eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lębork › ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚCI BYDYNKU MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W LĘBORKU PRZY ULICY ŁOKIETKA 13 WRAZ Z PRZEBUDOWĄ NA DOM DLA BEZDOMNYCH

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-31

Lębork: ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚCI BYDYNKU MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W LĘBORKU PRZY ULICY ŁOKIETKA 13 WRAZ Z PRZEBUDOWĄ NA DOM DLA BEZDOMNYCH
Numer ogłoszenia: 361452 - 2014; data zamieszczenia: 31.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 259758 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Lębork, ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 59 862 42 80, faks 59 862 24 27.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚCI BYDYNKU MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W LĘBORKU PRZY ULICY ŁOKIETKA 13 WRAZ Z PRZEBUDOWĄ NA DOM DLA BEZDOMNYCH.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zmiana sposobu użytkowania części budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lęborku przy ulicy Łokietka 13 wraz z przebudową na dom dla bezdomnych. Ogólna charakterystyka obiektu: 1) w chwili obecnej jest to obiekt użyteczności publicznej: administracyjno - biurowy z odrębną częścią stanowiącą noclegownię, po wykonaniu przebudowy i zmiany sposobu użytkowania w części administracyjno - biurowej zostanie wydzielonych 5 samodzielnych mieszkań w ramach projektu domu dla bezdomnych wraz z niezbędną infrastrukturą. 2) Podstawowy zakres robót: A) ilość kondygnacji - 3 bez podpiwniczenia, parter: istniejąca noclegownia (nie objęta przebudową), wymiennik ciepła, jeden lokal mieszkalny, I piętro: 3 lokale mieszkalne, II piętro: jeden lokal mieszkalny. B) powierzchnia użytkowa projektowanego domu dla bezdomnych: 634,81m2 w tym powierzchnia mieszkalna: 525,74m2 C) zamówienie obejmuje przebudowę budynku w branżach: architektoniczono - budowlanej (m.in. zmiana układu pomieszczeń, prace ogólnobudowlane), sanitarnej (m.in. zmiana przebiegów instalacji wodno - kanalizacyjnej, C.O. i przyłączy w budynku, wentylacji i klimatyzacji) i elektrycznej (m. in. zmiana przebiegu instalacji elektrycznej, instalacja monitoringu, instalacja domofonowa, instalacja odgromowa) 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: 2.1 dokumentacją projektową opracowaną przez Biuro Obsługi Inwestycji Budowlanych ENGINEER Artur Klejna - Załącznik nr 7 do SIWZ (Projekt Budowlany, Projekt Wykonawczy Zmiany sposobu użytkowania części budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lęborku przy ulicy Łokietka 13 wraz z przebudową na dom dla bezdomnych, SWiOR, Przedmiary robót) 2.2 decyzją pozwolenia na budowę nr 81/13 z dnia 06.03.2013r. (Załącznik nr 8 do SIWZ), 2.3 zapisami SIWZ 3. Zakres zamówienia obejmuje również: 3.1 ogrodzenie terenu budowy (odcinków prac tego wymagających) 3.2 wykonanie niezbędnych pomiarów, prób i sprawdzenia prawidłowości realizowanych robót wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących wykonania i odbioru robót budowlanych (z przekazaniem Zamawiającemu odpowiednich protokołów) 3.3 organizację terenu budowy z zasileniem w niezbędne media których koszt ponosi w trakcie realizacji zadania Wykonawca tj. energia elektryczna i woda, koszt ogrzewania budynku CO ponosi w trakcie realizacji zadania Zamawiający 3.4 usuwanie wszelkich kolizji i prac nie wymienionych w dokumentacji technicznej, które można było przewidzieć po szczegółowym zapoznaniu się z zakresem robót i dokumentacją, 3.5 uporządkowanie terenu po zakończonych pracach budowlanych, 3.6 przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, uwzględniającej wszelkie zmiany w stosunku do dokumentacji projektowej 4. Ustalenia dodatkowe do robót budowlanych: 4.1 Wszelkie nazwy własne przywołane w dokumentacji projektowej służą ustaleniu pożądanego standardu wykonania i określeniu właściwości i wymogów technicznych i estetycznych dla projektowanych rozwiązań. Dopuszcza się wykonywanie robót w oparciu o rozwiązania równoważne, pod warunkiem spełniania wymogów technicznych, jakościowych i estetycznych określonych w dokumentacji. 4.2 Przy sporządzaniu wyceny ofertowej przedmiary robót należy traktować jako pomocnicze do określenia ilości i zakresu robót. Szczegółowe ilości i zakres opisuje dokumentacja projektowa. 5. Przed złożeniem oferty i ustaleniem wartości ryczałtowej prac zaleca się przeanalizowanie opisu przedmiotu zamówienia z załączonymi materiałami. Wykonawca dokona dokładnego rozpoznania, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wpłynąć na wykonanie zamówienia. 6. Wartość ryczałtowa zamówienia winna uwzględniać wszystkie punkty OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 7. 7.1 Obowiązkiem Wykonawcy będzie, bezpośrednio przed podpisaniem umowy, uzgodnienie z Zamawiającym podziału przedmiotu zamówienia na elementy rozliczeniowe, a następnie określenie kosztów i terminów wykonania poszczególnych elementów. Wzór tabeli elementów rozliczeniowych stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ, którego nie należy wypełniać przy składaniu oferty. 7.2 Ustalona tabela elementów rozliczeniowych, jako Harmonogram rzeczowo-finansowy, będzie stanowiła Załącznik nr 1 do umowy. 7.3 Obowiązkiem Wykonawcy będzie przedstawianie opracowanych dokumentacji oraz prac budowlanych do odbioru zgodnie z ww. Harmonogramem rzeczowo-finansowym, co będzie podstawą do wystawiania faktur. 8. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe FRONTEX Tomasz Dyczyj, oś. Kaszubskie 19/89, 84-200 Wejherowo, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 877772,35 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 505231,98

  • Oferta z najniższą ceną: 505231,98 / Oferta z najwyższą ceną: 745829,85

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.