eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żagań › Sprzęt informatyczny

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-08

Żagań: Sprzęt informatyczny
Numer ogłoszenia: 361260 - 2010; data zamieszczenia: 08.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Dworcowa 9, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 068 4777839, 4777840, faks 068 4777839, 4777840.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.zagan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzęt informatyczny.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego (Żagań, ul. Dworcowa 9) oraz Filii w Szprotawie (ul. Bronka Kozaka 5) sprzętu informatycznego na koszt Wykonawcy. Zakup sprzętu będzie współfinansowany ze środków Funduszu Pracy. Wykaz sprzętu będącego przedmiotem zamówienia: I część - Komputery stacjonarne (fabrycznie nowe) - 23 szt + monitory (fabrycznie nowe) - 7 szt Dostawa komputerów: do siedziby Zamawiającego (ul. Dworcowa 9) - 16 szt do Filii w Szprotawie (ul. Bronka Kozaka 5) - 7 szt Dostawa monitorów: do siedziby Zamawiającego (ul. Dworcowa 9) - 4 szt do Filii w Szprotawie (ul. Bronka Kozaka 5) -3 szt II część - Sieciowa drukarka laserowa czarno - biała A4 (fabrycznie nowa) - 5 szt Dostawa: do siedziby Zamawiającego (ul. Dworcowa 9) - 3 szt. do Filii w Szprotawie (ul. Bronka Kozaka 5) - 2 szt. III część - Urządzenie wielofunkcyjne czarno - białe (fabrycznie nowe) - 1 szt Dostawa: do siedziby Zamawiającego (ul. Dworcowa 9). IV część - Macierz dyskowa rack 19 (fabrycznie nowa) - 1 szt + dysk twardy (fabrycznie nowy) - 4 szt Proponowana cena ofertowa powinna zawierać koszt dostawy urządzenia do siedziby Zamawiającego wraz pobytem wykwalifikowanego pracownika działu technicznego w celu konfiguracji oraz wdrożenia i przeszkolenia pracownika zamawiającego. Dostawa: do siedziby Zamawiającego (ul. Dworcowa 9). Wymagane parametry techniczne określone są w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.23.74.60-1, 30.23.74.10-6, 30.23.72.20-7, 30.23.13.00-0, 30.23.21.10-8, 30.23.00.00-0, 30.23.31.41-1, 30.23.42.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony formularz oferty - zgodnie z załącznikiem nr 1 lub 2. 2) Oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - zgodnie z załącznikiem nr 3. 3) Wypełniony formularz dotyczący parametrów technicznych oferowanego sprzętu (należy wpisać rzeczywiste parametry oferowanego sprzętu zgodnie z odpowiednim załącznikiem nr 6 - 9). 4) W zakresie: I część - Komputery stacjonarne + monitory: Dla komputerów stacjonarnych: a) Potwierdzenie kompatybilności komputera na stronie Microsoft Windows Hardware Compatibility List na daną platformę systemową (wydruk ze strony), potwierdzenie producenta o zgodności z DMI 2.0 (Desktop Management Interface ) oraz z WMI 1.5 (Windows Management Instrumentation) b) Deklaracja zgodności CE c) Certyfikacja dla Novell Linux Enterprise Desktop w wersji 10 lub nowszej - wymagana obecność certyfikatu na oficjalnych stronach Novell d) Certyfikaty jakości ISO 9001 i 14001 e) Certyfikacja Energy Star w wersji co najmniej 4.0 dla oferowanego modelu komputera - Wymagane jest, aby oferowany model komputera znajdował się na poniższej liście produktów certyfikowanych przez U.S. Environemental Protection Agency (EPA) i był uprawniony do oznaczenia logo Energy Star w wersji http://www.energystar.gov/ia/products/prod_lists/computers_prod_list.xls f) Poziom emitowanego hałasu, mierzony wg normy ISO 7779 i wykazany według normy ISO 9296 w trybie jałowym (IDLE) powinien wynosić nie więcej niż 19 dB (potwierdzony stosownym dokumentem producenta komputera - oświadczenie wraz z raportem badawczym wykonanym przez notyfikowane laboratorium). Dopuszcza się dokumenty techniczne w języku angielskim. g) Certyfikacja EPEAT (obecność oferowanego modelu komputera na stronie http://www.epeat.net, co najmniej ocena srebrna). Dla monitorów: a) Zgodność z norma TCO 03 b) Certyfikacja Energy Star w wersji co najmniej 4.0 dla oferowanego modelu monitora c) Zgodność z normą EN60950 d) Deklaracja zgodności CE e) Zgodność z normą ISO13406-2 (wersja II) f) Certyfikat jakości ISO 9001 g) Certyfikat jakości ISO 14001 h) Zgodność z dyrektywą RoHS i) Zgodność z dyrektywą WEEE. 5) W zakresie: II część - Sieciowa drukarka laserowa czarno - biała A4: a) Certyfikat ISO 9001 lub równoważny dla producenta drukarki b) Deklaracja zgodności CE. 6) W zakresie: III część - Urządzenie wielofunkcyjne czarno - białe: a) Certyfikat ISO 9001 lub równoważny dla producenta drukarki b) Deklaracja zgodności CE. 7) W zakresie: IV część - Macierz dyskowa rack 19 + dysk twardy: a) Deklaracja zgodności CE

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy, 2) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy, 3) zmiana terminu wykonania umowy ze względu na zmiany stanu prawnego, 4) zmiana proponowanego sprzętu z uwagi na wycofanie modelu z produkcji, pod warunkiem, że będzie to sprzęt tego samego typu, o takim samym lub lepszym standardzie i takiej samej lub lepszej funkcjonalności i konfiguracji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.zagan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy ul. Dworcowa 9 68-100 Żagań nr pokoju 13.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ul. Dworcowa 9 68-100 Żagań nr pokoju 13.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Komputery stacjonarne + monitory.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputery stacjonarne (fabrycznie nowe) - 23 szt + monitory (fabrycznie nowe) - 7 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.23.74.60-1, 30.23.74.10-6, 30.23.72.20-7, 30.23.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sieciowa drukarka laserowa czarno - biała A4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sieciowa drukarka laserowa czarno - biała A4 (fabrycznie nowa) - 5 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Urządzenie wielofunkcyjne czarno - białe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie wielofunkcyjne czarno - białe (fabrycznie nowe) - 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Macierz dyskowa RACK 19 + dysk twardy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Macierz dyskowa RACK 19 (fabrycznie nowa) - 1 szt + dysk twardy (fabrycznie nowy) - 4 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.31.41-1, 30.23.42.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.