eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznañ › Zakup i dostawa b³on, odczynników rtg, kaset oraz p³yt CD-R dla Zak³adu Radiologii Wielkopolskiego Centrum Onkologii.

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2010-12-15

Poznañ: Zakup i dostawa b³on, odczynników rtg, kaset oraz p³yt CD-R dla Zak³adu Radiologii Wielkopolskiego Centrum Onkologii.
Numer og³oszenia: 361051 - 2010; data zamieszczenia: 15.12.2010
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolskie Centrum Onkologii , ul. Garbary 15, 61-866 Poznañ, woj. wielkopolskie, tel. 061 8540500, faks 061 8521948.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Zakup i dostawa b³on, odczynników rtg, kaset oraz p³yt CD-R dla Zak³adu Radiologii Wielkopolskiego Centrum Onkologii..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa b³on, odczynników rtg, kaset oraz p³yt CD-R dla Zak³adu Radiologii Wielkopolskiego Centrum Onkologii: Pakiet I: 1. B³ona mammograficzna 18 x 24 - 800 op. po 100szt. 2. B³ona mammograficzna 24 x 30 - 200 op. po 100szt. 3. B³ona do komory DYSTAR 3000 - 35 x 43 - 20 op. po 100szt. 4. B³ona do komory DYSTAR 5500 - DT 2B - 35 x 43 - 70 op. po 100szt. 5. Kasety mammograficzne przystosowane do posiadanej przez WCO wywo³ywarki COMPACT EOS , symbol MAMORAY HD S, format 24 x 30cm - 4 szt. 6. Starter wywo³ywacz G 138 S - 24 litry 7. Wywo³ywacz G-138 /2 x 20L/ - 80 op. 8. Utrwalacz G333 /2 x 25L/ - 80 op. Pakiet II 1. P³yty CD-R printable insekt consumer - 4000szt. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w za³aczniku nr 7 do siwz..

II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: tak.

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
  • Zamówienia uzupe³niaj±ce stanowi±ce 20% warto¶ci zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 32.35.41.10-3, 24.93.12.30-0, 24.93.12.40-3, 30.23.73.80-6.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Kwota wadium nie wymagana

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

    • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
  • III.4.3.2) za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycz±, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert - albo o¶wiadczenie z³o¿one przed notariuszem, w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, je¿eli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê takiego za¶wiadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY , US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:

  • inne dokumenty

    1. Dokumenty ( certyfikaty, za¶wiadczenia, ¶wiadectwa) dopuszczaj±ce wprowadzenie do obrotu medycznego i u¿ywania przy udzielaniu ¶wiadczeñ zdrowotnych oferowanego przedmiotu zamówienia, wydane zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, tj: a) Deklaracja Wytwórcy (Producenta) o spe³nieniu wymagañ zasadniczych dla wyrobów medycznych oraz Certyfikat Jednostki Notyfikowanej (je¿eli dotyczy) dla oferowanego przedmiotu zamówienia osobno b) Dokument potwierdzaj±cy dokonanie zg³oszenia do Rejestru Wyrobów Medycznych i Podmiotów Odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do u¿ywania - w formie ¶wiadectwa rejestracji wyrobu (je¿eli dotyczy wyrobu), a w przypadku wyrobów nie podlegaj±cych obowi±zkowi zg³oszenia dokument potwierdzaj±cy wywi±zanie siê wytwórcy z obowi±zku na³o¿onego ustaw± z dnia 20.4.2004r o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004r Nr 93, poz. 896 z po¼n. zm.). Dokumenty, o których mowa powy¿ej musz± posiadaæ termin wa¿no¶ci obejmuj±cy ca³y okres realizacji zamówienia. W przypadku, gdy wa¿no¶æ dokumentu wygasa w trakcie realizacji dostaw, wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ do oferty dodatkowy dokument deklaruj±cy z³o¿enie we w³a¶ciwym czasie wniosku o przed³u¿enie wa¿no¶ci pozwolenia. Dokumenty wymienione w pkt.1.8 a i b winny zachowaæ swoj± wa¿no¶æ na dzieñ sk³adnia oferty. c) O¶wiadczenie o klasyfikacji wyrobu, o ile nie wynika to z dokumentów, o których mowa wy¿ej. 2. Dokumenty zawieraj±ce opis przedmiotu zamówienia w formie kart katalogowych/folderów potwierdzaj±ce spe³nienie warunków okre¶lonych w za³±czniku nr 7 do specyfikacji.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. O¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z wykorzystaniem wzoru - za³±cznika nr 3 do specyfikacji. 2. Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy). W przypadku wykonawcy bêd±cego spó³k± cywiln± wymagane jest za³±czenie do oferty: a) za¶wiadczenia o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej ka¿dego wspólników; b) pe³nomocnictwa wspólników do wystêpowania w imieniu spó³ki lub z³o¿enia dokumentów przetargowych podpisanych przez wszystkich wspólników, je¿eli umowa spó³ki nie stanowi inaczej. 3. Pe³nomocnictwo osób sporz±dzaj±cych ofertê, je¿eli ich kompetencja nie wynika wprost z dokumentacji okre¶lonych w punkcie VI. 1.2 specyfikacji. 4. Wype³niony formularz ofertowy, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w którym Wykonawca okre¶li ca³kowit± warto¶æ przedmiotu zamówienia w PLN (netto i brutto), - bêd±c± sum± warto¶ci, tak brutto jak i netto - podpisany przez osoby upowa¿nione do podejmowania czynno¶ci prawnych, w tym do zaci±gania zobowi±zañ skutkuj±cych finansowo. 5. Formularz cenowy - wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do specyfikacji. 6. O¶wiadczenie, o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do specyfikacji. 7. O¶wiadczenie o przekazaniu/nie przekazaniu czê¶ci zamówienia podwykonawcom - za³±cznik nr 6.

III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

W trakcie obowi±zywania umowy strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmiany warto¶ci (ceny) Materia³ów wobec warto¶ci ustalonej w ust. 1 paragrafu 4 wy³±cznie w przypadku: a) zmiany stawki podatku VAT obejmuj±cej Materia³y, przy czym zmianie ulegnie wy³±cznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, b) zmian stawek op³at celnych wynikaj±cych z przepisów prawa, obejmuj±cych Materia³ importowany, c) zastosowania waloryzacji cen na podstawie postanowieñ ust. 5-8 paragrafu 4, z tym, ¿e waloryzacja nie mo¿e nast±piæ wcze¶niej ni¿ przed up³ywem 12 miesiêcy od dnia zawarcia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wco.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Wielkopolskie Centrum Onkologii ul. Garbary 15, 61-866 Poznañ Dzia³ Zamówieñ Publicznych i Zaopatrzenia, pok. 028 D, I pietro, Kantor Cegielskiego.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 22.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Wielkopolskie Centrum Onkologii ul. Garbary 15, 61-866 Poznañ pokój 3089 Kancelaria - III piêtro, w dni robocze, w godzinach od 7.30 do 14.30.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Pakiet I 1. B³ona mammograficzna 18 x 24 - 800 op. po 100szt. 2. B³ona mammograficzna 24 x 30 - 200 op. po 100szt. 3. B³ona do komory DYSTAR 3000 - 35 x 43 - 20 op. po 100szt. 4. B³ona do komory DYSTAR 5500 - DT 2B - 35 x 43 - 70 op. po 100szt. 5. Kasety mammograficzne przystosowane do posiadanej przez WCO wywo³ywarki COMPACT EOS , symbol MAMORAY HD S, format 24 x 30cm - 4 szt. 6. Starter wywo³ywacz G 138 S - 24 litry 7. Wywo³ywacz G-138 (2 x 20L) - 80 op. 8. Utrwalacz G333 (2 x 25L) - 80 op. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w za³±czniku nr 7 do siwz..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 32.35.41.10-3, 24.93.12.30-0, 24.93.12.40-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. P³yty CD-R printable insekt consumer - 4000szt. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w za³±czniku nr 7 do siwz..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.23.73.80-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.