eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Trybunalski › Zamówienie uzupełniające dla zakupu inwestycyjnego pn. Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Wydziału Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Bełchatowie i Sądu Rejonowego w Radomsku, oraz sprzętu komputerowego dla Sądu Okręgowego w Piotrkowie Trybunalskim



Ogłoszenie z dnia 2014-01-03

Piotrków Trybunalski: Zamówienie uzupełniające dla zakupu inwestycyjnego pn. Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Wydziału Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Bełchatowie i Sądu Rejonowego w Radomsku, oraz sprzętu komputerowego dla Sądu Okręgowego w Piotrkowie Trybunalskim
Numer ogłoszenia: 3612 - 2014; data zamieszczenia: 03.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy, ul. Słowackiego 5, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 6494101 do 03, faks 044 6478919.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające dla zakupu inwestycyjnego pn. Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Wydziału Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Bełchatowie i Sądu Rejonowego w Radomsku, oraz sprzętu komputerowego dla Sądu Okręgowego w Piotrkowie Trybunalskim.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: zamówienie uzupełniające dla zakupu inwestycyjnego pn. Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Wydziału Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Bełchatowie i Sądu Rejonowego w Radomsku, oraz sprzętu komputerowego dla Sądu Okręgowego w Piotrkowie Trybunalskim, obejmujące zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Wydziału Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Bełchatowie i Sądu Rejonowego w Radomsku w tym: - dostawę sprzętu komputerowego, - montaż sprzętu komputerowego, - przeprowadzenie szkolenia personelu. W ilość: -3 szt. sprzętu komputerowego dla Sądu Rejonowego w Radomsku -3 szt. sprzętu komputerowego dla Sądu Rejonowego w Bełchatowie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 48.51.70.00 - Pakiety oprogramowania informatycznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SUNTAR Sp. z o.o., ul. Boya Żeleńskiego nr 5 B, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20940,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25756,20

  • Oferta z najniższą ceną: 25756,20 / Oferta z najwyższą ceną: 0,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zgodnie z treścią Art. 67. ust 1 pkt. 7) Ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: 7) w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy dostaw zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy, jeżeli zmiana wykonawcy powodowałaby konieczność nabywania rzeczy o innych parametrach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i dozorze, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Wszystkie przesłanki zastosowania ww. przepisu zostały spełnione tj. w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy dostaw stanowi nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego polega na rozszerzeniu dostawy zmiana wykonawcy powodowałaby konieczność nabywania rzeczy o innych parametrach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego . W związku z koniecznością zakupu zestawów komputerowych do Wydziału Ksiąg Wieczystych w Sądzie Rejonowym w Bełchatowie i Sądzie Rejonowym w Radomsku, dla prawidłowego funkcjonowania ww. sądów koniecznym było dokupienie takich samych zestawów komputerowych, z oprogramowaniem które współpracuje z dedykowanym oprogramowaniem Ksiąg Wieczystych. 1) Umowa z dotychczasowym Wykonawcą dostaw została zawarta w dniu 06.12.2013 r. ( nie przekracza okresu 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego). 2) Zamówienie uzupełniające zostanie zlecone dotychczasowemu wykonawcy tj. SUNTAR Sp. z o.o., z siedzibą ul. Boya Żeleńskiego nr 5 B, 33-100 Tarnów 3) Wartość zamówienia uzupełniającego wynosi: 25 756,20 zł brutto, stanowi nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego. 4) Zamówienie uzupełniające stanowi powtórzenie tego samego rodzaju zamówień tj. dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Bełchatowie i Sądu Rejonowego w Radomsku. 5) Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, przewidziane w ogłoszeniu i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego (ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 479962-2013 z dnia 22.11.2013 r.,)

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.