eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawy z podziałem na 2 pakiety Pakiet nr 1Dostawy odczynników do badań manualnych w zakresie serologii grup krwi, Rh i prób zgodności Pakiet nr 2Dostawy produktów z kliszy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-15

Wrocław: Dostawy z podziałem na 2 pakiety : Pakiet nr 1: Dostawy odczynników do badań manualnych w zakresie serologii grup krwi, Rh i prób zgodności Pakiet nr 2: Dostawy produktów z kliszy
Numer ogłoszenia: 361082 - 2009; data zamieszczenia: 15.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Onkologii , pl. Hirszfelda 12, 53-413 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3689584, faks 071 3689584.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dco.com.pl, www.przetargipubliczne.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy z podziałem na 2 pakiety : Pakiet nr 1: Dostawy odczynników do badań manualnych w zakresie serologii grup krwi, Rh i prób zgodności Pakiet nr 2: Dostawy produktów z kliszy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są Sukcesywne dostawy odczynników do badań manualnych w zakresie serologii grup krwi, Rh i prób zgodności. Szczegółowe wymagania ilościowe oraz parametry użytkowe zostały opisane w załączniku nr 1 i 2 (PAKIET NR 1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa Klisz ogólnego stosowania czułe na światło zielone do obróbki automatycznej o minimalnych wymaganych parametrach użytkowych i ilościowych określonych w Formularzu Asortymentowo-Cenowym stanowiącym załącznik Nr 3 i 4.do SIWZ oraz zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych - Dz. U. Nr 93 , poz. 896. z późn. zm. (PAKIET NR 2).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 32.35.40.00 - Produkty z kliszy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości łącznie 215 zł (słownie: dwieście piętnaście zł). Wadium na poszczególne pakiety wynosi: 8.1.1. Pakiet Nr 1-160 zł (sto sześćdziesiąt złotych), 8.1.2. Pakiet Nr 2- 55 zł ( pięćdziesiąt pięć złotych),

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia . 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie analizy wymaganych od Wykonawców oświadczeń i dokumentów. Ocena odbędzie się zgodnie z formułą (spełnia / nie spełnia)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na podstawie ustawy PZP oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U z 2006 r., Nr 87, poz.605), w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, zamawiający wymaga załączenia do oferty następujących dokumentów: 1.1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6.1.2. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.3. oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w. pkt. 6.1.1, 6.1.2, - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3 Ponadto oferta musi zawierać: 3.1 Formularz oferty - wypełniony i podpisany przez wykonawcę załącznik nr 8 do SIWZ, 3.2 Wymagania graniczne - odpowiednio do pakietu wypełnione i podpisane przez wykonawcę załącznik nr 2,4 3.3 Wykaz asortymentowo- ilościowy - odpowiednio do pakietu wypełnione i podpisane przez wykonawcę załącznik nr 1,3. 3.4 Dla odczynników nie posiadających w składzie substancji sklasyfikowanych jako niebezpieczne [ zgodnie z Dyrektywą o Preparatach Niebezpiecznych nr 1999/45/EC z późniejszymi zmianami łącznie z 29 poprawką (2004/73/WE)],wykonawca dołączy do oferty oświadczenie z ich wykazem ( wymieniona każda pozycja), że wymienione odczynniki nie posiadają w swym składzie substancji sklasyfikowanych jako niebezpieczne i można je utylizować do ścieków komunalnych. Do każdej pozycji wykazu, wykonawca umieści dodatkowo opis której pozycji załącznika nr 1 ona dotyczy, np. zał. Nr 1 poz. 1 itd. 3.5 Wykonawca dołączy do oferty karty charakterystyki preparatu niebezpiecznego dla odczynników posiadających w składzie substancje sklasyfikowane jako niebezpieczne zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 13 listopada 2007r. Do każdej pozycji wykazu, wykonawca umieści dodatkowo opis której pozycji załącznika nr 1 ona dotyczy, np. zał. Nr 1 poz. 1 itd. 3.6 Na potwierdzenie spełnienia wymagań wraz z oferta Wykonawca przedstawi dokument potwierdzający, że oferowane wyroby medyczne do diagnostyki In vitro zostały zgłoszone do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20-04-2004 o wyrobach medycznych ( Dz.U. z 2004 nr 93 poz. 896). Jeżeli dany wyrób medyczny nie podlega wpisowi do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania, należy załączyć oświadczenie z uzasadnieniem dlaczego wpisowi nie podlega. Do każdej pozycji wykazu, wykonawca umieści dodatkowo opis której pozycji załącznika nr 1 ona dotyczy, np. zał. Nr 1 poz. 1 itd. 3.7 Na potwierdzenia spełniania wymagań wraz z ofertą Wykonawca przedstawi deklarację zgodności na każdy rodzaj odczynnika potwierdzającą oznakowanie oferowanych wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro znakiem CE wraz z certyfikatem jednostki notyfikującej, która brała udział w ocenie zgodności wyrobu medycznego z wymaganiami zasadnymi, o których mowa w art. 26 ust 1 Ustawy z 20.04.2004 r. O wyrobach medycznych (Dz.U.04 Nr 93 poz896 ze zm). Jezeli udział jednostki notyfikowanej nie dotyczy, należy złożyć zamiast certyfikatu stosowne oświadczenie. Do każdej pozycji wykazu, wykonawca umieści dodatkowo opis której pozycji załącznika nr 1 ona dotyczy, np. zał. Nr 1 poz. 1 itd. 3.8 Odpowiednie ulotki dla każdej pozycji zał. Nr 1 -na każdej ulotce wykonawca umieści dodatkowo opis, której pozycji zał. Nr 1 ona dotyczy np. zał. Nr 1 poz. 1 itd. ( pakiet nr 1). 3.9 Odpowiednie katalogi, foldery lub materiały źródłowe producenta z czytelnym oznaczeniem odniesień zaoferowanych parametrów. Na każdej ulotce Wykonawca umieści dodatkowo opis , której pozycji ona dotyczy ( pakiet nr 2). 3.10 Wadium. Prosimy o dołączenie do oferty kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem dokumentu stanowiącego wadium przetargowe. 4 Wymienione powyżej dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być przedstawione w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem. Zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów wchodzących w skład oferty musi być potwierdzona przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem). 5 Zamawiający może żądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów w przypadku, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości Zamawiającego co do jej prawdziwości. 6 Wymienione powyżej dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dco.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: DOLNOŚLĄSKIE CENTRUM ONKOLOGII , PL. HIRSZFELDA 12 WROCŁAW SALA 312 30ZŁ +KOSZTY PRZESYŁKI.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2009 godzina 09:00, miejsce: DOLNOŚLĄSKIE CENTRUM ONKOLOGII PL. HIRSZFELDA 12 WROCŁAW SALA 315.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 01 NAZWA: Dostawy odczynników do badań manualnych w zakresie serologii grup krwi, Rh i prób zgodności.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są Sukcesywne dostawy odczynników do badań manualnych w zakresie serologii grup krwi, Rh i prób zgodności. Szczegółowe wymagania ilościowe oraz parametry użytkowe zostały opisane w załączniku nr 1 i 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 02 NAZWA: sukcesywna dostawa Klisz ogólnego stosowania czułe na światło zielone do obróbki automatycznej o minimalnych wymaganych parametrach użytkowych i ilościowych określonych w Formularzu Asortymentowo-Cenowym stanowiącym załącznik Nr 3 i 4.do SIWZ oraz zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych - Dz. U. Nr 93 , poz. 896. z późn. zm..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jest sukcesywna dostawa Klisz ogólnego stosowania czułe na światło zielone do obróbki automatycznej o minimalnych wymaganych parametrach użytkowych i ilościowych określonych w Formularzu Asortymentowo-Cenowym stanowiącym załącznik Nr 3 i 4.do SIWZ oraz zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych - Dz. U. Nr 93 , poz. 896. z późn. zm..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.35.40.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.