eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Usługa sprzątania nieruchomości Żeliwna 38 w Katowicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-01-04

Katowice: Usługa sprzątania nieruchomości Żeliwna 38 w Katowicach
Numer ogłoszenia: 360 - 2016; data zamieszczenia: 04.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 327518 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ekoenergia Silesia S.A., ul. Żeliwna 38, 40-599 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 220 80 71, faks 32 220 80 71.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzątania nieruchomości Żeliwna 38 w Katowicach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. OGÓLNY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania nieruchomości w Katowicach przy ul. Żeliwnej 38. A. budynek Parku Przemysłowo Technologicznego Ekoenergia ­ Efektywność 1. Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania I­go do III­go piętra biurowca Parku Przemysłowo­Technologicznego Ekoenergia­Efektywność położonego w Katowicach, przy ulicy Żeliwnej 38. 2. Ogólna powierzchnia użytkowa do utrzymania czystości i porządku wynosi 2.190 m2 (bez powierzchni sanitariatów), aktualna liczba osób pracujących w budynku wynosi ok. 100 osób (przy obłożeniu 100% powierzchni przeznaczonej pod wynajem). 3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a) mycie przeszkleń wewnętrznych (parter, I, II i III piętro) ­ w zależności od potrzeb, b) sprzątanie pomieszczeń biurowych (I, II i III piętro) o powierzchni 1404 m2 (wykładzina PCW) ­ codziennie od poniedziałku do piątku, c) sprzątanie pomieszczeń biurowych (III piętro) o powierzchni 103 m2 (wykładzina dywanowa) ­ codziennie od poniedziałku do piątku, d) mycie korytarzy wraz z aneksami socjalnymi (I i III piętro) o powierzchni 238 m2 (płytki podłogowe) ­ codziennie od poniedziałku do piątku, e) mycie korytarza wraz z aneksem socjalnym (III piętro) o powierzchni 52 m2 (wykładzina PCW) ­ codziennie od poniedziałku do piątku, f) mycie korytarza (parter) o powierzchni 40 m2 (płytki podłogowe) ­ codziennie od poniedziałku do piątku, g) mycie klatek schodowych (3 szt.) o powierzchni 193 m2 ­ codziennie od poniedziałku do piątku, h) mycie sanitariatów w ilości 12 szt. ­ codziennie od poniedziałku do piątku, i) mycie sal konferencyjnych (II i III piętro) o powierzchni 160 m2 (panele podłogowe) ­ codziennie od poniedziałku do piątku, j) mycie windy (1 szt.) ­ codziennie od poniedziałku do piątku. 4. Dodatkowo przedmiot zamówienia obejmuje uzupełnianie na bieżąco koszy w worki na śmieci (nie więcej niż 80 szt. koszy), pojemników w ręczniki papierowe ZZ (nie więcej niż 20 szt. pojemników), pojemników w papier toaletowy (nie więcej niż 20 szt. pojemników), dozowników w mydło w płynie (nie więcej niż 20 szt. dozowników o pojemności 0,5l), sanitariów w odświeżacze WC (nie więcej niż 20 szt. WC) oraz odświeżacze powietrza (12 szt. łazienek). 5. Do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewni własny sprzęt i urządzenia myjąco­czyszczące oraz środki chemiczne. B. budynek Parku Przemysłowo Technologicznego Ekoenergia ­ Woda ­ Bezpieczeństwo 1. Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania parteru do IV­go piętra biurowca Parku Przemysłowo­Technologicznego Ekoenergia­Woda­Bezpieczeństwo położonego w Katowicach, przy ulicy Żeliwnej 38. 2. Ogólna powierzchnia użytkowa do utrzymania czystości i porządku wynosi 3.156 m2 (bez powierzchni sanitariatów), aktualna liczba osób pracujących w budynku wynosi ok. 40 osób (przy obłożeniu 13% powierzchni przeznaczonej pod wynajem). 3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a) mycie przeszkleń wewnętrznych (parter, I, I­część niska, II, III i IV piętro) ­ w zależności od potrzeb, b) sprzątanie hallu recepcji (parter) o powierzchni 218 m2 (płytki ceramiczne) ­ codziennie od poniedziałku do piątku, c) sprzątanie pomieszczeń biurowych ( II piętro) o powierzchni 760 m2 (wykładzina dywanowa) ­ codziennie od poniedziałku do piątku, d) mycie korytarzy wraz z aneksami socjalnymi (II piętro) o powierzchni 221 m2 (płytki ceramiczne) ­ codziennie od poniedziałku do piątku, e) mycie korytarzy (halli) (I, II, III i IV piętro) o powierzchni 661 m2 (płytki ceramiczne) ­ codziennie od poniedziałku do piątku, f) mycie klatek schodowych (2 szt.) o powierzchni 161 m2 ­ codziennie od poniedziałku do piątku, g) mycie sanitariatów w ilości 20 szt. ­ codziennie od poniedziałku do piątku, h) mycie sal konferencyjnych (IV piętro) o powierzchni 428 m2 (płytki ceramiczne) ­ codziennie od poniedziałku do piątku, i) sprzątanie LABORATORIUM wraz z ciągami komunikacyjnymi, pomieszczeniem socjalnym i sanitariatami o powierzchni 707 m2 ­ codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 15.00 do 18.00 w obecności pracownika Laboratorium. j) mycie windy (4 szt.) ­ codziennie od poniedziałku do piątku. 4. Dodatkowo przedmiot zamówienia obejmuje uzupełnianie na bieżąco koszy w worki na śmieci (nie więcej niż 50 szt. koszy), pojemników w ręczniki papierowe ZZ (nie więcej niż 60 szt. pojemników), pojemników w papier toaletowy (nie więcej niż 60 szt. pojemników), dozowników w mydło w płynie (nie więcej niż 60 szt. dozowników o pojemności 0,5l), sanitariów w odświeżacze WC (nie więcej niż 60 szt. WC) oraz odświeżacze powietrza (20 szt. łazienek). 5. Do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewni własny sprzęt i urządzenia myjąco­czyszczące oraz środki chemiczne. 2. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES OBOWIĄZKÓW: 1) Czyszczenie klamek, biurek, stołów, krzeseł ­ 1 x dziennie 2) Czyszczenie kratek wentylacyjnych ­ 1 x tydzień 3) Czyszczenie listew przypodłogowych ­ 1 x tydzień 4) Czyszczenie luster ­ 1 x dziennie 5) Czyszczenie pojemników na ręczniki papierowe, na mydło i na papier toaletowy ­ 1 x dziennie 6) Mycie drzwi w kabinach WC, glazury ściennej i podłogowej w WC ­ 1 x dziennie 7) Mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych ­ 1 x dziennie 8) Mycie i dezynfekcja pisuarów ­ 1 x dziennie 9) Mycie armatury w łazienkach ­ 1 x dziennie 10) Mycie szklanych ścianek działowych ­ 1 x dziennie 11) Mycie koszy na śmieci ­ 1 x tydzień 12) Uzupełnianie środków higieny / papier, mydło, ręczniki ­ 1 x dziennie 13) Opróżnianie koszy na śmieci i wymiana worków foliowych ­ 1 x dziennie 14) Wycieranie drzwi i framug drzwiowych ­ 1 x dziennie 15) Odkurzanie parapetów i kaloryferów­ 1 x tydzień 16) Odkurzanie tapicerki meblowej ­ 1 x tydzień 17) Odkurzanie ciągów komunikacyjnych ­ 1 x dziennie 18) Odkurzanie wykładzin dywanowych ­ 1 x dziennie 19) Mycie posadzek zmywalnych ( pł. podłogowe, wykładzina PCW, panele podłogowe )­ 1 x dziennie 20) Wycieranie kurzu z urządzeń oświetleniowych ­ 1 x miesiąc 21) Dezynfekcja aparatów telefonicznych ­ 1 x miesiąc 22) Maszynowe mycie podłóg twardych i zabezpieczanie ­ 1 x miesiąc 23) Wycieranie kurzu z mebli górne partie ­ 1 x tydzień 24) Wycieranie kurzu z poręczy ­ 1 x tydzień 25) Opróżnianie niszczarek do papieru ­ 1 x dziennie 26) Mycie blatu, szafek, szklanek , kubków, talerzy w aneksach kuchennych ­ 1 x dziennie 27) Mycie tabliczek i oznaczeń drogi ewakuacyjnej, sprzętu gaśniczego i innych wskazań ­ 1 x tydzień 28) Wynoszenie śmieci do kontenera ­ 1 x dziennie 29) Sprzątanie wind (podłogi, ściany, lustra) ­ 1 x dziennie 30) Kontrola wnętrza lodówki, mycie lodówki (wg potrzeby) 31) Odkurzanie mat wejściowych (wg potrzeb) 32) Odplamianie wykładzin dywanowych (wg potrzeb) 33) Zgłaszanie przez sprzątającego wskazanej osobie wszelkich awarii 34) Stosowanie profesjonalnych urządzeń czyszczących oraz profesjonalnych śr. czystości (środki czystości muszą być nieszkodliwe dla ludzi i muszą posiadać atest Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego ­ Państwowego Zakładu Higieny (NIZP­PZH). Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest przedstawić środki czystości używane przy realizacji przedmiotu umowy oraz dokumenty potwierdzające posiadanie przez nie pozytywnej oceny/opinii PZH lub równoważną. Zamawiający udostępni Wykonawcy pomieszczenie do przechowywania środków i sprzętu małogabarytowego przeznaczonego do realizacji przedmiotu umowy. Opis środków i materiałów: Rodzaj środka Opis Szacunkowe miesięczne zużycie środków Mydło w płynie 5 l o dobrych właściwościach myjąco­pielęgnujących, zapobiegające nadmiernemu wysuszaniu skóry (z kolagenem lub lanoliną), przebadane dermatologicznie, neutralne PH 5,5, posiadające atest PZH lub atest równoważny 6 sztuk Płyn do naczyń 5 l wysokopieniący, skutecznie usuwający tłuszcz i inne zabrudzenia, o przyjemnym zapachu, nie powodujący podrażnień skóry, o neutralnym PH 5,5, posiadający atest PZH lub atest równoważny 5 sztuk Papier toaletowy biały miękki, nie pylący, dwuwarstwowy, perforowany, wykonany z celulozy, posiadający atest PZH lub atest równoważny 13 paczek (1 paczka = 12 rolek) Ręcznik składany papierowy Z­Z biały nie pylący, 1­warstwowy, gofrowany, wodoutrwalony, posiadający atest PZH lub atest równoważny, pakowany po 200 sztuk w pakiecie 21 kartonów (1 karton = 20x200 sztuk) Worki na śmieci 35 l wykonane z folii HDPE Brak danych Worki na śmieci 60 l wykonane z folii HDPE Brak danych Worki na śmieci 120 l wykonane z folii HDPE Brak danych Kostka żelowa (przylepiana) do WC i pisuarów o właściwościach czyszczących, odświeżających, zapobiegająca powstaniu osadu 150 sztuk Odświeżacz powietrza odświeżacz powietrza, o niedrażniący zapachu, skutecznie zwalczający nieprzyjemny zapach, Brak danych Żel zapachowy 150 ml Odświeżacz powietrza w żelu, pozostawiający niedrażniący zapach na ok. 30 dni 30 sztuk dot. tylko budynku Parku Przemysłowo Technologicznego Ekoenergia - Efektywność gdzie jest 100% obłożenia (nie dotyczy budynku Parku Przemysłowo Technologicznego Ekoenergia ­ Woda ­ Bezpieczeństwo gdzie jest 13% obłożenia). 35) Usuwanie pajęczyn 36) Inne wg. ustaleń (wykonywanie innych czynności, koniecznych do utrzymania czystości w obiekcie zlecanych przez Zamawiającego np. usuwanie szkła po zbitych naczyniach, sprzątanie wysypanej ziemi z doniczek, rozlanej wody, itp.) 37) Usługi porządkowe wykonywane będą po godzinach urzędowania tj. po godzinie 17.00 lub przed godzinami urzędowania tj. do godz. 7.00 z wyjątkiem LABORATORIUM oraz prac serwisu dziennego (Wykonawca zapewni 1 osobę od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00 do 15.00 do bieżących prac porządkowych na obu budynkach ­ budynki znajdują się w swoim bezpośrednim sąsiedztwie). Umożliwia się dokonanie wizji lokalnej miejsca świadczenia usług, w celu pozyskania wszelkich danych mogących być przydatnymi do przygotowania oferty oraz realizacji i rozliczenia przedmiotu umowy. Wizję lokalną można przeprowadzić do 2 dni przed terminem składania ofert. Koszt dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Klaster Sp. z o.o., ul. Graniczna 25a/1, 40-071 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 412717,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 226991,16

  • Oferta z najniższą ceną: 226991,16 / Oferta z najwyższą ceną: 381839,04

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.