eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wisznice › Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Wisznice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-15

Wisznice: Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Wisznice
Numer ogłoszenia: 361257 - 2010; data zamieszczenia: 15.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wisznice , ul. Rynek 35, 21-580 Wisznice, woj. lubelskie, tel. 083 3782102, faks 083 3782039.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Wisznice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Wisznice w okresie od 01.01.2011r. do 31.12.2014 r. polegająca na prowadzeniu: 1. W zakresie budżetu Gminy Wisznice: 1) rachunku podstawowego-bieżącego budżetu Gminy Wisznice, 2) rachunku sum depozytowych Urzędu Gminy Wisznice, 3) rachunku Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych Urzędu Gminy Wisznice, 4) rachunków z programów pomocowych (w zależności od potrzeb). 2. W zakresie jednostek budżetowych Gminy Wisznice rachunki bieżące, rachunki Zakładowych Funduszy Świadczeń Socjalnych oraz (w zależności od potrzeb) rachunków dochodów własnych jednostek budżetowych Gminy Wisznice, tj.: 1) Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wisznicach, 2) Gminnego Zakładu Komunalnego w Wisznicach Sp. z o.o., 3) Gminnej Biblioteki Publicznej w Wisznicach, 4) Gminnego Ośrodka Kultury i Oświaty w Wisznicach, 5) Publicznego Gimnazjum w Wisznicach, 6) Szkoły Podstawowej w Wisznicach, 7) Szkoły Podstawowej w Horodyszczu, 8) Szkoły Podstawowej w Dubicy, 9) Szkoły Podstawowej w Polubiczach, 10) Szkoły Podstawowej w Dołholisce. II. Na przedmiot zamówienia składają się następujące elementy: 1. Obsługa rachunków wymienionych w pkt. I., w tym : 1/ otwieranie rachunków bankowych, 2/ prowadzenie rachunków, 3/ realizacja przelewów na rachunki w innych bankach, 4/ realizacja przelewów na rachunki prowadzone w tym samym banku, 5/ wydawanie blankietów czekowych, 6/ realizacja wpłat i wypłat gotówkowych, 7/ dostarczenie (2 razy w tygodniu) gotówki do kasy Urzędu Gminy i odbiór (5 razy w tygodniu) gotówki z kasy Urzędu Gminy, 8/ przyjmowanie od podatników podatków i opłat lokalnych oraz innych należności, w kasach banku, 9/ realizacja przelewów w systemie elektronicznym wraz z bezpłatnym udostępnieniem oprogramowania, przeszkolenia i instalacją w siedzibie zamawiającego dla wszystkich rachunków bankowych jednostek budżetu, 10/ zastrzeganie czeków zgubionych i skradzionych. 2. Udzielanie kredytu obrotowego-odnawialnego w rachunku bieżącym do kwoty każdorazowo określonej w uchwale budżetowej Rady Gminy Wisznice. 3. Oprocentowanie środków pieniężnych pozostających na rachunkach, w tym: 1/ na lokatach terminowych, 2/ a-vista. III. Plan wydatków budżetowych gminy Wisznice w latach 2007, 2008, 2009, 2010. L. p. Nazwa Kwota w zł 1. Plan wydatków budżetu gminy w roku 2011 25 740 308,00 2. Plan wydatków budżetu gminy w roku 2012 23 445 432,00 3. Plan wydatków budżetu gminy w roku 2013 18 203 144,00 4. Plan wydatków budżetu gminy w roku 2014 17 146 061,00.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada odpowiednie zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 65
  • 2 - Oprocentowanie kredytu obrotowego-odnawialnego w rachunku bieżącym - 25
  • 3 - Oprocentowanie środków pieniężnych pozostających na rachunkach - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wisznice.netbip.pl (menu tematyczne: oferty przetargowe z siwz)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wisznice ul. Rynek 35 21-580 Wisznice (pokój nr 208).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Wisznice ul. Rynek 35 21-580 Wisznice (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert nastąpi o godzinie 10:15 w sali konferencyjnej Urzędu Gminy Wisznice ul. Rynek 35, 21-580 Wisznice.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.