eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce Krajeńskie › Przebudowa trzech dróg gruntowych w miejscowości Goszczanowiec, gmina Drezdenko

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-08

Strzelce Krajeńskie: Przebudowa trzech dróg gruntowych w miejscowości Goszczanowiec, gmina Drezdenko
Numer ogłoszenia: 361384 - 2010; data zamieszczenia: 08.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Strzelecko-Drezdenecki , ul. Ks. St. Wyszyńskiego 7, 66-500 Strzelce Krajeńskie, woj. lubuskie, tel. 095 7632380, faks 095 7631126.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.fsd.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa trzech dróg gruntowych w miejscowości Goszczanowiec, gmina Drezdenko.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja zamówienia polega na przebudowie trzech dróg gruntowych w miejscowości Goszczanowiec, gmina Drezdenko: Goszczanówko: Stan istniejący: Teren przeznaczony pod realizację położony jest w miejscowości Goszczanowiec gmina Drezdenko na dz. nr ewidencyjny 53, 75/1, 75/2, 177 i 313. Jest to droga gminna o nawierzchni gruntowej utwardzonej w części kruszywem naturalnym. Początek drogi jest w miejscowości Goszczanówko - skrzyżowanie z drogą gminną dz. nr 53 i 177 a koniec w1 + 296, 77 m skrzyżowanie z drogą gminną dz. nr 75/1 i 75/2. Na odcinku 1 + 100, 00 do 1 + 180, 00 istniejąca nawierzchni gruntowa przebiega poza pasem drogowym. Na odcinku 0 + 715, 00 do 0 + 732, 00 projektowanej drogi znajduje się 9 drzew, które muszą zostać usunięte. W km 0 + 818, 30 m dz. nr 313 zlokalizowany jest przepust drogowy z rur betonowych o średnicy 300 mm w bardzo złym stanie technicznym i nienormatywnej długości przeznaczony do przebudowy. Pod względem konfiguracji teren jest płaski. Rzędne terenu zawierają się w granicach 24, 40 do 25, 20 m n.p.m. Stan projektowany: Rozwiązanie sytuacyjne Dla obsługi komunikacyjnej projektuje się przebudowę drogi gminnej szerokości 3, 50 m z mijankami szerokości 5, 00 m oraz obustronnymi poboczami szerokości 1, 00 m. Długość drogi 1296, 77 m. Włączenie drogi do dróg gminnych projektuje się wyokrągleniami o promieniu łuków 5, 00 m i 6, 00 m. Uwzględniając warunki terenowe oraz warunki bezpieczeństwa zaprojektowano łuki poziome o promieniach 15, 50, 150, 200 i 300 m. Na odcinku 0 + 60, 00 do 0 + 215, 00 projektuje się zmianę trasy istniejącej drogi na całej szerokości. Na odcinkach 0 + 350, 00 do 0 + 495, 00, 0 + 500, 00 do 0 + 600, 00, 0 + 625, 00 do 0 + 672, 00, 0 + 700, 00 do 0 + 776, 00, 0 + 800, 00 do 0 + 880, 00, 0 + 985, 00 do 1 + 60, 00 i 1 + 80, 00 do 1 + 275, 00 projektuje się przesunięcie trasy projektowanej drogi o 1, 00 ÷ 1, 50 m w stosunku do istniejącej nawierzchni. Na odcinkach 0 + 120, 00 do 0 + 160, 00 i 1 + 100, 00 do 1 + 180, 00 w lokalizacji projektowanej drogi znajdują się rosnące dziko krzewy przeznaczone do usunięcia. Na odcinku 0 + 715, 00 do 0 + 732, 00 w lokalizacji projektowanej drogi znajduje się 9 drzew, które muszą zostać usunięte a pnie wykarczowane. W 0 + 818, 30 m zaprojektowano przebudowę istniejącego przepustu drogowego. Nawierzchnia Dla nawierzchni drogi gminnej zaprojektowano konstrukcję dla ruchu KR-1 i gruntu G-1: - warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-asfaltowej od 0 do 12, 8 grubości 5 cm, - warstwa wiążąca z mieszanki mineralno-asfaltowej od 0 do 16, 0 grubości 6 cm, - podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0 - 31, 5 o grubości 15 cm, - istniejąca nawierzchnia z kruszywa naturalnego. Przepust drogowy Dla przepustu zaprojektowano konstrukcję: - rura betonowa o średnicy 600 mm, - podbudowa żwirowa grubości 20 cm zagęszczona, - ściankę czołową zaprojektowano z betonu żwirowego B 20 szerokości 30 cm. Grunt do głębokości 1, 20 m od góry nawierzchni dogęścić do osiągnięcia wskaźnika zagęszczenia IS = 1,0. Górna powierzchnia przepustu powinna być usytuowana 45 cm od nawierzchni jezdni. Odwodnienie Odprowadzenie wód opadowych projektuje się za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych do gruntu. Spadki nawierzchni Spadki poprzeczne Spadki poprzeczne jezdni na odcinkach prostych zaprojektowano 2 % - przekrój daszkowy. Na odcinkach 0 + 4, 55 do 0 + 15, 23 (łuk W 1), 1 + 265, 70 do 1 + 277, 96 (łuk W 12) zaprojektowano spadek poprzeczny jednostronny 2 % do wewnętrznej krawędzi łuku. Na pozostałych łukach zaprojektowano spadek daszkowy 2 %. Na odcinku 10 m od spadku jednostronnego wykonać rampę drogową względem osi drogi z przekroju jednostronnego w daszkowy. Spadki poprzeczne poboczy: - przy przekroju daszkowym 6 % - przy przekroju jednostronnym 4 % od wewnętrznej krawędzi i 2 % jak spadek jezdni od zewnętrznej krawędzi. Spadki podłużne Spadki podłużne należy wykonać zachowując rzędne istniejącej drogi zapewniając optymalizację robót ziemnych. Roboty ziemne Ze względu na charakter i rzędne drogi, roboty ziemne na przeważającym odcinku ograniczają się do wykonania koryta głębokości średni około 10 cm z przemieszczeniem gruntu z istniejącej nawierzchni na boki po obwodzie drogi. Po wykonaniu konstrukcji drogi z odłożonego materiału należy wykonać pobocza szerokości 1 m o spadkach podanych w projekcie. Na odcinku 1 + 180, 00 do 1 + 290, 00 należy wykonać korektę drogi. Na odcinku tym należy wyciąć i wykarczować 7 drzew, wykonać nowe koryto i przemieścić materiał z istniejącej drogi w miejsce nowej trasy drogi. Na odcinku 0 + 60, 00 do 0 + 215, 00 ze względu na zmianę przebiegu drogi projektuje się wykonanie koryta głębokości 30 cm. i przemieszczenie materiału z istniejącej nawierzchni i wbudowanie w nowo wykonanym korycie. Na odcinkach 0 + 350, 00 do 0 + 495, 00, 0 + 500, 00 do 0 + 600, 00, 0 + 625, 00 do 0 + 672, 00, 0 + 700, 00 do 0 + 776, 00, 0 + 800, 00 do 0 + 880, 00, 0 + 985, 00 do 1 + 60, 00 i 1 + 80, 00 do 1 + 275, 00 projektuje się przesunięcie trasy projektowanej drogi o 1, 00 ÷ 1, 50 m w stosunku do istniejącej nawierzchni. Należy na odcinkach przesunięcia trasy wykonać koryto głębokości 30 cm i przemieścić w nie część materiału z istniejącej nawierzchni. Organizacja ruchu Drogę projektuje się, jako drogę równorzędną z istniejącymi drogami i obowiązują zasady ruchu drogowego. Dane liczbowe elementów komunikacji Roboty drogowe Nawierzchnia z mieszanki mineralno-asfaltowej - warstwa ścieralna gr. 5 cm 4679, 00 m2 Nawierzchnia z mieszanki mineralno-asfaltowej - warstwa wiążąca gr. 6 cm 4836, 00 m2 Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0 - 31, 5 gr. 15 cm 5201, 00 m2 Profilowanie i zagęszczanie poboczy szerokości 1, 00 m po obu stronach drogi z gruntu złożonego wzdłuż drogi 2608, 00 m2 Przepust z rur betonowych O 600 8,00 m Bariery energochłonne 24, 00 m Goszczanówko - Goszczanowiec: Stan istniejący: Teren przeznaczony pod realizację położony jest w miejscowości Goszczanowiec gmina Drezdenko na dz. nr ewidencyjny 177, 306, 263 i 418. Jest to droga gminna o nawierzchni gruntowej utwardzonej w części kruszywem naturalnym. Początek drogi jest w miejscowości Goszczanówko, a koniec - skrzyżowanie z drogą wojewódzką nr 157 w miejscowości Goszczanowiec. Na odcinku 0 + 410, 00 do 0 + 430, 00 istniejąca nawierzchni gruntowa przebiega poza pasem drogowym. Pod względem konfiguracji teren jest płaski. Rzędne terenu zawierają się w granicach 24, 80 do 26, 70 m n.p.m. Stan projektowany: Rozwiązanie sytuacyjne Dla obsługi komunikacyjnej projektuje się przebudowę drogi gminną szerokości 3, 50 m z mijankami szerokości 5, 00 m oraz obustronnymi poboczami szerokości 1,00 m. Włączenie drogi do istniejącej dróg projektuje się wyokrągleniami o promieniu łuków 7,00 m i 9,00 m. Uwzględniając warunki terenowe oraz warunki bezpieczeństwa zaprojektowano łuki poziome o promieniach 60, 80, 150, 200, 250, 350 m oraz przed włączeniem do drogi wojewódzkiej o promieniu 15 m. Nawierzchnia Dla nawierzchni drogi gminnej zaprojektowano konstrukcję dla ruchu KR-1 i gruntu G-1: - warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-asfaltowej od 0 do 12, 8 grubości 5 cm, - warstwa wiążąca z mieszanki mineralno-asfaltowej od 0 do 16, 0 grubości 6 cm, - podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0 - 31, 5 o grubości 15 cm, - istniejąca nawierzchnia z kruszywa naturalnego. Odwodnienie Odprowadzenie wód opadowych projektuje się za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych do gruntu. Spadki nawierzchni Spadki poprzeczne Spadki poprzeczne jezdni zaprojektowano 2 % spadek daszkowy. Na odcinkach 0 + 149, 26 do 0 + 174, 09 (łuk W 1), 0 + 675, 03 do 0 + 703, 01 (łuk W 3) oraz zaprojektowano spadek poprzeczny jednostronny 2 % do wewnętrznej krawędzi łuku. Na pozostałych łukach zaprojektowano spadek daszkowy 2 %. Na odcinku 10 m od spadku jednostronnego wykonać rampę drogową względem osi drogi z przekroju jednostronnego w daszkowy. Spadki poprzeczne poboczy: - przy przekroju daszkowym 6 % - przy przekroju jednostronnym 4 % od wewnętrznej krawędzi i 2 % jak spadek jezdni od zewnętrznej krawędzi Spadki podłużne Spadki podłużne należy wykonać zachowując rzędne istniejącej drogi zapewniając optymalizację robót ziemnych. Roboty ziemne Ze względu na charakter i rzędne drogi, roboty ziemne na przeważającym odcinku ograniczają się do wykonania koryta głębokości średni około 10 cm z przemieszczeniem gruntu z istniejącej nawierzchni na boki po obwodzie drogi. Po wykonaniu konstrukcji drogi z odłożonego materiału należy wykonać pobocza szerokości 1 m o spadkach podanych w projekcie. Na odcinku 0 + 300, 00 do 0 + 450, 00 i 1 + 550, 00 do 1 + 710, 00 należy wykonać korektę drogi. Na odcinkach tych należy wykonać nowe koryto i przemieścić materiał z istniejącej drogi w miejsce nowej trasy drogi. Organizacja ruchu Drogę projektuje się jako podporządkowaną do drogi wojewódzkiej nr 157. Podporządkowanie projektuje się za pomocą znaku pionowego A - 7 (Ustąp pierwszeństwa). Dane liczbowe elementów komunikacji Roboty drogowe Nawierzchnia z mieszanki mineralno-asfaltowej - warstwa ścieralna gr. 5 cm 6272, 50 m2 Nawierzchnia z mieszanki mineralno-asfaltowej - warstwa wiążąca gr. 6 cm 6483, 50 m2 Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0 - 31, 5 gr. 15 cm 6976, 00 m2 Profilowanie i zagęszczanie poboczy szerokości 1, 00 m po obu stronach drogi z gruntu złożonego wzdłuż drogi 3516, 00 m2 Znak drogowy A - 7 1, 00 szt. Goszczanowiec-Zielątkowo Stan istniejący Teren przeznaczony pod realizację położony jest w miejscowości Goszczanowiec gmina Drezdenko na dz. nr ewidencyjny 5, 56, 59, 77, 186 243 i 263. Jest to droga gminna o nawierzchni gruntowej utwardzonej w części kruszywem naturalnym. Początek drogi jest w miejscowości Goszczanowiec - skrzyżowanie z drogą wojewódzką nr 157 dz. nr 56 i 263, a koniec w 1 + 855,00 m dz. nr 77 w kierunku miejscowości Zielątkowo. Na odcinku 1 + 180, 00 do 1 + 290, 00 istniejąca nawierzchni gruntowa przebiega poza pasem drogowym. Na tym odcinku ciągu projektowanej drogi znajduje się 7 drzew, które muszą zostać usunięte. W 0 + 751, 00 m dz. nr 5 zlokalizowany jest przepust drogowy z rur betonowych o średnicy 300 mm w bardzo złym stanie technicznym i nienormatywnej długości przeznaczony do przebudowy. Pod względem konfiguracji teren jest płaski. Rzędne terenu zawierają się w granicach 25, 00 do 26, 20 m n.p.m. Stan projektowany Rozwiązanie sytuacyjne Dla obsługi komunikacyjnej projektuje się przebudowę drogi gminną szerokości 3, 50 m z mijankami szerokości 5, 00 m oraz obustronnymi poboczami szerokości 1, 00 m. Długość drogi 1855, 00 m. Włączenie drogi do drogi wojewódzkiej projektuje się wyokrągleniami o promieniu łuków 8, 00 m. Uwzględniając warunki terenowe oraz warunki bezpieczeństwa zaprojektowano łuki poziome o promieniach 50, 100, 125, 150, 200, 200, 300 m. Nawierzchnia Dla nawierzchni drogi gminnej zaprojektowano konstrukcję dla ruchu KR-1 i gruntu G-1: - warstwa ścieralna z mieszanki mineralno-asfaltowej od 0 do 12, 8 grubości 5 cm, - warstwa wiążąca z mieszanki mineralno-asfaltowej od 0 do 16, 0 grubości 6 cm, - podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0 - 31, 5 o grubości 15 cm, - istniejąca nawierzchnia z kruszywa naturalnego. Przepust drogowy Dla przepustu zaprojektowano konstrukcję: - rura betonowa o średnicy 600 mm, - podbudowa żwirowa grubości 20 cm zagęszczona, - ściankę czołową zaprojektowano z betonu żwirowego B 20 szerokości 30 cm. Grunt do głębokości 1, 20 m od góry nawierzchni dogęścić do osiągnięcia wskaźnika zagęszczenia IS = 1,0. Górna powierzchnia przepustu powinna być usytuowana 45 cm od nawierzchni jezdni. Odwodnienie Odprowadzenie wód opadowych projektuje się za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych do gruntu. Spadki nawierzchni Spadki poprzeczne Spadki poprzeczne jezdni zaprojektowano 2 % spadek daszkowy. Na odcinkach 0 + 491, 24 do 0 + 571, 78 (łuk W 6), 0 + 751, 78 do 0 + 762, 18 (łuk W 7), 0 + 967, 31 do 0 + 999, 00 (łuk W 10), 1 + 371, 91 do 1 + 389, 49 (łuk W 12), 1 + 846, 49 do 1 880, 49 (łuk W 15) zaprojektowano spadek poprzeczny jednostronny 2 % do wewnętrznej krawędzi łuku. Na pozostałych łukach zaprojektowano spadek daszkowy 2 %. Na odcinku 10 m od spadku jednostronnego wykonać rampę drogową względem osi drogi z przekroju jednostronnego w daszkowy. Spadki poprzeczne poboczy: - przy przekroju daszkowym 6 % - przy przekroju jednostronnym 4 % od wewnętrznej krawędzi i 2 % jak spadek jezdni od zewnętrznej krawędzi Spadki podłużne Spadki podłużne należy wykonać zachowując rzędne istniejącej drogi zapewniając optymalizację robót ziemnych. Roboty ziemne Ze względu na charakter i rzędne drogi, roboty ziemne na przeważającym odcinku ograniczają się do wykonania koryta głębokości średni około 10 cm z przemieszczeniem gruntu z istniejącej nawierzchni na boki po obwodzie drogi. Po wykonaniu konstrukcji drogi z odłożonego materiału należy wykonać pobocza szerokości 1 m o spadkach podanych w projekcie. Na odcinku 1 + 180, 00 do 1 + 290, 00 należy wykonać korektę drogi. Na odcinku tym należy wyciąć i wykarczować 7 drzew, wykonać nowe koryto i przemieścić materiał z istniejącej drogi w miejsce nowej trasy drogi. Organizacja ruchu Drogę projektuje się, jako podporządkowaną do drogi wojewódzkiej nr 157. Podporządkowanie projektuje się za pomocą znaku pionowego A - 7 (Ustąp pierwszeństwa). Dane liczbowe elementów komunikacji. Roboty drogowe Nawierzchnia z mieszanki mineralno-asfaltowej - warstwa ścieralna gr. 5 cm 6812, 00 m2 Nawierzchnia z mieszanki mineralno-asfaltowej -warstwa wiążąca gr. 6 cm 7039, 00 m2 Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0 - 31, 5 gr. 15 cm 7555, 50 m2 Profilowanie i zagęszczanie poboczy szerokości 1, 00 m po obu stronach drogi z gruntu złożonego wzdłuż drogi 3781, 50 m2 Przepust z rur betonowych O 600 8,00 m Bariery energochłonne 24, 00 m Znak drogowy A - 7 1, 00 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji technicznej, która stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji. Czasowe projekty organizacji ruchu oraz decyzje zezwalające na prowadzenie robót w pasie drogowym zostaną dostarczone Wykonawcy w dniu przekazania placu budowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest załączonej dokumentacji technicznej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.30 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości 50.000 zł. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-?kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank PKO BP SA konto nr 82 1020 1967 0000 8502 0006 0822. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275), należy złożyć w formie oryginału. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do składanej oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelnym podpisem (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 23 listopada 2010r., do godz. 13:00 . Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie Wykonawcy, który w określonym terminie nie złożył wymaganych oświadczeń lub dokumentów lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do składanej oferty.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy posiadają decyzję zatwierdzającą program gospodarki odpadami niebezpiecznymi, jeżeli wytwarzają odpady niebezpieczne w ilości powyżej 0,1 Mg rocznie albo informację o wytwarzanych odpadach oraz o sposobach gospodarowania wytwarzanymi odpadami, jeżeli wytwarzają odpady niebezpieczne w ilości do 0,1 Mg rocznie albo powyżej 5 Mg rocznie odpadów innych niż niebezpieczne.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy wykonali w ostatnich pięciu latach 2 zamówienia publiczne, każde z nich o wartości minimum 1.500.000 zł odpowiadających swoim rodzajem i zakresem robót stanowiących przedmiot zamówienia, - Okres udzielonej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia powinien wynosić minimum 24 miesiące.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -układarka mas bitumicznych, -walec ogumiony, -walec stalowy wibr., -koparko-ładowarka, -środki transportowe.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -kierownik budowy z uprawnieniami.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy posiadają rachunek bankowy lub rachunek w spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę 1.000.000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Wypełnione tabele elementów rozliczeniowych (załączniki nr 3a, 3b i 3c do SIWZ). 3. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 4. Harmonogram rzeczowo-finansowy zgody z cenami przestawionymi w tabelach elementów rozliczeniowych (przy zachowaniu podanych terminów należy dostosować wydatki finansowe na poszczególne miesiące) (załącznik nr 13 do SIWZ). 5. Dowód wniesienia wadium.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Rękojmia i gwarancja - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.fsd.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Strzelcach Krajeńskich ul. Ks. St. Wyszyńskiego 7 66-500 Strzelce Krajeńskie pokój nr 212.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2010 godzina 13:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Strzelcach Krajeńskich ul. Ks. St. Wyszyńskiego 7 66-500 Strzelce Krajeńskie w sekretariacie (pokój nr 103).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.