eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budynek Starostwa - modernizacja

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-08

Oświęcim: Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budynek Starostwa - modernizacja
Numer ogłoszenia: 3615 - 2014; data zamieszczenia: 08.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 270625 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu, ul. Wyspiańskiego 10, 32-602 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. (033) 8449600, faks (033) 8449619.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budynek Starostwa - modernizacja.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budynek Starostwa - modernizacja Lokalizacja inwestycji: budynek Starostwa Powiatowego w Oświęcimiu, ul. Wyspiańskiego 10, 32-602 Oświęcim, działki o nr ew. 2006/57 oraz 2006/1096. 2. Zakres prac w budynku Starostwa Powiatowego w Oświęcimiu obejmuje wykonanie: a) przebudowę oraz zmianę sposobu użytkowania pomieszczeń sanitarnych na pomieszczenia biurowe istniejącego budynku użyteczności publicznej - Starostwo Powiatowe, b) zamontowanie klimatyzatorów w serwerowni oraz w trzech pokojach na II piętrze w budynku Starostwa. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: a) w przypadku przebudowy oraz zmiany sposobu użytkowania pomieszczeń sanitarnych na pomieszczenia biurowe: - projekt budowlany oraz projekt wykonawczy Przebudowy oraz zmiany sposobu użytkowania pomieszczeń sanitarnych na pomieszczenia biurowe istniejącego budynku użyteczności publicznej, zlokalizowanego w Oświęcimiu przy ul. Wyspiańskiego 10 na działkach nr 2006/57, 2006/1096 - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót b) w przypadku zamontowania klimatyzatorów Przedmiotem zamówienia jest zakup i montaż wraz z zasilaniem klimatyzatorów naściennych w pomieszczeniach biurowych - pok. 207 - 209 (pomieszczenia 3.24 - 3.26 wg Inwentaryzacji budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego oraz Powiatowego Urzędu Pracy w Oświęcimiu - RZUT II PIĘTRA) oraz w pomieszczeniu serwerowni - pok. 206 (pomieszczenie 3.23 wg w/w Inwentaryzacji) usytuowanych na II piętrze budynku Starostwa. Wg zaleceń z notatki z wizyty serwisowej z dn. 09.08.2013 r. wykonanej przez firmę Blucas - serwerownia wymaga montażu dodatkowego klimatyzatora o mocy 5kW, przystosowanego do pracy całorocznej. Pozostałe pomieszczenia nie posiadają obecnie żadnej klimatyzacji. Wszystkie pokoje posiadają okno skierowane na stronę południową oraz drzwi od strony północnej prowadzące na korytarz. Odległość od okna do drzwi wynosi 5 m. Kubatura pomieszczeń: Pok. 206 (pom. 3.23 - serwerownia) - 37,97 m3 Pok. 207 (pom. 3.24 - pom. biurowe) - 38,46 m3 Pok. 208 (pom. 3.25 - pom. biurowe) - 36,64 m3 Pok. 209 (pom. 3.26 - pom. biurowe) - 35,35 m3 4. Jeżeli Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dot. przedmiotu 3A wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp,dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. 5. Warunki realizacji robót określa wzór umowy stanowiący załącznik do SIWZ. Budynek jest obiektem czynnym, z tego tytułu nie przysługuje Wykonawcy dodatkowe wynagrodzenie. Roboty należy prowadzić w taki sposób, aby przez cały czas realizacji robót zapewnić bezpieczne dojście do budynku, możliwość przemieszczania się korytarzem na parterze oraz ciągłość dostawy mediów. Wykonawca we własnym zakresie pokryje koszty nadzoru właścicieli sieci wg uzgodnień. Włączenia i wyłączenia urządzeń i sieci niezbędne do realizacji budowy Wykonawca uzyska we własnym zakresie i poniesie koszty z tym związane, włącznie z pełną obsługą geodezyjną i nadzorami ze strony właścicieli sieci.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.12.20 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.U.H. ROSNER Piotr Rosner, ul. Łęcka 30, 32-626 Jawiszowice, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28511,49 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 38200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 38200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 38200,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.