eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda Śląska › Dostawa środków piorących i dezynfekujących

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-15

Ruda Śląska: Dostawa środków piorących i dezynfekujących
Numer ogłoszenia: 360969 - 2010; data zamieszczenia: 15.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Aktywności Zawodowej-Zakład Usług Pralniczych , ul. Główna 11, 41-711 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 0-32 2420915, 3421335.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zaz-zup.pl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Miejska jednostka organizacyjna Miasta Ruda Śląska- samorządowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków piorących i dezynfekujących.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia - dostawa środków piorących i dezynfekujących. 2. Rodzaj i ilość artykułów objętych przedmiotem zamówienia zawarta jest w załączniku nr 3 do SIWZ (Szczegółowy opis asortymentowo- cenowy przedmiotu zamówienia). 3. Zamawiający nie jest zobowiązany do realizacji zamówienia w pełnym zakresie ilościowym i asortymentowym wykazanym w załączniku nr 1 do SIWZ. Zmniejszenie ilości zamawianego towaru nie może przekroczyć 20 % całości zamówienia. Z tego tytułu wykonawca nie będzie mógł wnosić jakichkolwiek roszczeń względem zamawiającego. 4. Produkty, które wykonawca zobowiązany jest zaoferować i skalkulować powinny posiadać: 1) pozytywną opinię PZH lub równoważnej jednostki wydającej podobne opinie (np. RHI, DGHM) - w przypadkach dotyczących możliwości łączenia środków zaproponowanych w danej technologii, 2) pozwolenie Ministra Zdrowia Rzeczypospolitej Polskiej na obrót produktem biobójczym - dotyczy środka dezynfekcyjnego, 3) katalog, prospekt lub folder (w języku polskim lub przetłumaczony na język polski przez wykonawcę), dla każdego zaoferowanego produktu, zawierający opis składu jakościowego, ilościowego i spektrum działania. 4) kartę charakterystyki substancji niebezpiecznej (w języku polskim lub przetłumaczoną na język polski przez wykonawcę), dla każdego zaoferowanego środka, wydaną przez producenta oferowanego produktu. Pozostałe parametry oferowanych produktów wymagane są zgodnie z wykazem zawartym w szczegółowym opisie asortymentowo-cenowym przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3 do SIWZ). 5. Termin realizacji zamówienia (obowiązywania umowy): 12 miesięcy od daty podpisania umowy. 6. Dostawa i wyładunek artykułów odbywać się będzie wyłącznie na koszt wykonawcy. 7. Zamawiający wymaga, aby dostawy były realizowane do siedziby zamawiającego. Wielkość poszczególnych dostaw, będących częścią 12 miesięcznego zamówienia, realizowana będzie na podstawie składanych przez Zamawiającego bieżących zamówień przedkładanych na zasadach uzgodnionych w umowie z uwzględnieniem przypadków dostaw nadzwyczajnych (dodatkowych) oraz zamówień na CITO w cenach ofertowych. W cenę dostawy wliczone jest: a) koszt dostarczenia środków, a także koszt zamontowania przez Wykonawcę i użytkowania w okresie obowiązywania umowy urządzeń dozujących oraz ich demontażu w przypadku zmiany Wykonawcy, po rozwiązaniu umowy, b) obsługa techniczno-serwisowa tzn.: kalibracja pomp, zaprogramowanie pralnic i dozowników itp., c) bieżący serwis urządzeń dozujących nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu oraz serwis awaryjny, gdzie reakcja na wezwanie, w dni robocze, nie może być dłuższa niż 3 godziny od wezwania, d) opracowania 1 raz w miesiącu raportów zużycia chemii na podstawie danych statystycznych z systemu dozowania, e) opracowania technologii prania i dezynfekcji bielizny z zastosowaniem dostarczonych środków z uwzględnieniem potrzeb i wymogów Zamawiającego. 8. Nieprzekraczalny termin realizacji dostawy każdej partii produktów zamawiający ustala na 14 dni, od dnia dostarczenia zamówienia wykonawcy, z uwzględnieniem pkt 8 niniejszego rozdziału. 9. Dostawy konkretnego asortymentu i ilości produktów następować będą poprzez każdorazowe zamówienie żądanej ilości i asortymentu, pisemnie (przesyłką pocztową), poprzez faks lub pocztą elektroniczną, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu z wykonawcą. W przypadku braku możliwości skontaktowania się z wykonawcą za pomocą faksu lub drogą elektroniczną (np. z powodu wyłączenia lub awarii odpowiedniego urządzenia u wykonawcy), za czas zgłoszenia przyjmować się będzie czas wskazany przez zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.10.00 - Preparaty piorące .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 45 ust. 1 ustawy zamawiający nie wymaga, aby oferta była zabezpieczona wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1) dokument potwierdzający pozytywną opinię PZH lub równoważnej jednostki wydającej podobne opinie (np. RHI, DGHM) w przypadkach dotyczących możliwości łączenia środków zaproponowanych w danej technologii, 2) pozwolenie Ministra Zdrowia Rzeczypospolitej Polskiej na obrót produktem biobójczym (dotyczy środka dezynfekcyjnego), 3) katalog, prospekt lub folder (w języku polskim lub przetłumaczony na język polski przez wykonawcę), dla każdego zaoferowanego produktu, zawierający opis składu jakościowego, ilościowego i spektrum działania. 4) kartę charakterystyki substancji niebezpiecznej (w języku polskim lub przetłumaczoną na język polski przez wykonawcę), dla każdego zaoferowanego środka, wydaną przez producenta oferowanego produktu.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

oryginał pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę do oferty, a w przypadku dołączenia kserokopii pełnomocnictwa musi być ono poświadczone notarialnie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany cen dostarczanych środków mogą w okresie obowiązywania umowy ulec zmianie wynikającej jedynie ze zmiany przepisów o podatku VAT. 2. Dostawca jest zobowiązany dostarczyć dokumenty uzasadniające proponowaną zmianę cen. 3. W każdym przypadku zmiana cen powinna być wprowadzona pisemnym aneksem do niniejszej umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zaz-zup.pl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Aktywności Zawodowej Zakład Usług Pralniczych, ul. Główna 11, 41-711 Ruda Śląska 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Zakład Aktywności Zawodowej Zakład Usług Pralniczych, ul. Główna 11, 41-711 Ruda Śląska 11, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.