eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Usługi serwisowe zintegrowanego systemu informatycznego ASIMS+ w okresie 12 miesięcy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-12-07

Ogłoszenie nr 361446 - 2016 z dnia 2016-12-07 r.

Kraków: Usługi serwisowe zintegrowanego systemu informatycznego ASIMS+ w okresie 12 miesięcy.
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nazwa projektu lub programu:

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe: 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica, krajowy numer identyfikacyjny 157700000, ul. Al. Mickiewicza  30, 30-059  Kraków, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. (12)6173595, faks (12)6173595, e-mail dzp@agh.edu.pl Adres strony internetowej (URL): www.dzp.agh.edu.pl


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia Publiczna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA(jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi serwisowe zintegrowanego systemu informatycznego ASIMS+ w okresie 12 miesięcy.
Numer referencyjny Kc-zp.272-455/16
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego

II.2) Rodzaj zamówienia

Usługi


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Utrzymywania i udostępnienia na potrzeby Zamawiającego w ramach świadczenia Usług Serwisowych potencjału możliwości technicznych, intelektualnych i organizacyjnych Wykonawcy, niezbędnego do zapewnienia Zamawiającemu poziomu usług serwisowych zapewniających bezpieczną eksploatację Systemu; 1.2. przyjmowania i obsługi Zgłoszeń; 1.3. odpłatnego w ramach wynagrodzenia za usługi serwisowe (bez dodatkowego wynagrodzenia) dostarczania i instalowania u Zamawiającego Aktualizacji systemu informatycznego, uwzględniających aktualny stan przepisów prawa powszechnie obowiązującego, ze szczególnym uwzględnieniem: a. ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym (z późn. zm.), b. ustawy z dnia 29 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (z późn. zm.), c. ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych (z późn. zm.) , d. ustawy z 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (z poźn. zm.), e. ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (z późn. zm.), f. ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (z późn. zm.), g. ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r Ordynacja podatkowa (z późn. zm.). h. Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r.w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych1 1.4. konserwowania wersji Systemu ostatnio zakupionej przez Zamawiającego, z uwzględnieniem dokonanych w czasie wdrożenia, wcześniejszych umów serwisowych i zleceń dodatkowych modyfikacji oraz zmian; 1.5. usuwania Wad w Systemie, w tym również w nowych wersjach Systemu powstałych w wyniku modyfikacji oraz uaktualnień zgodnie z Czasami Obejścia i Czasami Naprawy dla poszczególnych kategorii Wad. usuwania Awarii oraz eliminacji skutków Awarii; 1.7. odzyskiwania, ze wszystkich dostępnych źródeł, danych utraconych lub uszkodzonych w wyniku Wad Systemu, działań lub zaniechań Wykonawcy; 1.8. wspierania wykonywania złożonych operacji na bazie danych, w rodzaju zamknięcia roku rozliczeniowego, emisji PIT-ów, importu danych studentów, zmian organizacyjnych po stronie Zamawiającego itp.; 1.9. wykonywania drobnych prac adaptacyjnych lub związanych z pielęgnacją systemu. Za prace drobne uznaje się prace programistyczne niewymagające zmiany struktury bazy danych pociągającą za sobą konwersję istniejących danych); 1.10. monitorowania funkcjonowania Systemu oraz okresowego (2 razy w roku) przeglądu funkcjonowania systemu; 1.11. udzielania konsultacji telefonicznych (hot-line w godzinach od 8:00 do 16:00 w Dni Robocze) w przypadku wystąpienia problemów eksploatacyjnych u Zamawiającego; 1.12. świadczenia Usług Utrzymania w sposób zapobiegający utracie jakichkolwiek danych oraz niepowodujący obniżenia parametrów wydajnościowych Systemu. Ad. 2. W ramach usług dodatkowych Wykonawca zobowiązany będzie do: 2.1. dostosowywania Systemu do zmian wynikających z przyjęcia przez Zamawiającego nowych wewnętrznych regulacji (zarządzeń) oraz zmian organizacyjnych u Zamawiającego, które nie wynikają z powszechnie obowiązujących przepisów prawa; 2.2. wykonywania migracji danych do Systemu oraz do wykonywania innych operacji na bazach danych Zamawiającego, w szczególności operacji obejmujących import danych oraz przygotowywanie plików wymiany danych; 2.3. integracji z innymi systemami; Zamawiający zobowiązuje się do wykonywania kopii awaryjnych zgodnie z przyjętym harmonogramem; 2.4. opracowywania i wdrażania nowych funkcjonalności Systemu lub dokonywania wszelkich innych zmian i modyfikacji w Systemie, nie stanowiących Aktualizacji (Modyfikacje); 2.5. rozwiązywania niestanowiących Wad problemów związanych z eksploatacją Systemu; 2.6. realizowania innych, niż określone powyżej prac programistycznych, konserwacyjnych oraz konfiguracyjnych dotyczących funkcjonowania Systemu; 2.7. świadczenia na rzecz Zamawiającego usług szkoleniowych związanych z eksploatacją Systemu przez Zamawiającego. 2.8. Usługi Dodatkowe, o których mowa powyżej, realizowane będą w ramach limitu [600] (słownie: sześciuset) roboczogodzin pracy Pracowników Wykonawcy (Pakiet) (1 roboczogodzina rozumiana jest jako wykonywanie pracy przez 1 osobę przez 1 godzinę). Limit godzin pracy Wykonawcy do wykorzystania przez Zamawiającego w ramach Usług Dodatkowych rozliczany będzie po zrealizowaniu danej usługi z dokładnością do 1 godziny.


II.5) Główny kod CPV): 72250000-2,
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 400000
Waluta:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie  67 ust. 1 pkt 1a ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę: a) z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze, b) z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych, wynikających z odrębnych przepisów, Przedmiotem zamówienia jest świadczenie specjalistycznego serwisu obejmującego utrzymanie i rozwój Zintegrowanego Systemu Zarządzania ASIMS+, eksploatowanego (w kolejnych wersjach) przez Zamawiającego od 1999 r. Zamówienie ma charakter szczególny, wynikający z obiektywnego faktu, że system ASIMS+ wraz z językiem jego programowania (Supra 4GL - 4-Generation Language), środowiskiem narzędziowym (Supra RAD - Rapid Application Development) oraz modułem dostępowym do baz danych (Supra MDC - Multidatabase Connectivity) jest unikalnym produktem, którego jedynym producentem jest Supra sp. z o.o. Firma ta jest jedynym podmiotem posiadającym stosowną technologię, wiedzę i kompetencje do wykonania przedmiotu zamówienia. Powyższa przesłanka ma charakter zasadniczy, obiektywny i nieprzezwyciężalny. Z tych powodów powierzenie innemu podmiotowi zadania będącego przedmiotem zamówienia jest obiektywnie i technicznie niewykonalne, co wyczerpuje znamiona art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych z późn. zmianami. 2.Dostawca oprogramowania, firma Supra Sp. z o.o., Kraków ul. Rakuś 18 jest wyłącznie uprawnionym podmiotem do ochrony prawnej wytworzonych przez siebie produktów, w szczególności kodu źródłowego, wykonywalnego oraz dokumentacji zakupionego przez Zamawiającego systemu ASIMS+ wraz z użytymi do jego wytworzenia narzędziami i komponentami. Prawo do ochrony własności intelektualnej wynika z przepisów ustawowych (Prawo autorskie i prawa pokrewne). Ponadto nie istnieje jakikolwiek podmiot uczestniczący w obrocie gospodarczym, który miałby jakiekolwiek uprawnienia do dysponowania, oferowania lub modyfikowania autorskich rozwiązań Supra Sp. z o.o. Produkty tej firmy można nabyć wyłącznie bezpośrednio u producenta. Spełnione są zatem łącznie dwie przesłanki art. 67 ust. 1, pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych z późn. zmianami tj. przedmiot zamówienia może być zrealizowany przez jednego wykonawcę z przyczyn wynikających z ochrony praw wyłącznych i ochrona praw wyłącznych wynika z przepisów ustawowych.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Nazwa Usługi serwisowe zintegrowanego systemu informatycznego ASIMS+ w okresie 12 miesięcy.

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

SUPRA Sp. z o.o.,  ,  ul. Rakuś 18 ,  30-864 ,  Kraków,  kraj/woj.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.