Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2010-12-15
Poznañ: Zakup i dostawa b³on, odczynników rtg, kaset oraz p³yt CD-R
dla Zak³adu Radiologii Wielkopolskiego Centrum Onkologii.
Numer og³oszenia: 361051 - 2010; data zamieszczenia: 15.12.2010
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolskie Centrum Onkologii , ul. Garbary 15, 61-866 Poznañ, woj. wielkopolskie, tel. 061 8540500, faks 061 8521948.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Zakup i dostawa b³on, odczynników rtg, kaset oraz p³yt CD-R dla Zak³adu Radiologii Wielkopolskiego Centrum Onkologii..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa b³on, odczynników rtg, kaset oraz p³yt CD-R dla Zak³adu Radiologii Wielkopolskiego Centrum Onkologii: Pakiet I: 1. B³ona mammograficzna 18 x 24 - 800 op. po 100szt. 2. B³ona mammograficzna 24 x 30 - 200 op. po 100szt. 3. B³ona do komory DYSTAR 3000 - 35 x 43 - 20 op. po 100szt. 4. B³ona do komory DYSTAR 5500 - DT 2B - 35 x 43 - 70 op. po 100szt. 5. Kasety mammograficzne przystosowane do posiadanej przez WCO wywo³ywarki COMPACT EOS , symbol MAMORAY HD S, format 24 x 30cm - 4 szt. 6. Starter wywo³ywacz G 138 S - 24 litry 7. Wywo³ywacz G-138 /2 x 20L/ - 80 op. 8. Utrwalacz G333 /2 x 25L/ - 80 op. Pakiet II 1. P³yty CD-R printable insekt consumer - 4000szt. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w za³aczniku nr 7 do siwz..
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: tak.
- Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
- Zamówienia uzupe³niaj±ce stanowi±ce 20% warto¶ci zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 32.35.41.10-3, 24.93.12.30-0, 24.93.12.40-3, 30.23.73.80-6.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Kwota wadium nie wymagana
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.4.3.2) za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycz±, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert - albo o¶wiadczenie z³o¿one przed notariuszem, w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, je¿eli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê takiego za¶wiadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY , US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:
inne dokumenty
1. Dokumenty ( certyfikaty, za¶wiadczenia, ¶wiadectwa) dopuszczaj±ce wprowadzenie do obrotu medycznego i u¿ywania przy udzielaniu ¶wiadczeñ zdrowotnych oferowanego przedmiotu zamówienia, wydane zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, tj: a) Deklaracja Wytwórcy (Producenta) o spe³nieniu wymagañ zasadniczych dla wyrobów medycznych oraz Certyfikat Jednostki Notyfikowanej (je¿eli dotyczy) dla oferowanego przedmiotu zamówienia osobno b) Dokument potwierdzaj±cy dokonanie zg³oszenia do Rejestru Wyrobów Medycznych i Podmiotów Odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do u¿ywania - w formie ¶wiadectwa rejestracji wyrobu (je¿eli dotyczy wyrobu), a w przypadku wyrobów nie podlegaj±cych obowi±zkowi zg³oszenia dokument potwierdzaj±cy wywi±zanie siê wytwórcy z obowi±zku na³o¿onego ustaw± z dnia 20.4.2004r o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004r Nr 93, poz. 896 z po¼n. zm.). Dokumenty, o których mowa powy¿ej musz± posiadaæ termin wa¿no¶ci obejmuj±cy ca³y okres realizacji zamówienia. W przypadku, gdy wa¿no¶æ dokumentu wygasa w trakcie realizacji dostaw, wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ do oferty dodatkowy dokument deklaruj±cy z³o¿enie we w³a¶ciwym czasie wniosku o przed³u¿enie wa¿no¶ci pozwolenia. Dokumenty wymienione w pkt.1.8 a i b winny zachowaæ swoj± wa¿no¶æ na dzieñ sk³adnia oferty. c) O¶wiadczenie o klasyfikacji wyrobu, o ile nie wynika to z dokumentów, o których mowa wy¿ej. 2. Dokumenty zawieraj±ce opis przedmiotu zamówienia w formie kart katalogowych/folderów potwierdzaj±ce spe³nienie warunków okre¶lonych w za³±czniku nr 7 do specyfikacji.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. O¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z wykorzystaniem wzoru - za³±cznika nr 3 do specyfikacji. 2. Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy). W przypadku wykonawcy bêd±cego spó³k± cywiln± wymagane jest za³±czenie do oferty: a) za¶wiadczenia o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej ka¿dego wspólników; b) pe³nomocnictwa wspólników do wystêpowania w imieniu spó³ki lub z³o¿enia dokumentów przetargowych podpisanych przez wszystkich wspólników, je¿eli umowa spó³ki nie stanowi inaczej. 3. Pe³nomocnictwo osób sporz±dzaj±cych ofertê, je¿eli ich kompetencja nie wynika wprost z dokumentacji okre¶lonych w punkcie VI. 1.2 specyfikacji. 4. Wype³niony formularz ofertowy, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w którym Wykonawca okre¶li ca³kowit± warto¶æ przedmiotu zamówienia w PLN (netto i brutto), - bêd±c± sum± warto¶ci, tak brutto jak i netto - podpisany przez osoby upowa¿nione do podejmowania czynno¶ci prawnych, w tym do zaci±gania zobowi±zañ skutkuj±cych finansowo. 5. Formularz cenowy - wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do specyfikacji. 6. O¶wiadczenie, o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do specyfikacji. 7. O¶wiadczenie o przekazaniu/nie przekazaniu czê¶ci zamówienia podwykonawcom - za³±cznik nr 6.
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
W trakcie obowi±zywania umowy strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmiany warto¶ci (ceny) Materia³ów wobec warto¶ci ustalonej w ust. 1 paragrafu 4 wy³±cznie w przypadku: a) zmiany stawki podatku VAT obejmuj±cej Materia³y, przy czym zmianie ulegnie wy³±cznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, b) zmian stawek op³at celnych wynikaj±cych z przepisów prawa, obejmuj±cych Materia³ importowany, c) zastosowania waloryzacji cen na podstawie postanowieñ ust. 5-8 paragrafu 4, z tym, ¿e waloryzacja nie mo¿e nast±piæ wcze¶niej ni¿ przed up³ywem 12 miesiêcy od dnia zawarcia umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wco.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Wielkopolskie Centrum Onkologii
ul. Garbary 15, 61-866 Poznañ
Dzia³ Zamówieñ Publicznych i Zaopatrzenia, pok. 028 D, I pietro, Kantor Cegielskiego.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 22.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Wielkopolskie Centrum Onkologii ul. Garbary 15, 61-866 Poznañ pokój 3089 Kancelaria - III piêtro, w dni robocze, w godzinach od 7.30 do 14.30.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Pakiet I 1. B³ona mammograficzna 18 x 24 - 800 op. po 100szt. 2. B³ona mammograficzna 24 x 30 - 200 op. po 100szt. 3. B³ona do komory DYSTAR 3000 - 35 x 43 - 20 op. po 100szt. 4. B³ona do komory DYSTAR 5500 - DT 2B - 35 x 43 - 70 op. po 100szt. 5. Kasety mammograficzne przystosowane do posiadanej przez WCO wywo³ywarki COMPACT EOS , symbol MAMORAY HD S, format 24 x 30cm - 4 szt. 6. Starter wywo³ywacz G 138 S - 24 litry 7. Wywo³ywacz G-138 (2 x 20L) - 80 op. 8. Utrwalacz G333 (2 x 25L) - 80 op. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w za³±czniku nr 7 do siwz..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 32.35.41.10-3, 24.93.12.30-0, 24.93.12.40-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. P³yty CD-R printable insekt consumer - 4000szt. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w za³±czniku nr 7 do siwz..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.23.73.80-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Opracowanie dokumentacji projektowej na remont budynków nr 1 i 2 w Poznaniu przy ul. 3 Pu³ku Lotniczego 6
- Wsparcie psychologa w punkcie informacyjnym w Centrum Integracji Cudzoziemców w Pile
- Zakup i dostawa sprzêtu jednorazowego u¿ytku dla Laboratorium Mikrobiologii oraz Laborarotium przy ul. D³ugiej 1/2 i ul. Szamarzewskiego 84
- Zakup samochodu
- Sukcesywne dostawy czê¶ci zamiennych do pojazdów Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Poznaniu
- DOSTAWA WYPOSA¯ENIA SPADOCHRONOWEGO
wiêcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.