eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Dostawa części zapasowych do pomp, nowych pomp oraz mieszadła na Oczyszczalnię Ścieków Tychy-Urbanowice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-05

Tychy: Dostawa części zapasowych do pomp, nowych pomp oraz mieszadła na Oczyszczalnię Ścieków Tychy-Urbanowice
Numer ogłoszenia: 360986 - 2013; data zamieszczenia: 05.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A. , Al. J. Marszałka Piłsudskiego 12, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 3257235, faks 032 3257285.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rcgw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Osoba prawna utworzona w celu zaspokajania potrzeb o charakterze powszechnym.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa części zapasowych do pomp, nowych pomp oraz mieszadła na Oczyszczalnię Ścieków Tychy-Urbanowice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje 8 części zamówienia: - w każdej z części 1-4 zamówienia: dostawę części eksploatacyjnych do pomp; - w każdej z części 5-7 zamówienia: dostawę pomp; - w części 8 zamówienia: dostawę mieszadła. Wykonawca może złożyć ofertę częściową na jedną lub więcej części zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera tabela w pkt. III.3.siwz.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.12.42.00-6, 42.12.20.00-0, 42.99.64.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do złożenia oferty Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości: Część 1 zamówienia - 850,00 PLN, słownie: osiemset pięćdziesiąt złotych; Część 4 zamówienia - 250,00 PLN, słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych; Część 8 zamówienia - 200,00 słownie: dwieście złotych. Na pozostałe części zamówienia: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przez Wykonawców

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnił ww. warunek, jeżeli załączy do oferty wypełnione i podpisane oświadczenie wg wzoru załącznika nr 2 do siwz (dla części 1-8 zamówienia)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnił ww. warunek, jeżeli załączy do oferty wypełnione i podpisane oświadczenie wg wzoru załącznika nr 2 do siwz (dla części 1-8 zamówienia)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnił ww. warunek, jeżeli załączy do oferty wypełnione i podpisane oświadczenie wg wzoru załącznika nr 2 do siwz (dla części 1-8 zamówienia)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnił ww. warunek, jeżeli załączy do oferty wypełnione i podpisane oświadczenie wg wzoru załącznika nr 2 do siwz (dla części 1-8 zamówienia)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnił ww. warunek, jeżeli załączy do oferty wypełnione i podpisane oświadczenie wg wzoru załącznika nr 2 do siwz (dla części 1-8 zamówienia)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    (dot. części 5-8 zamówienia) 1)Karty katalogowe/DTR/ lub inne dokumenty potwierdzające parametry oferowanych produktów 2)Opis zaoferowanego przedmiotu zamówienia - załączniki nr 1E/1F/1G/1H

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Oferta - załącznik nr 1 do siwz. 2)Zestawienie cenowe zaoferowanego przedmiotu zamówienia - załączniki nr 1A/1B/1C/1D (w zależności od części, na którą Wykonawca składa ofertę). 3)Upoważnienie dla osoby/osób do podpisania oferty oraz do występowania w imieniu Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dołączonych dokumentów-załącznik nr 4. 4)W przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 u.p.z.p. 5)Dokument potwierdzający wniesienie wadium zgodnie z pkt. VIII. 2. siwz. 6)Oświadczenie o przynależności Wykonawcy do grupy kapitałowej - załącznik nr 6 do siwz.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a)konieczność wprowadzenia zmian do umowy w następstwie siły wyższej tj. zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia m.in. katastrofa naturalna, katastrofalne działania przyrody np. ulewne opady deszczu, nadzwyczajne, ponadnormatywne opady śniegu, niezwykłe mrozy, strajk, zamieszki uliczne, pożar, powódź, eksplozja, atak terrorystyczny - w zakresie zmiany terminów realizacji umowy określonych w § 6 pkt. 1, b)jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, c)jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT), dla faktur wystawionych po zmianie stawki podatku, podatek VAT będzie obliczony w obowiązującej stawce, bez konieczności zmiany umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rcgw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Gospodarki Wodno- Ściekowej S.A. Al. Marszałka J. Piłsudskiego 12 43-100 Tychy..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2013 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Regionalnego Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A. w Tychach przy Al. Marszałka Piłsudskiego 12, pokój nr 414 - Sekretariat, IV piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 2.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.Wszystkie rozliczenia związane z realizacją zamówienia publicznego, którego dotyczy niniejsza SIWZ dokonywane będą w PLN. 4.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 5.Zamawiający informuje, że nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej oraz ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 6.Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 7.Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie prowadził dialogu technicznego. 8. Nie dotyczy finansowania ze środków UE. 9. Data zamieszczenia niniejszego ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 05.09.2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa części eksploatacyjnych do pomp Boerger.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa części eksploatacyjnych do pomp zgodnie z opisem zawartym w tabeli w pkt. III.3 siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.12.42.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa części eksploatacyjnych do pomp.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa części eksploatacyjnych do pomp zgodnie z opisem zawartym w tabeli w pkt. III.3 siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.12.42.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa części eksploatacyjnych do pomp.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa części eksploatacyjnych do pomp zgodnie z opisem zawartym w tabeli w pkt. III.3 siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.12.42.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa części eksploatacyjnych do pomp LFP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa części eksploatacyjnych do pomp zgodnie z opisem zawartym w tabeli w pkt. III.3 siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.12.42.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa pompy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pompy zgodnie z opisem zawartym w pkt III.3 siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.12.20.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa pomp.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pomp zgodnie z opisem zawartym w pkt III.3 siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.12.20.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa pompy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pompy zgodnie z opisem zawartym w pkt III.3 siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.12.20.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa mieszadła.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mieszadła zgodnie z opisem zawartym w pkt III.3 siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.99.64.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.