Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-10-30
Opole: Dostawa stacji roboczych, notebooków i oprogramowania dla Opolskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ
Numer ogłoszenia: 361192 - 2014; data zamieszczenia: 30.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Opolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia , ul. Głogowska 37, 45-315 Opole, woj. opolskie, tel. 77 4020100, 77 4020147, faks 77 4020101.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa stacji roboczych, notebooków i oprogramowania dla Opolskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa stacji roboczych, notebooków i oprogramowania dla Opolskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z następującym podziałem: 1. ZADANIE nr 1 - Dostawa dla Opolskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ: a) stacji roboczych łącznie 25 szt., b) monitorów łącznie 25 szt., c) notebooków łącznie 10 szt., spełniających warunki określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 1a do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej Specyfikacją. Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia dla zadania nr 1 określa wzór umowy, stanowiący załącznik nr 3a do Specyfikacji. 2. ZADANIE nr 2: I. Odnowienia licencji modułów Sophos SafeGuard Enterprise: A. Moduł Sophos SafeGuard Device Encryption USC - 30 licencji na okres 24 miesięcy od dnia 5.12.2014 do dnia 4.12.2016 lub dostarczenie modułu równoważnego. B. Moduł Sophos SafeGuard Data Exchange USC - 180 licencji na okres 24 miesięcy od dnia 5.12.2014 do dnia 4.12.2016 lub dostarczenie modułu równoważnego. II. Dostarczenie oprogramowania (Abby PDF TRANSFORMER +) lub oprogramowania równoważnego - 20 licencji bezterminowych. Szczegółową charakterystykę przedmiotu zamówienia zawiera szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 1b do Specyfikacji. Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia określa wzór umowy, stanowiący załącznik nr 3b do Specyfikacji.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.40.00-2, 30.21.31.00-6, 30.23.13.10-3, 48.22.40.00-4, 48.00.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy zobowiązani są wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - dla ZADANIA nr 1 - dwóch zamówień (dostawy sprzętu komputerowego) o wartości co najmniej 100 000,00zł brutto każde, - dla ZADANIA nr 2 - jednego zamówienia (dostawy) oprogramowania Sophos SafeGuard lub oprogramowania równoważnego o wartości co najmniej 10 000,00zł brutto, oraz załączą dowody że zostały wykonane należycie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia. W przypadku korzystania przez wykonawcę z pomocy innych podmiotów, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zamawiający oceni spełnianie tego warunku na podstawie analizy złożonych dokumentów
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia. W przypadku korzystania przez wykonawcę z pomocy innych podmiotów, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zamawiający oceni spełnianie tego warunku na podstawie analizy złożonych dokumentów
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Dotyczy zadania nr 1: 1. Certyfikaty ISO9001 lub ISO9001:2008 dla producenta sprzętu, 2. wydruki ze strony (http://www.cpubenchmark.net) potwierdzające spełnienie wymogu Specyfikacji, 3. karty katalogowe producenta oferowanego sprzętu w języku polskim. W/w dokumenty muszą być w języku polskim, w przypadku gdy dokumenty są sporządzone w języku obcym, muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin realizacji zamówienia - 5
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Opolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia, ul. Głogowska 37, 45-315 Opole.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2014 godzina 12:00, miejsce: Opolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia, ul. Głogowska 37, 45-315 Opole, Kancelaria - II piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa stacji roboczych, notebooków i oprogramowania dla Opolskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE nr 1 - Dostawa dla Opolskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ: a) stacji roboczych łącznie 25 szt., b) monitorów łącznie 25 szt., c) notebooków łącznie 10 szt., spełniających warunki określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 1a do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej Specyfikacją. Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia dla zadania nr 1 określa wzór umowy, stanowiący załącznik nr 3a do Specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.40.00-2, 30.21.31.00-6, 30.23.13.10-3, 48.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa stacji roboczych, notebooków i oprogramowania dla Opolskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE nr 2: I. Odnowienia licencji modułów Sophos SafeGuard Enterprise: A. Moduł Sophos SafeGuard Device Encryption USC - 30 licencji na okres 24 miesięcy od dnia 5.12.2014 do dnia 4.12.2016 lub dostarczenie modułu równoważnego. B. Moduł Sophos SafeGuard Data Exchange USC - 180 licencji na okres 24 miesięcy od dnia 5.12.2014 do dnia 4.12.2016 lub dostarczenie modułu równoważnego. II. Dostarczenie oprogramowania (Abby PDF TRANSFORMER +) lub oprogramowania równoważnego - 20 licencji bezterminowych. Szczegółową charakterystykę przedmiotu zamówienia zawiera szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 1b do Specyfikacji. Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia określa wzór umowy,stanowiący załącznik nr 3b do Specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 48.22.40.00-4, 48.51.70.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji zamówienia - 5
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- [B/03/2024] Wykonanie remontu w budynkach dydaktycznych UO w Opolu
- Modernizacja pokrycia dachowego z płyt azbestowo-cementowych na blachę trapezową w budynkach położonych na dz. nr 87/1 oraz 89/19, obręb Kijów, gmina Otmuchów, powiat nyski, woj. opolskie
- WIW.DA.272.9.2024 - Sukcesywny zakup odczynników chemicznych i materiałów laboratoryjnych na potrzeby Pracowni Higieny Środków Spożywczych WIW w Opolu
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- D/29/2024 Zakup drobnego sprzętu medycznego i laboratoryjnego dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
- Budowa toalety kontenerowej na terenie Muzeum Wsi Opolskiej w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Subskrypcja wsparcia technicznego producenta do dwóch urządzeń Barracuda F400 posiadanych przez Urząd do Spraw Cudzoziemców
- Zakup licencji Google Analytics 360 na okres 12 miesięcy. Pełna nazwa postępowania w treści ogłoszenia.
- Świadczenie usług utrzymania Systemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów Bosflow wraz z jego rozbudową
- Dostawa akcesoriów komputerowych dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 2 części
- "Remont kapitalny i adaptacja zabytkowego budynku byłej szkoły przy ul. Bielskiej 17 w Skoczowie na potrzeby pomocy społecznej, polityki senioralnej" w podziale na 3 części:
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.