eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wadowice › Dostawa zestawów komputerowych, notebooków, drukarek, dysku, UPS dla Starostwa Powiatowego w Wadowicach.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-08

Wadowice: Dostawa zestawów komputerowych, notebooków, drukarek, dysku, UPS dla Starostwa Powiatowego w Wadowicach.
Numer ogłoszenia: 3611 - 2014; data zamieszczenia: 08.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 266843 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki, ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, faks 033 8232433.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zestawów komputerowych, notebooków, drukarek, dysku, UPS dla Starostwa Powiatowego w Wadowicach..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa zestawów komputerowych, notebooków, drukarek, dysku, UPS dla Starostwa Powiatowego w Wadowicach: 1.Zestaw komputerowy (2 szt.) 2.Notebooki (szt. 5) 3.Dysk (szt. 1) 4.UPS (szt. 2) 5.Drukarka laserowa monochromatyczna - szt. 6 Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: a)wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w SIWZ, na potwierdzenie czego musi dołączyć do przedkładanej oferty szczegółowe opisy techniczne i/lub funkcjonalne (prospekty, foldery, katalogi producenta itp. w polskiej), pozwalające na dokonanie stosownej weryfikacji oferowanego sprzętu względem wymagań Zamawiającego; b)wykonawca musi zapewnić, iż oferowane urządzenia są fabrycznie nowe, ich zakup i korzystanie zgodnie z przeznaczeniem nie narusza prawa, w tym również praw osób trzecich, a w szczególności odpowiadają normie CE w zakresie bezpieczeństwa; c)wykonawca na oferowane urządzenia musi zapewnić min. gwarancję wskazaną w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ wraz z nieodpłatną (wliczoną w cenę oferty), bieżącą konserwacją wynikającą z warunków gwarancji, liczoną od dnia dostawy (odbioru bez zastrzeżeń) przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego, potwierdzonej podpisaniem protokołu odbioru. W ramach gwarancji wykonawca obowiązany jest do usunięcia wady fizycznej urządzenia lub dostarczenia urządzenia wolnego od wad; d)wykonawca musi zapewnić, iż czas reakcji serwisu nie przekroczy 3 dni roboczych, licząc od chwili zgłoszenia (powiadomienia telefonicznego), zaś czas przywrócenia funkcjonalności urządzenia nie przekroczy 21 dni, licząc od chwili zgłoszenia. W uzasadnionych przypadkach (np. wysoki stopień skomplikowania naprawy, konieczność sprowadzenia specjalistycznych części zamiennych), na pisemny wniosek Wykonawcy i za zgodą Zamawiającego, termin naprawy może ulec wydłużeniu do 30 dni, licząc od chwili zgłoszenia. Gwarancja ulega automatycznemu przedłużeniu o czas naprawy; e)w przypadku stwierdzenia wad lub usterek w wykonanym przedmiocie umowy wykonawca zobowiązuje się do ich nieodpłatnej wymiany lub usunięcia w terminie do 7 dni od daty zgłoszenia. Jeżeli z jakiegokolwiek powodu (z wyjątkiem powodów, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający) Wykonawca nie usunie wady (usterki) przedmiotu zamówienia w wyznaczonym terminie, zamawiający ma prawo zaangażować innego wykonawcę, a wykonawca zobowiązany jest pokryć związane z tym koszty w ciągu 14 dni od daty otrzymania dowodu zapłaty; f)wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie. Miejscem dostawy jest siedziba zamawiającego tj. Starostwo Powiatowe w Wadowicach, 34 - 100 Wadowice, ul. Batorego 2; g)wykonawca musi zaoferować termin płatności zgodny z postanowieniami § 4 ust. 2 istotnych warunków umowy. Zamawiający nie przewiduje żadnych przedpłat ani zaliczek na poczet realizacji przedmiotu zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 37.45.33.00 - Dyski 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.72.70 - Torby na komputery przenośne 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ALTIS Komputer Sp. z o. o., ul. Kasprzaka 256, 41-303 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28536,59 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 33288,23

  • Oferta z najniższą ceną: 32479,38 / Oferta z najwyższą ceną: 35235,65

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.