częściowe Nr .......... Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie zamawiającego. 5) Wadium wniesione w formie gwarancji, poręczeń musi spełniać następujące wymogi: a) być wystawione na Gminę Miejską Przemyśl, b) zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego, zawierające oświadczenie iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. c) okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą. 6) Wykonawca, który nie wniósł wadium zostanie wykluczony z postępowania. 7) Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz zamawiającego w okolicznościach przewidzianych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8) Zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem określonym w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. Szczegółowe postanowienia dotyczące zwrotu wadium lub jego zatrzymania określono w art. 46 u.Pzp.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena 60
okres gwarancji 20
doświaczenie kierownika budowy20


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający zgodnie z art.144 ustawy pzp przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zamian do treści zawartej umowy w zakresie: 1.Zmiany wynagrodzenia za realizacje przedmiotu umowy w przypadku: 1) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (stawki VAT) mającej zastosowanie do przedmiotu zamówienia, 2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art.2 ustawy o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, Jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 2. Zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku: 1) przedłużających się procedur związanych z wykorzystaniem przez Wykonawców środków ochrony prawnej w zamówieniach publicznych lub innych procedur zamówień publicznych, 2) z powodu działania siły wyższej, tj. niezwykłych i nieprzewidzianych okoliczności niezależnych od strony, która się na nie powoduje i których konsekwencji mimo zachowania należytej staranności nie można było przewidzieć przed wszczęciem postepowania o udzielenie zamówienia publicznego. Pod pojęciem siły wyższej na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne: - o charakterze niezależnym od stron, - którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, - którego nie można przypisać drugiej stronie, Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: - powódź, pożar, - silne wiatry, obfite opady atmosferyczne, ekstremalny upał lub mróz, szczególnie w dłuższym okresie i inne zdarzenie związane z działaniem sil natury, jeżeli uniemożliwiają one lub znacznie utrudniają prowadzenie robót budowlanych, Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie również: - nieprzewidziane uszkodzenie lub zniszczenie obiektu budowlanego, urządzenia technicznego lub systemu urządzeń technicznych powodujące przerwę w ich używaniu lub utratę ich właściwości, bez których zrealizowanie założonego pierwotnie celu umowy stało się niemożliwe, 3) zmiany terminu realizacji ze względu na to, że prace objęte umową zostały wstrzymane przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. 4) zmiany związanej z rezygnacją przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy, 5) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi albo okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy- zmianie może ulec termin realizacji umowy, 6) zmiany podwykonawcy robót ( wskazanego w ofercie) pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego na taką zmianę oraz wprowadzenia podwykonawcy na zadanie w przypadku, gdy Wykonawca w ofercie przewidywał, że wykona roboty siłami własnymi, 3.zmiany podwykonawcy robót ( wskazanego w ofercie) pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego na taką zmianę oraz wprowadzenia podwykonawcy na zadanie w przypadku, gdy Wykonawca w ofercie przewidywał, że wykona roboty siłami własnymi, 4. zmiany kluczowego personelu Wykonawcy na personel o kwalifikacjach, doświadczeniu i wykształceniu nie niższym niż wskazany w ofercie Wykonawcy, niezbędne jest uzyskanie zgody Zamawiającego na zaproponowane zmiany ( osoby); 5. Zmiany w stosunku do dokumentacji projektowej: 1) na wniosek Wykonawcy, w trakcie prowadzenia robót, mogą być dokonywane zmiany technologii wykonywania elementów robót. Dopuszcza się je tylko w przypadkach, gdy proponowane przez niego rozwiązanie jest równorzędne lub lepsze funkcjonalnie od tego, jakie przewiduje projekt, a jednocześnie nie spowoduje zwiększenia kosztów robót. W tym przypadku Wykonawca przedstawia projekt zamienny, zawierający opis proponowanych zmian, niezbędne rysunki i wycenę kosztów. Projekt taki wymaga akceptacji nadzoru autorskiego, zaopiniowania przez nadzór inwestorski i zatwierdzenia do realizacji przez Zamawiającego, 2) na wniosek Zamawiającego, w trakcie prowadzenia robót, mogą być dokonywane zmiany technologii i sposobu wykonywania elementów robot, jeżeli z punktu widzenia Zamawiającego zachodzi potrzeba zmiany rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej. Dopuszcza się je tylko w przypadkach, gdy proponowane rozwiązanie nie spowoduje zwiększenia kosztów robót. W tym przypadku Zamawiający sporządza protokół konieczności. 6.W przypadku wątpliwości interpretacyjnych co do rodzaju i zakresu robót stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia, będzie obowiązywała następująca kolejność ważności dokumentów: 1) umowa, 2) Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, 3) dokumentacja projektowa, 4) ogólne, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, 5) wybrana przez zamawiającego oferta Wykonawcy 7.Dopuszczalne są wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówienie nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie ani na wynik postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 23/12/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Termomodernizacja budynku internatu Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 2 przy ul. Czarnieckiego 29 w Przemyślu.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kubatura 10861 m3 Zakres prac budowlanych obejmuje: 1) docieplenie ścian zewnętrznych, elewacyjnych metodą lekką-mokrą, z kompleksową wymianą obróbek blacharskich, montażem daszków systemowych i czujników ruchu w oświetleniu zewnętrznym, przełożeniem płyty odbojowej z kostki betonowej, 2) docieplenie stropu ostatniej kondygnacji matami z wełny mineralnej gr.20 cm, wymiana stolarki okiennej na PCV. Współczynnik przenikania dla całego okna U=0,9 W/(m2K) - 115 sztuk, 3) wymiana stolarki drzwiowej profile z izolacją termiczną (aluminium anodowane) o wsp. U = 1,3 W/(m^2K) - 7 sztuk, 4) modernizacja instalacji odgromowej, 5) montaż instalacji fotowoltaicznej, 6) remont ciągów komunikacyjnych (ułożenie kostki betonowej),
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7, 45443000-4, 45421100-5, 45233161-5, 45312311-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/10/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
okres udzielonej gwrancji20
doświadczenie kierownika budowy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2    Nazwa: Termomodernizacja budynku Internatu Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 2 przy ul. Czarnieckiego 29 w Przemyślu - przebudowa instalacji centralnego ogrzewania.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7, 45331100-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/08/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena 60
okres udzielonej gwarancji20
doświadczenie kierownika budowy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3    Nazwa: Termomodernizacja Zespołu Szkół z Oddziałami Integracyjnymi przy ul. Grunwaldzkiej 81 w Przemyślu.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:kubatura - 31 943 m3 1) docieplenie ścian zewnętrznych, fundamentowych i elewacyjnych metoda lekką-mokrą, z kompleksową wymianą obróbek blacharskich, montażem czujników ruchu w oświetleniu zewnętrznym, wykonaniu nowej płyty odbojowej z kostki betonowej, 2) docieplenie stropodachów wentylowanych granulatem z wełny mineralnej i docieplenie stropodachów niewentylowanych styropapą, 3) wymiana stolarki okiennej na PCV współczynnik przenikania ciepła dla całego okna U = 0,90 W/m2K,- 353 sztuk, 4) wymiana stolarki drzwiowej profile z izolacją termiczną aluminium anodowane o wsp. U = 1,30 W/m2K,- 19 sztuk, Uwaga: W wycenie nie ujmować montażu daszków systemowych 5) modernizacja instalacji odgromowej, 6) remont ciągów komunikacyjnych ( ułożenie kostki betonowej) remont schodów i 2 pochylni dla niepełnosprawnych ( demontaż istniejących i montaż stalowych )
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7, 45443000-4, 45421100-5, 45312311-0, 45233161-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/10/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
okres udzelonej gwarancji20
doświadczenie kierownika budowy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4    Nazwa: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół z Oddziałami Integracyjnymi przy ul. Grunwaldzkiej 81 w Przemyślu -przebudowa instalacji centralnego ogrzewania.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przebudowa instalacji c.o.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7, 45331100-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/09/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena 60
okres udzielonej gwarancji20
doświadczenie kierownika budowy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5    Nazwa: Termomodernizacja budynku I Liceum Ogólnokształcące w Przemyślu ul. Słowackiego 21,

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:45421100-5kubatura - 27 027 m3( bez strychu ) 1) docieplenie stropu ostatniej kondygnacji płytami z wełny mineralnej o łącznej grubości 25 cm, 2) przebudowa instalacji c.o., 3) dostosowanie pomieszczeń kotłowni na węzeł MPEC: zamurowanie przejścia do kotłowni, wykonanie nowych tynków posadzek i ścian, roboty malarskie, wykonanie instalacji elektrycznej w pomieszczeniu, 4) wymiana stolarki drzwiowej: zewnętrznej, drewnianej - odtworzenie - 2 sztuki jak na załączniku graficznym, aluminiowej, węzeł c.o. - 1 sztuka wewnętrznej płycinowej węzeł c.o.- 2 sztuki
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7, 45214220-8, 45421100-5, 45300000-0, 45331100-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/09/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena60
okres udzielonej gwarancji20
doświadczenie kierownika budowy20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.