Ogłoszenie z dnia 2014-01-03
Piotrków Trybunalski: Zamówienie uzupełniające dla zakupu inwestycyjnego pn. Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Wydziału Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Bełchatowie i Sądu Rejonowego w Radomsku, oraz sprzętu komputerowego dla Sądu Okręgowego w Piotrkowie Trybunalskim
Numer ogłoszenia: 3612 - 2014; data zamieszczenia: 03.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy, ul. Słowackiego 5, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 6494101 do 03, faks 044 6478919.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające dla zakupu inwestycyjnego pn. Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Wydziału Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Bełchatowie i Sądu Rejonowego w Radomsku, oraz sprzętu komputerowego dla Sądu Okręgowego w Piotrkowie Trybunalskim.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: zamówienie uzupełniające dla zakupu inwestycyjnego pn. Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Wydziału Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Bełchatowie i Sądu Rejonowego w Radomsku, oraz sprzętu komputerowego dla Sądu Okręgowego w Piotrkowie Trybunalskim, obejmujące zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Wydziału Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Bełchatowie i Sądu Rejonowego w Radomsku w tym: - dostawę sprzętu komputerowego, - montaż sprzętu komputerowego, - przeprowadzenie szkolenia personelu. W ilość: -3 szt. sprzętu komputerowego dla Sądu Rejonowego w Radomsku -3 szt. sprzętu komputerowego dla Sądu Rejonowego w Bełchatowie.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 48.51.70.00 - Pakiety oprogramowania informatycznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SUNTAR Sp. z o.o., ul. Boya Żeleńskiego nr 5 B, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20940,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 25756,20
Oferta z najniższą ceną: 25756,20 / Oferta z najwyższą ceną: 0,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z treścią Art. 67. ust 1 pkt. 7) Ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: 7) w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy dostaw zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy, jeżeli zmiana wykonawcy powodowałaby konieczność nabywania rzeczy o innych parametrach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i dozorze, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Wszystkie przesłanki zastosowania ww. przepisu zostały spełnione tj. w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy dostaw stanowi nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego polega na rozszerzeniu dostawy zmiana wykonawcy powodowałaby konieczność nabywania rzeczy o innych parametrach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego . W związku z koniecznością zakupu zestawów komputerowych do Wydziału Ksiąg Wieczystych w Sądzie Rejonowym w Bełchatowie i Sądzie Rejonowym w Radomsku, dla prawidłowego funkcjonowania ww. sądów koniecznym było dokupienie takich samych zestawów komputerowych, z oprogramowaniem które współpracuje z dedykowanym oprogramowaniem Ksiąg Wieczystych. 1) Umowa z dotychczasowym Wykonawcą dostaw została zawarta w dniu 06.12.2013 r. ( nie przekracza okresu 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego). 2) Zamówienie uzupełniające zostanie zlecone dotychczasowemu wykonawcy tj. SUNTAR Sp. z o.o., z siedzibą ul. Boya Żeleńskiego nr 5 B, 33-100 Tarnów 3) Wartość zamówienia uzupełniającego wynosi: 25 756,20 zł brutto, stanowi nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego. 4) Zamówienie uzupełniające stanowi powtórzenie tego samego rodzaju zamówień tj. dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Bełchatowie i Sądu Rejonowego w Radomsku. 5) Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, przewidziane w ogłoszeniu i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego (ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 479962-2013 z dnia 22.11.2013 r.,)
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- PRZEBUDOWA JEZDNI UL. JEDNOŚCI NARODOWEJ WRAZ Z SIĘGACZAMI ORAZ JEZDNI UL. BELZACKIEJ OD UL. JEDNOŚCI NARODOWEJ DO UL. KOTARBIŃSKIEGO
- Administrowanie osiedlami mieszkalnymi tj. budynkami mieszkalnymi dzierżawionymi i zarządzanymi przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. w Piotrkowie Trybunalskim
- Sprzedaż i dostawa materiałów do sterylizacji.
- Wykonanie robót remontowych w lokalach mieszkalnych zlokalizowanych przy Rwańskiej 1/3 m 7, Ks. P. Skargi 4 m 6, Plac Czarnieckiego 3 m 4A w Piotrkowie Trybunalskim
- Modernizacja sanitariatów w budynku internatu przy Zespole Szkół Centrum Kształcenia Zawodowego w Bujnach.
- Modernizacja węzła ciepłowniczego w budynku przy Armii Krajowej 11
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup licencji Google Analytics 360 na okres 12 miesięcy. Pełna nazwa postępowania w treści ogłoszenia.
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Politechniki Świętokrzyskiej
- ZAPROSZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU PRZETARGOWYM NA DOSTAWĘ I WDROŻENIE ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO KLASY ERP DLA POLSKIEGO CZERWONEGO KRZYŻA Z DNIA 2 MAJA 2024 R. (SYSTEM ERP #1/2024)
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania I, 18/ZP/2024
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń drukujących, monitorów, telefonów komórkowych dla Wojskowego Instytutu Wydawniczego w Warszawie
więcej: Komputer biurkowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.