Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-07
Łódź: Usługi turystyczne - zorganizowanie 3 wycieczek edukacyjnych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 204 w Łodzi
Numer ogłoszenia: 36158 - 2012; data zamieszczenia: 07.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 204 , ul. Gajcego 7/11, 92-610 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 648 80 39, faks 42 648 80 39.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi turystyczne - zorganizowanie 3 wycieczek edukacyjnych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 204 w Łodzi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi turystyczne - zorganizowanie 3 wycieczek edukacyjnych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 204 w Łodzi w ramach Projektu Szkoła Podstawowa 204 - Placówka rozwiązanych problemów Nr umowy UDA-POKL 09.01.02-10-443/09-00 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. 1. Wycieczka dla uczniów do Warszawy ze zwiedzaniem Centrum Nauki Kopernik (wyjazd 1-dniowy z podziałem na dwa wyjazdy). -Termin wycieczki: marzec 2012r. -Liczba uczestników: około 160 uczniów w wieku od 7 do 12 lat + 12 opiekunów; - Wycieczka ma obejmować uczestnictwo w zajęciach w Centrum Nauki Kopernik. a) W ramach niniejszego zamówienia oraz podanej ceny ofertowej Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dla wycieczki: -Transport uczestników z placu przed Szkołą Podstawową nr 240 w Łodzi ul. Gajcego 7/11 do miejsca docelowego o godz. 07:00 i wyjazd z powrotem nie później niż o godz. 21:00. -Wstęp (w tym opiekę przewodnika/ów na terenie Centrum Nauki Kopernik, oraz biletów wstępu na wszystkie możliwe atrakcje dla wszystkich uczestników - łącznie z opiekunami) do miejsc docelowych. -Przejazd autokarem klasy turystycznej (rozkładane fotele, indywidualne nocne oświetlenie, nagłośnienie z mikrofonem, klimatyzacja, woreczki na nieczystości). -Opiekę pilota. -Wyżywienie wszystkich uczestników: obiad dwudaniowy z menu uwzględniającym preferencje dzieci w wieku szkolnym. -Miejsca parkingowe z poniesieniem wszystkich opłat parkingowych przez Wykonawcę. -Przejazd środkami komunikacji, jeśli to konieczne oraz wszelkich innych opłat związanych z programem wycieczki. -Ubezpieczenie uczestników wyjazdu (uczniów i opiekunów) ubezpieczeniem NNW w wysokości min. 10 000,00 zł/osobę. b) W ramach organizacji wycieczki do Centrum Nauki Kopernik w Warszawie Zamawiający żąda: -przedstawienia planu wycieczki z podaniem godzin, -lokalizacji zagwarantowanego obiadu -oraz przedstawienia planu zajęć. 2. Wycieczka dla uczniów Śladami Henryka Sienkiewicza ze zwiedzaniem Muzeum Henryka Sienkiewicza w Oblęgorku oraz Skansen Wsi Kieleckiej w Tokarni (wyjazd 1-dniowy). -Termin wycieczki: marzec 2012 r. -Liczba uczestników: około 50 uczniów w wieku od 7 do 12 lat + 4 opiekunów; -Wycieczka ma obejmować uczestnictwo w zwiedzaniu Muzeum Henryka Sienkiewicza w Oblęgorku oraz Skansen Wsi Kieleckiej w Tokarni; a) W ramach niniejszego zamówienia oraz podanej ceny ofertowej Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dla wycieczki : -Transport uczestników z placu przed Szkołą Podstawową nr 204 w Łodzi ul. Gajcego 7/11 do miejsca docelowego o godz. 7:00 i z powrotem. Planowany powrót do Łodzi nie później niż o godz. 21:00 -Wstęp (w tym opiekę przewodnika/ów na terenie Muzeum Henryka Sienkiewicza w Oblęgorku oraz biletów dla wszystkich uczestników - łącznie z opiekunami). -Wstęp (w tym opiekę przewodnika/ów na terenie Skansenu Wsi Kieleckiej w Tokarni oraz biletów wstępu na dla wszystkich uczestników - łącznie z opiekunami). -Przejazd autokarem klasy turystycznej (rozkładane fotele, indywidualne nocne oświetlenie, nagłośnienie z mikrofonem, klimatyzacja, woreczki na nieczystości). -Opiekę pilota. -Wyżywienie wszystkich uczestników: obiad dwudaniowy z menu uwzględniającym preferencje dzieci w wieku szkolnym. -Miejsca parkingowe z poniesieniem wszystkich opłat parkingowych przez Wykonawcę. -Ubezpieczenie uczestników wyjazdu (uczniów i opiekunów) ubezpieczeniem NNW w wysokości min. 10 000,00 zł/osobę. b) W ramach organizacji wycieczki Śladami Sienkiewicza do Muzeum Henryka Sienkiewicza w Oblęgorku oraz do Skansenu Wsi Kieleckiej w Tokarni Zamawiający żąda: -przedstawienia planu wycieczki z podaniem godzin, -lokalizacji zagwarantowanego obiadu -oraz przedstawienia planu zajęć. 3. Wycieczka dla uczniów do Torunia ze zwiedzaniem i zajęciami w planetarium i orbitarium (wyjazd 1-dniowy). -Termin wycieczki: marzec 2012 r. -Liczba uczestników: około 40 uczniów w wieku od 7 do 12 lat + 3 opiekunów; -Wycieczka ma obejmować uczestnictwo w zwiedzaniu i zajęciach w planetarium i orbitarium a) W ramach niniejszego zamówienia oraz podanej ceny ofertowej Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dla wycieczki : -Transport uczestników z placu przed Szkołą Podstawową nr 204 w Łodzi ul. Gajcego 7/11 do miejsca docelowego o godz. 7:00 i z powrotem. Planowany powrót do Łodzi nie później niż ok. godz. 21:00; -Wstęp (w tym opiekę przewodnika/ów na terenie planetarium i orbitarium oraz biletów dla wszystkich uczestników - łącznie z opiekunami). -Przejazd autokarem klasy turystycznej (rozkładane fotele, indywidualne nocne oświetlenie, nagłośnienie z mikrofonem, klimatyzacja, woreczki na nieczystości). -Opiekę pilota. -Wyżywienie wszystkich uczestników: obiad dwudaniowy z menu uwzględniającym preferencje dzieci w wieku szkolnym. -Miejsca parkingowe z poniesieniem wszystkich opłat parkingowych przez Wykonawcę. -Ubezpieczenie uczestników wyjazdu (uczniów i opiekunów) ubezpieczeniem NNW w wysokości min. 10 000,00 zł/osobę. 4. W ramach organizacji wycieczki do planetarium i orbitarium Zamawiający żąda: -przedstawienia planu wycieczki z podaniem godzin, -lokalizacji zagwarantowanego obiadu -oraz przedstawienia planu zajęć..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00-4, 63.51.10.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.03.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym do wykonania zamówienia Zamawiający żąda wykazu wykonanych dwóch usług organizacji wycieczek krajowych dla grupy minimum 100 osobowej w okresie ostatnich 3 lat (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania na wykazie stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Do wykazu proszę załączyć dwie referencje lub inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dotyczące ww. usługi.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.- Załącznik 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.- Załącznik 2 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.- Załącznik 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo do reprezentacji podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - w przypadku konsorcjum lub spółki cywilnej
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, przewiduje możliwość dokonania nieistotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. 1.) Zmiana Terminu Wykonania Umowy 1.1) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, które uniemożliwiają organizację wyjazdu, w szczególności: a) klęski żywiołowe; b) warunki atmosferyczne odbiegające od typowych dla danej pory roku, uniemożliwiające bezpieczny przewóz uczestników; 1.2.) zmiany spowodowane nieprzewidzianymi w SIWZ warunkami związanymi z finansowaniem projektu przez instytucje finansujące, w szczególności: a) brak środków na finansowanie projektu; b) braku zgody Instytucji Pośredniczącej na zorganizowanie wycieczki lub braku, pochodzących z Urzędu Marszałkowskiego funduszy na kocie Zamawiającego. c) zmiany w projekcie wynikające z przyczyn leżących po stronie instytucji finansujących; 2.) Pozostałe zmiany spowodowane następującymi okolicznościami: a) zmiana obowiązującej stawki VAT; b) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie Projektu lub wytycznych dotyczących realizacji Projektu;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: projektsp204@onet.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat Szkoły Podstawowej Nr 204 w Łodzi, 92-610 Łódź, ul. Gajcego 7/11,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2012 godzina 09:00, miejsce: Biuro Projektów (parter) Szkoły Podstawowej Nr 204 w Łodzi, 92-610 Łódź, ul. Gajcego 7/11,.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Szkoła Podstawowa 204 - Placówka rozwiązanych problemów Nr umowy UDA-POKL 09.01.02-10-443/09-00 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 - Wycieczka dla uczniów do Warszawy ze zwiedzaniem Centrum Nauki Kopernika (wyjazd 1 dniowy).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wycieczka dla uczniów do Warszawy ze zwiedzaniem Centrum Nauki Kopernik (wyjazd 1-dniowy z podziałem na dwa wyjazdy). -Termin wycieczki: marzec 2012r. -Liczba uczestników: około 160 uczniów w wieku od 7 do 12 lat + 12 opiekunów; -Wycieczka ma obejmować uczestnictwo w zajęciach w Centrum Nauki Kopernik. a) W ramach niniejszego zamówienia oraz podanej ceny ofertowej Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dla wycieczki: -Transport uczestników z placu przed Szkołą Podstawową nr 240 w Łodzi ul. Gajcego 7/11 do miejsca docelowego o godz. 07:00 i wyjazd z powrotem nie później niż o godz. 21:00. -Wstęp (w tym opiekę przewodnika/ów na terenie Centrum Nauki Kopernik, oraz biletów wstępu na wszystkie możliwe atrakcje dla wszystkich uczestników - łącznie z opiekunami) do miejsc docelowych. -Przejazd autokarem klasy turystycznej (rozkładane fotele, indywidualne nocne oświetlenie, nagłośnienie z mikrofonem, klimatyzacja, woreczki na nieczystości). -Opiekę pilota. -Wyżywienie wszystkich uczestników: obiad dwudaniowy z menu uwzględniającym preferencje dzieci w wieku szkolnym. -Miejsca parkingowe z poniesieniem wszystkich opłat parkingowych przez Wykonawcę. -Przejazd środkami komunikacji, jeśli to konieczne oraz wszelkich innych opłat związanych z programem wycieczki. -Ubezpieczenie uczestników wyjazdu (uczniów i opiekunów) ubezpieczeniem NNW w wysokości min. 10 000,00 zł/osobę. b) W ramach organizacji wycieczki do Centrum Nauki Kopernik w Warszawie Zamawiający żąda: -przedstawienia planu wycieczki z podaniem godzin, -lokalizacji zagwarantowanego obiadu -oraz przedstawienia planu zajęć..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00-4, 63.51.10.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 - Wycieczka dla uczniów Śladami Henryka Sienkiewicza ze zwiedzaniem Muzeum Henryka Sienkiewicza w Oblęgorku oraz Skansen Wsi Kieleckiej w Tokarni. (wyjazd 1 dniowy).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Wycieczka dla uczniów Śladami Henryka Sienkiewicza ze zwiedzaniem Muzeum Henryka Sienkiewicza w Oblęgorku oraz Skansen Wsi Kieleckiej w Tokarni (wyjazd 1-dniowy). -Termin wycieczki: marzec 2012 r. -Liczba uczestników: około 50 uczniów w wieku od 7 do 12 lat + 4 opiekunów; -Wycieczka ma obejmować uczestnictwo w zwiedzaniu Muzeum Henryka Sienkiewicza w Oblęgorku oraz Skansen Wsi Kieleckiej w Tokarni; a) W ramach niniejszego zamówienia oraz podanej ceny ofertowej Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dla wycieczki : -Transport uczestników z placu przed Szkołą Podstawową nr 204 w Łodzi ul. Gajcego 7/11 do miejsca docelowego o godz. 7:00 i z powrotem. Planowany powrót do Łodzi nie później niż o godz. 21:00 -Wstęp (w tym opiekę przewodnika/ów na terenie Muzeum Henryka Sienkiewicza w Oblęgorku oraz biletów dla wszystkich uczestników - łącznie z opiekunami). -Wstęp (w tym opiekę przewodnika/ów na terenie Skansenu Wsi Kieleckiej w Tokarni oraz biletów wstępu na dla wszystkich uczestników - łącznie z opiekunami). -Przejazd autokarem klasy turystycznej (rozkładane fotele, indywidualne nocne oświetlenie, nagłośnienie z mikrofonem, klimatyzacja, woreczki na nieczystości). -Opiekę pilota. -Wyżywienie wszystkich uczestników: obiad dwudaniowy z menu uwzględniającym preferencje dzieci w wieku szkolnym. -Miejsca parkingowe z poniesieniem wszystkich opłat parkingowych przez Wykonawcę. -Ubezpieczenie uczestników wyjazdu (uczniów i opiekunów) ubezpieczeniem NNW w wysokości min. 10 000,00 zł/osobę. b) W ramach organizacji wycieczki Śladami Sienkiewicza do Muzeum Henryka Sienkiewicza w Oblęgorku oraz do Skansenu Wsi Kieleckiej w Tokarni Zamawiający żąda: -przedstawienia planu wycieczki z podaniem godzin, -lokalizacji zagwarantowanego obiadu -oraz przedstawienia planu zajęć..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00-4, 63.51.10.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3 - Wycieczka dla uczniów do Torunia ze zwiedzaniem i zajęciami w planetarium i orbitarium (wyjazd 1 dniowy).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3. Wycieczka dla uczniów do Torunia ze zwiedzaniem i zajęciami w planetarium i orbitarium (wyjazd 1-dniowy). -Termin wycieczki: marzec 2012 r. -Liczba uczestników: około 40 uczniów w wieku od 7 do 12 lat + 3 opiekunów; -Wycieczka ma obejmować uczestnictwo w zwiedzaniu i zajęciach w planetarium i orbitarium a) W ramach niniejszego zamówienia oraz podanej ceny ofertowej Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dla wycieczki : -Transport uczestników z placu przed Szkołą Podstawową nr 204 w Łodzi ul. Gajcego 7/11 do miejsca docelowego o godz. 7:00 i z powrotem. Planowany powrót do Łodzi nie później niż ok. godz. 21:00; -Wstęp (w tym opiekę przewodnika/ów na terenie planetarium i orbitarium oraz biletów dla wszystkich uczestników - łącznie z opiekunami). -Przejazd autokarem klasy turystycznej (rozkładane fotele, indywidualne nocne oświetlenie, nagłośnienie z mikrofonem, klimatyzacja, woreczki na nieczystości). -Opiekę pilota. -Wyżywienie wszystkich uczestników: obiad dwudaniowy z menu uwzględniającym preferencje dzieci w wieku szkolnym. -Miejsca parkingowe z poniesieniem wszystkich opłat parkingowych przez Wykonawcę. -Ubezpieczenie uczestników wyjazdu (uczniów i opiekunów) ubezpieczeniem NNW w wysokości min. 10 000,00 zł/osobę. b) W ramach organizacji wycieczki do planetarium i orbitarium Zamawiający żąda: -przedstawienia planu wycieczki z podaniem godzin, -lokalizacji zagwarantowanego obiadu -oraz przedstawienia planu zajęć..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00-4, 63.51.10.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Ochrona osób i mienia Narodowego Funduszu Zdrowia - Łódzkiego Oddziału Wojewódzkiego.
- "Wykonanie materiałów promocyjnych wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego".
- Usługa żywienia pacjentów szpitala i pensjonariuszy Zakładu Opiekuńczo Leczniczego
- Świadczenie usług serwisu i utrzymania systemu drukowania
- Remont elewacji zachodniej budynku "A" zlokalizowanego przy ul. Płk. Jana Kilińskiego 152 w Łodzi, wpisanego do Gminnej Ewidencji Zabytków miasta Łodzi.
- Dostawa i montaż dźwigu osobowego w budynku Toksykologii Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja wyjazdów edukacyjnych dla uczestników projektu pn. "SIÓDEMKA" Z PASJĄ - SZKOŁA DLA MNIE I DLA CIEBIE
- "ZORGANIZOWANIE GRUPOWEJ MOBILNOŚCI EDUKACYJNEJ UCZNIÓW ZESPOŁU SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO IM. JADWIGI DZIUBIŃSKIEJ W GOLĄDKOWIE" - wyjazd nr 2
- Usługa organizacji wydarzeń kulturalnych dla uczestników Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie i Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach
więcej: Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.