eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Usługi turystyczne - zorganizowanie 3 wycieczek edukacyjnych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 204 w Łodzi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-07

Łódź: Usługi turystyczne - zorganizowanie 3 wycieczek edukacyjnych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 204 w Łodzi
Numer ogłoszenia: 36158 - 2012; data zamieszczenia: 07.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 204 , ul. Gajcego 7/11, 92-610 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 648 80 39, faks 42 648 80 39.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi turystyczne - zorganizowanie 3 wycieczek edukacyjnych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 204 w Łodzi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi turystyczne - zorganizowanie 3 wycieczek edukacyjnych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 204 w Łodzi w ramach Projektu Szkoła Podstawowa 204 - Placówka rozwiązanych problemów Nr umowy UDA-POKL 09.01.02-10-443/09-00 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. 1. Wycieczka dla uczniów do Warszawy ze zwiedzaniem Centrum Nauki Kopernik (wyjazd 1-dniowy z podziałem na dwa wyjazdy). -Termin wycieczki: marzec 2012r. -Liczba uczestników: około 160 uczniów w wieku od 7 do 12 lat + 12 opiekunów; - Wycieczka ma obejmować uczestnictwo w zajęciach w Centrum Nauki Kopernik. a) W ramach niniejszego zamówienia oraz podanej ceny ofertowej Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dla wycieczki: -Transport uczestników z placu przed Szkołą Podstawową nr 240 w Łodzi ul. Gajcego 7/11 do miejsca docelowego o godz. 07:00 i wyjazd z powrotem nie później niż o godz. 21:00. -Wstęp (w tym opiekę przewodnika/ów na terenie Centrum Nauki Kopernik, oraz biletów wstępu na wszystkie możliwe atrakcje dla wszystkich uczestników - łącznie z opiekunami) do miejsc docelowych. -Przejazd autokarem klasy turystycznej (rozkładane fotele, indywidualne nocne oświetlenie, nagłośnienie z mikrofonem, klimatyzacja, woreczki na nieczystości). -Opiekę pilota. -Wyżywienie wszystkich uczestników: obiad dwudaniowy z menu uwzględniającym preferencje dzieci w wieku szkolnym. -Miejsca parkingowe z poniesieniem wszystkich opłat parkingowych przez Wykonawcę. -Przejazd środkami komunikacji, jeśli to konieczne oraz wszelkich innych opłat związanych z programem wycieczki. -Ubezpieczenie uczestników wyjazdu (uczniów i opiekunów) ubezpieczeniem NNW w wysokości min. 10 000,00 zł/osobę. b) W ramach organizacji wycieczki do Centrum Nauki Kopernik w Warszawie Zamawiający żąda: -przedstawienia planu wycieczki z podaniem godzin, -lokalizacji zagwarantowanego obiadu -oraz przedstawienia planu zajęć. 2. Wycieczka dla uczniów Śladami Henryka Sienkiewicza ze zwiedzaniem Muzeum Henryka Sienkiewicza w Oblęgorku oraz Skansen Wsi Kieleckiej w Tokarni (wyjazd 1-dniowy). -Termin wycieczki: marzec 2012 r. -Liczba uczestników: około 50 uczniów w wieku od 7 do 12 lat + 4 opiekunów; -Wycieczka ma obejmować uczestnictwo w zwiedzaniu Muzeum Henryka Sienkiewicza w Oblęgorku oraz Skansen Wsi Kieleckiej w Tokarni; a) W ramach niniejszego zamówienia oraz podanej ceny ofertowej Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dla wycieczki : -Transport uczestników z placu przed Szkołą Podstawową nr 204 w Łodzi ul. Gajcego 7/11 do miejsca docelowego o godz. 7:00 i z powrotem. Planowany powrót do Łodzi nie później niż o godz. 21:00 -Wstęp (w tym opiekę przewodnika/ów na terenie Muzeum Henryka Sienkiewicza w Oblęgorku oraz biletów dla wszystkich uczestników - łącznie z opiekunami). -Wstęp (w tym opiekę przewodnika/ów na terenie Skansenu Wsi Kieleckiej w Tokarni oraz biletów wstępu na dla wszystkich uczestników - łącznie z opiekunami). -Przejazd autokarem klasy turystycznej (rozkładane fotele, indywidualne nocne oświetlenie, nagłośnienie z mikrofonem, klimatyzacja, woreczki na nieczystości). -Opiekę pilota. -Wyżywienie wszystkich uczestników: obiad dwudaniowy z menu uwzględniającym preferencje dzieci w wieku szkolnym. -Miejsca parkingowe z poniesieniem wszystkich opłat parkingowych przez Wykonawcę. -Ubezpieczenie uczestników wyjazdu (uczniów i opiekunów) ubezpieczeniem NNW w wysokości min. 10 000,00 zł/osobę. b) W ramach organizacji wycieczki Śladami Sienkiewicza do Muzeum Henryka Sienkiewicza w Oblęgorku oraz do Skansenu Wsi Kieleckiej w Tokarni Zamawiający żąda: -przedstawienia planu wycieczki z podaniem godzin, -lokalizacji zagwarantowanego obiadu -oraz przedstawienia planu zajęć. 3. Wycieczka dla uczniów do Torunia ze zwiedzaniem i zajęciami w planetarium i orbitarium (wyjazd 1-dniowy). -Termin wycieczki: marzec 2012 r. -Liczba uczestników: około 40 uczniów w wieku od 7 do 12 lat + 3 opiekunów; -Wycieczka ma obejmować uczestnictwo w zwiedzaniu i zajęciach w planetarium i orbitarium a) W ramach niniejszego zamówienia oraz podanej ceny ofertowej Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dla wycieczki : -Transport uczestników z placu przed Szkołą Podstawową nr 204 w Łodzi ul. Gajcego 7/11 do miejsca docelowego o godz. 7:00 i z powrotem. Planowany powrót do Łodzi nie później niż ok. godz. 21:00; -Wstęp (w tym opiekę przewodnika/ów na terenie planetarium i orbitarium oraz biletów dla wszystkich uczestników - łącznie z opiekunami). -Przejazd autokarem klasy turystycznej (rozkładane fotele, indywidualne nocne oświetlenie, nagłośnienie z mikrofonem, klimatyzacja, woreczki na nieczystości). -Opiekę pilota. -Wyżywienie wszystkich uczestników: obiad dwudaniowy z menu uwzględniającym preferencje dzieci w wieku szkolnym. -Miejsca parkingowe z poniesieniem wszystkich opłat parkingowych przez Wykonawcę. -Ubezpieczenie uczestników wyjazdu (uczniów i opiekunów) ubezpieczeniem NNW w wysokości min. 10 000,00 zł/osobę. 4. W ramach organizacji wycieczki do planetarium i orbitarium Zamawiający żąda: -przedstawienia planu wycieczki z podaniem godzin, -lokalizacji zagwarantowanego obiadu -oraz przedstawienia planu zajęć..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00-4, 63.51.10.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.03.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym do wykonania zamówienia Zamawiający żąda wykazu wykonanych dwóch usług organizacji wycieczek krajowych dla grupy minimum 100 osobowej w okresie ostatnich 3 lat (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania na wykazie stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Do wykazu proszę załączyć dwie referencje lub inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dotyczące ww. usługi.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.- Załącznik 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.- Załącznik 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.- Załącznik 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do reprezentacji podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - w przypadku konsorcjum lub spółki cywilnej

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, przewiduje możliwość dokonania nieistotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. 1.) Zmiana Terminu Wykonania Umowy 1.1) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, które uniemożliwiają organizację wyjazdu, w szczególności: a) klęski żywiołowe; b) warunki atmosferyczne odbiegające od typowych dla danej pory roku, uniemożliwiające bezpieczny przewóz uczestników; 1.2.) zmiany spowodowane nieprzewidzianymi w SIWZ warunkami związanymi z finansowaniem projektu przez instytucje finansujące, w szczególności: a) brak środków na finansowanie projektu; b) braku zgody Instytucji Pośredniczącej na zorganizowanie wycieczki lub braku, pochodzących z Urzędu Marszałkowskiego funduszy na kocie Zamawiającego. c) zmiany w projekcie wynikające z przyczyn leżących po stronie instytucji finansujących; 2.) Pozostałe zmiany spowodowane następującymi okolicznościami: a) zmiana obowiązującej stawki VAT; b) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie Projektu lub wytycznych dotyczących realizacji Projektu;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: projektsp204@onet.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat Szkoły Podstawowej Nr 204 w Łodzi, 92-610 Łódź, ul. Gajcego 7/11,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2012 godzina 09:00, miejsce: Biuro Projektów (parter) Szkoły Podstawowej Nr 204 w Łodzi, 92-610 Łódź, ul. Gajcego 7/11,.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Szkoła Podstawowa 204 - Placówka rozwiązanych problemów Nr umowy UDA-POKL 09.01.02-10-443/09-00 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 - Wycieczka dla uczniów do Warszawy ze zwiedzaniem Centrum Nauki Kopernika (wyjazd 1 dniowy).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wycieczka dla uczniów do Warszawy ze zwiedzaniem Centrum Nauki Kopernik (wyjazd 1-dniowy z podziałem na dwa wyjazdy). -Termin wycieczki: marzec 2012r. -Liczba uczestników: około 160 uczniów w wieku od 7 do 12 lat + 12 opiekunów; -Wycieczka ma obejmować uczestnictwo w zajęciach w Centrum Nauki Kopernik. a) W ramach niniejszego zamówienia oraz podanej ceny ofertowej Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dla wycieczki: -Transport uczestników z placu przed Szkołą Podstawową nr 240 w Łodzi ul. Gajcego 7/11 do miejsca docelowego o godz. 07:00 i wyjazd z powrotem nie później niż o godz. 21:00. -Wstęp (w tym opiekę przewodnika/ów na terenie Centrum Nauki Kopernik, oraz biletów wstępu na wszystkie możliwe atrakcje dla wszystkich uczestników - łącznie z opiekunami) do miejsc docelowych. -Przejazd autokarem klasy turystycznej (rozkładane fotele, indywidualne nocne oświetlenie, nagłośnienie z mikrofonem, klimatyzacja, woreczki na nieczystości). -Opiekę pilota. -Wyżywienie wszystkich uczestników: obiad dwudaniowy z menu uwzględniającym preferencje dzieci w wieku szkolnym. -Miejsca parkingowe z poniesieniem wszystkich opłat parkingowych przez Wykonawcę. -Przejazd środkami komunikacji, jeśli to konieczne oraz wszelkich innych opłat związanych z programem wycieczki. -Ubezpieczenie uczestników wyjazdu (uczniów i opiekunów) ubezpieczeniem NNW w wysokości min. 10 000,00 zł/osobę. b) W ramach organizacji wycieczki do Centrum Nauki Kopernik w Warszawie Zamawiający żąda: -przedstawienia planu wycieczki z podaniem godzin, -lokalizacji zagwarantowanego obiadu -oraz przedstawienia planu zajęć..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00-4, 63.51.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 - Wycieczka dla uczniów Śladami Henryka Sienkiewicza ze zwiedzaniem Muzeum Henryka Sienkiewicza w Oblęgorku oraz Skansen Wsi Kieleckiej w Tokarni. (wyjazd 1 dniowy).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Wycieczka dla uczniów Śladami Henryka Sienkiewicza ze zwiedzaniem Muzeum Henryka Sienkiewicza w Oblęgorku oraz Skansen Wsi Kieleckiej w Tokarni (wyjazd 1-dniowy). -Termin wycieczki: marzec 2012 r. -Liczba uczestników: około 50 uczniów w wieku od 7 do 12 lat + 4 opiekunów; -Wycieczka ma obejmować uczestnictwo w zwiedzaniu Muzeum Henryka Sienkiewicza w Oblęgorku oraz Skansen Wsi Kieleckiej w Tokarni; a) W ramach niniejszego zamówienia oraz podanej ceny ofertowej Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dla wycieczki : -Transport uczestników z placu przed Szkołą Podstawową nr 204 w Łodzi ul. Gajcego 7/11 do miejsca docelowego o godz. 7:00 i z powrotem. Planowany powrót do Łodzi nie później niż o godz. 21:00 -Wstęp (w tym opiekę przewodnika/ów na terenie Muzeum Henryka Sienkiewicza w Oblęgorku oraz biletów dla wszystkich uczestników - łącznie z opiekunami). -Wstęp (w tym opiekę przewodnika/ów na terenie Skansenu Wsi Kieleckiej w Tokarni oraz biletów wstępu na dla wszystkich uczestników - łącznie z opiekunami). -Przejazd autokarem klasy turystycznej (rozkładane fotele, indywidualne nocne oświetlenie, nagłośnienie z mikrofonem, klimatyzacja, woreczki na nieczystości). -Opiekę pilota. -Wyżywienie wszystkich uczestników: obiad dwudaniowy z menu uwzględniającym preferencje dzieci w wieku szkolnym. -Miejsca parkingowe z poniesieniem wszystkich opłat parkingowych przez Wykonawcę. -Ubezpieczenie uczestników wyjazdu (uczniów i opiekunów) ubezpieczeniem NNW w wysokości min. 10 000,00 zł/osobę. b) W ramach organizacji wycieczki Śladami Sienkiewicza do Muzeum Henryka Sienkiewicza w Oblęgorku oraz do Skansenu Wsi Kieleckiej w Tokarni Zamawiający żąda: -przedstawienia planu wycieczki z podaniem godzin, -lokalizacji zagwarantowanego obiadu -oraz przedstawienia planu zajęć..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00-4, 63.51.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3 - Wycieczka dla uczniów do Torunia ze zwiedzaniem i zajęciami w planetarium i orbitarium (wyjazd 1 dniowy).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3. Wycieczka dla uczniów do Torunia ze zwiedzaniem i zajęciami w planetarium i orbitarium (wyjazd 1-dniowy). -Termin wycieczki: marzec 2012 r. -Liczba uczestników: około 40 uczniów w wieku od 7 do 12 lat + 3 opiekunów; -Wycieczka ma obejmować uczestnictwo w zwiedzaniu i zajęciach w planetarium i orbitarium a) W ramach niniejszego zamówienia oraz podanej ceny ofertowej Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dla wycieczki : -Transport uczestników z placu przed Szkołą Podstawową nr 204 w Łodzi ul. Gajcego 7/11 do miejsca docelowego o godz. 7:00 i z powrotem. Planowany powrót do Łodzi nie później niż ok. godz. 21:00; -Wstęp (w tym opiekę przewodnika/ów na terenie planetarium i orbitarium oraz biletów dla wszystkich uczestników - łącznie z opiekunami). -Przejazd autokarem klasy turystycznej (rozkładane fotele, indywidualne nocne oświetlenie, nagłośnienie z mikrofonem, klimatyzacja, woreczki na nieczystości). -Opiekę pilota. -Wyżywienie wszystkich uczestników: obiad dwudaniowy z menu uwzględniającym preferencje dzieci w wieku szkolnym. -Miejsca parkingowe z poniesieniem wszystkich opłat parkingowych przez Wykonawcę. -Ubezpieczenie uczestników wyjazdu (uczniów i opiekunów) ubezpieczeniem NNW w wysokości min. 10 000,00 zł/osobę. b) W ramach organizacji wycieczki do planetarium i orbitarium Zamawiający żąda: -przedstawienia planu wycieczki z podaniem godzin, -lokalizacji zagwarantowanego obiadu -oraz przedstawienia planu zajęć..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00-4, 63.51.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.