To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-07
Ogłoszenie nr 360980 - 2016 z dnia 2016-12-07 r.
Karczmiska: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1.300.000,00 zł, który przeznaczony zostanie na finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 340242 - 2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 348837 - 2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Karczmiska, krajowy numer identyfikacyjny
43101968400000, ul.
ul. Centralna
17,
24310
Karczmiska, państwo
Polska, woj.
lubelskie, tel.
818 287 026, faks
81 8287026 w. 25, e-mail
sekretariat@poczta.karczmiska.pl
Adres strony internetowej (URL): www.karczmiska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1.300.000,00 zł, który przeznaczony zostanie na finansowanie planowanego deficytu budżetu gminy oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):GPI.271.1.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Okres kredytowania: 12 lat, z karencją w spłacie kapitału (spłata od 30.11.2018 r.), spłata w ratach półrocznych i kwartalnych, okres spłaty kredytu - począwszy od 30.11.2018 r. do 30 grudnia 2028 r., w następujących terminach i ratach: Lp. Data spłaty Wysokość raty kapitału (w zł) 1 30.11.2018 5 000,00 2 30.06.2019 5 000,00 3 30.12.2019 5 000,00 4 30.06.2020 5 000,00 5 30.12.2020 5 000,00 6 30.06.2021 20 000,00 7 30.12.2021 20 000,00 8 30.06.2022 10 000,00 9 30.12.2022 10 000,00 10 30.06.2023 10 000,00 11 30.12.2023 10 000,00 12 31.03.2024 38 750,00 13 30.06.2024 38 750,00 14 30.09.2024 38 750,00 15 30.12.2024 38 750,00 16 31.03.2025 65 000,00 17 30.06.2025 65 000,00 18 30.09.2025 65 000,00 19 30.12.2025 65 000,00 20 31.03.2026 65 000,00 21 30.06.2026 65 000,00 22 30.09.2026 65 000,00 23 30.12.2026 65 000,00 24 31.03.2027 65 000,00 25 30.06.2027 65 000,00 26 30.09.2027 65 000,00 27 30.12.2027 65 000,00 28 31.03.2028 65 000,00 29 30.06.2028 65 000,00 30 30.09.2028 65 000,00 31 30.12.2028 65 000,00 RAZEM 1 300 000,00 2. Oprocentowanie liczone od kapitału pomniejszonego o spłacone raty, oparte na zmiennej stawce WIBOR 3M plus stała marża banku. Dla obliczenia ceny oferty należy przyjąć stawkę WIBOR 3M na dzień 10.11.2016 r., opublikowaną przez Stowarzyszenie Rynków Finansowych ACI Polska. 3. Przy naliczaniu odsetek przyjmuje się, że miesiąc ma rzeczywistą liczbę dni kalendarzowych, a rok liczy365/366 dni. 4. Marża Wykonawcy nie może ulec zwiększeniu w czasie trwania umowy. 5. Wykorzystanie kredytu nastąpi jednorazowo w okresie od podpisania umowy do 7 grudnia 2016 r. 6. Karencja w spłacie kapitału: do 30.11.2018 r. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przedterminowej spłaty całości lub części kredytu po uprzednim zawiadomieniu banku o zamiarze takiej spłaty w terminie 7 dni przed jej realizacją, bez naliczania przez Wykonawcę z tego tytułu prowizji rekompensacyjnej oraz możliwość przesunięcia spłaty rat kapitałowych kredytu w ramach ustalonych lat kredytowania. 8. Zamawiający zapłaci bankowi jednorazową prowizję przygotowawczą liczoną od całkowitej kwoty kredytu w wysokości do 0,5 %. Poza prowizją przygotowawczą Zamawiający nie przewiduje żadnych innych prowizji i opłat związanych z wykonaniem umowy. Prowizja przygotowawcza zapłacona zostanie w dniu uruchomienia kredytu. Zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
66113000-5
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT458676.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 358674.83 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.