Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-15
Mszczonów: Zakup soli drogowej do stosowania w drogownictwie z dostawą do siedziby Zakładu wg bieżącego zapotrzebowania.
Numer ogłoszenia: 361186 - 2009; data zamieszczenia: 15.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Gminy Mszczonów w Mszczonowie , ul. Spółdzielcza 105, 96-320 Mszczonów, woj. mazowieckie, tel. 046 8580081, faks 046 8580091.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkim-mszczonow.getin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup soli drogowej do stosowania w drogownictwie z dostawą do siedziby Zakładu wg bieżącego zapotrzebowania..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje: 1.Dostawę soli drogowej o parametrach: - zawartość NaCl - 90% - 95 % - uziarnienie ziaren powyżej 6 mm - max 10 % - uziarnienie ziaren powyżej 1 mm - max 40 % - zawartość antyzbrylacza minimum 40 mg/kg Ponadto przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania normy PN-86/C-84081/02. 2. Na potwierdzenie w/w warunków oferent przedstawi atest Państwowego Zakładu Higieny oraz opinię techniczną wydaną przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów w Warszawie. 3. Dostawa max 2 dni od przesłania zamówienia drogą fax, w ilościach uwzględnianych na zamówieniu. 4. W cenę jednostkową towaru należy wliczyć koszty transportu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.71.00 - Sól drogowa .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie wymaga się.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3. Nie podlegają wykluczeniu z art. 24 Prawo zamówień publicznych . 4. Wykażą przez złożenie odpowiednich oświadczeń i dokumentów, że spełniają warunki. Ocena zostanie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie udokumentują spełnienia wymienionych warunków zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferta odrzucona..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta wykonawcy wg wzoru załączonego do dokumentacji przetargowej, podpisana przez upełnomocnionych przedstawicieli - załącznik nr 1. 2. Wzór umowy załącznik nr 2. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Oferent przedstawi atest Państwowego Zakładu Higieny oraz opinię techniczną wydaną przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów w Warszawie. 5. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia w świetle art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 7. Oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 8. Oświadczenie o akceptacji warunków przetargowych stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 9. Wszystkie dokumenty dotyczące oferty powinny być pisane w języku polskim. UWAGA: w/w dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zgkim.mszczonow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Gminy Mszczonów w Mszczonowie
96 - 320 Mszczonów, ul. Spółdzielcza 105.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Gminy Mszczonów w Mszczonowie, ul. Spółdzielcza 105, pok. nr 9..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup wraz z dostawą soli drogowej do zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2024/2025"
- Dostawa soli drogowej przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg powiatowych
- Dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2024/2025
- Dostawa do 400 ton soli z antyzbrylaczem do wytworzenia piaskosoli na plac ZDP w Wysokiem Mazowieckiem, ul. 1 Maja 7.
- Dostawa materiałów związanych z zimowym oczyszczaniem dróg z podziałem na części
- Dostawa soli drogowej
więcej: Sól drogowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.