Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-12-15
Poznań: Wykonanie systemu klimatyzacji na parterze budynku Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR przy ul. Strzeszyńskiej 36 oraz wykonanie I etapu systemu klimatyzacji w budynku Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego przy ul. Strzeszyńskiej 29.
Numer ogłoszenia: 361409 - 2010; data zamieszczenia: 15.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Wielkopolski Oddział Regionalny, ul. Strzeszyńska 36, 60-479 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8455660, faks 061 8400693 , strona internetowa www.arimr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja płatnicza.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie systemu klimatyzacji na parterze budynku Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR przy ul. Strzeszyńskiej 36 oraz wykonanie I etapu systemu klimatyzacji w budynku Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego przy ul. Strzeszyńskiej 29..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie systemu klimatyzacji na parterze budynku Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR przy ul. Strzeszyńskiej 36 oraz wykonanie I etapu systemu klimatyzacji w budynku Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego przy ul. Strzeszyńskiej 29. Wartość zamówienia 55 775,40 zł..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.12.20 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych 39.71.72.00 - Urządzenia klimatyzacyjne 45.11.12.90 - Roboty przygotowawcze do świadczenia usług 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Uzasadnienie faktyczne: Umowa na zamówienie dodatkowe z dotychczasowym wykonawcą firmą Systherm Danuta Gazińska Sp. J. zostanie podpisana w grudniu 2010 r., natomiast umowa nr 55/OR15/2010/2610 na realizacje zamówienia podstawowego została podpisana z dniem 26.11.2010 r., co oznacza, iż trzyletni okres udzielenia zamówienia dodatkowego od podstawowego nie został przekroczony. Wartość zamówienia podstawowego (wykonanie systemu klimatyzacji na II, III i IV piętrze wraz z kosztami przeglądów zgodnie z umową nr 55/OR15/2010/2610 i zawartym aneksem) wynosi 162 711,80 zł, natomiast wartość zamówienia uzupełniającego wyniesie 55 775,40 zł. Zatem wartość zamówienia uzupełniającego stanowi 34,28 % zamówienia podstawowego. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego - Ogłoszenie nr 299765-2010 z 25.10.2010 r. (Rozdział II.1.4 ogłoszenia) Zapis ten został zmodyfikowany ogłoszeniem o zmianie ogłoszenia nr 321601-2010 z 12.11.2010 r. Należy także wskazać, że zamówienie uzupełniające jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, gdyż również polega na realizacji systemu klimatyzacji a CPV według wspólnego słownika zamówień publicznych zamówienia podstawowego jest tożsame z CPV zamówienia uzupełniającego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
SYSTHERM Danuta Gazińska Sp. J., ul. Henryka Kowalówki 12, 61-695 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego
- Zakup i dostawa Aparatu do diagnostyki urodynamicznej na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- Dostawa pojazdu typu furgon do przewozu 9 osób wraz z kierowcą - uczestników projektu wraz z opiekunami
- Dostawa samochodu terenowego 5-osobowego typu PICKUP, z napędem 4x4
- Dostawa przedmiotów i elementów umundurowania
- TPm-45/24 Remont 10 łazienek w budynku Domu Studenckiego MEDYK Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu przy ul. Rokietnickiej 4
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury
- "Przebudowa toalet szkolnych w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Leżajsku przy ul. Mickiewicza 51"
- Modernizacja instalacji wodociągowej w budynku DPS przy ul. Powstańców Styczniowych 37 w Rzeszowie
- WYMIANA NAWIERZCHNI DROGOWEJ NA TERENIE SZPITALA
- Rozbudowa i przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w Gorłówce wraz z budową sieci wodociągowych na terenie gminy Stare Juchy
- Remont pomieszczeń Urzędu Gminy Pilchowice
więcej: Urządzenia klimatyzacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.