eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › wykonanie składu, druku offsetowego i oprawy publikacji Wydawnictwa UMCS, wg adiustacji i redakcji technicznej Wydawnictwa określającej format książki, stopień pisma podstawowego i wyróżnień, projekt okładki i czwórkę tytułową (obwoluty) - P/01/05



Ogłoszenie z dnia 2005-07-21

POZYCJA 36090

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Lublin: wykonanie składu, druku offsetowego i oprawy publikacji Wydawnictwa UMCS, wg adiustacji i redakcji technicznej Wydawnictwa określającej format książki, stopień pisma podstawowego i wyróżnień, projekt okładki i czwórkę tytułową (obwoluty) - P/01/05 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, do kontaktów: Katarzyna Wójtowicz, Pl. M. Curie-Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5375965, fax 081 5375965, e-mail: zampubl@umcs.lublin.pl, www.umcs.lublin.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: UMCS - Wydawnictwo, Antoni Dudek, Anna Goluch, tel. 0-81 537-54-18, fax 0-81 537-53-02. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: , Antoni Dudek, Anna Goluch, j.w. pok. 1001. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej, Pl.M.C.Skłodowskiej 5 pok. 1001, 20-031 Lublin, woj. lubelskie. 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 78. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie składu, druku offsetowego i oprawy publikacji Wydawnictwa UMCS, wg adiustacji i redakcji technicznej Wydawnictwa określającej format książki, stopień pisma podstawowego i wyróżnień, projekt okładki i czwórkę tytułową (obwoluty) - P/01/05. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie składu, druku offsetowego i oprawy publikacji Wydawnictwa UMCS, wg adiustacji i redakcji technicznej Wydawnictwa określającej format książki, stopień pisma podstawowego i wyróżnień, projekt okładki i czwórkę tytułową (obwoluty) oraz nakład. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Lublin. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 78.10.00.00 - Uslugi drukowania Kod CPV wg słownika 2008: 79.81.00.00 - Usługi drukowania 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zamówienie pow. 130 tyś.euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 48;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: I Pakiet : 96.000,00 PLN (słownie: dziewięćdziesiąt sześć tysięcy). II Pakiet : 78.000,00 PLN (słownie: siedemdziesiąt osiem tysięcy). 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: wg wzoru umowy. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1.Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 i art.44 oraz nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 PZP. 2.Ze względu konieczność natychmiastowych reakcji ze strony Zamawiającego na problemy techniczne wynikłe z przygotowania do druku, druku i oprawy publikacji naukowych (korekta składu, naświetleń, kontrola jakości druku i kolorów) oraz ciągłej kontroli procesu technologicznego przez pracowników redakcji technicznej, redaktorów merytorycznych poszczególnych publikacji i plastyków, a także ze względu na to, iż bardzo często istnieje konieczność przygotowania do druku i drukowania w ciągu 24 godzin, wykonawcy muszą mieć drukarnie na terenie m. Lublina. 3.Wykonali w latach 2002 ÷ 2004 (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) min. jedną usługę odpowiadającą charakterowi niniejszego zamówienia (usługa składu i druku książki naukowej) i o porównywalnej wartości. 4.Posiadają własny sprzęt - minimum maszyna offsetowa 2-kolorowa, półformatowa B-2, oklejarka, niciarka, trójnóż, maszyna do montażu opraw twardych oraz maszyna do zawieszania bloków do oprawy twardej. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4.Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert; 5.Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert; 6.Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Prawa oraz spełnia wymogi określone w art.22 ust.1 i art. 44 PZP - załącznik Nr 2. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: oświadczenie. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, ze szczególnym uwzględnieniem usług świadczonych na rzecz podmiotów prowadzących działalność zbliżoną do działalności Zamawiającego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców usług oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie; 2.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada Wykonawca - minimum maszyna offsetowa 2-kolorowa, półformatowa B-2, oklejarka, niciarka, trójnóż, maszyna do montażu opraw twardych oraz maszyna do zawieszania bloków do oprawy twardej; 3.Oświadczenie, iż posiada drukarnię na terenie miasta Lublina z podaniem adresu. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena 50% ocena techniczna 35% czas wykonania usługi 15% Kolejność według znaczenia: Nie. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: P/01/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 07.09.2005, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 07.09.2005 godzina 10:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 07.09.2005, godzina 11:00, 20-031 Lublin, Pl.M.C.Skłodowskiej 5, pok. 1420.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 14.07.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: PAKIET I skład, diapozytywy, naświetlenia (ok. 800 ark. wyd. rocznie) oraz druk offsetowy i oprawa książek niskonakładowych, w oprawie broszurowej i twardej, zeszytów naukowych o objętości łącznie ok. 900 ark. druk. rocznie. 3) Zakres lub wartość: pow. 130 tyś. euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.10.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: PAKIET II Skład, diapozytywy, naświetlenia (ok. 700 ark. wyd. rocznie) oraz druk offsetowy i oprawa książki artystycznej, wydawnictw albumowych, katalogów, folderów, plakatów, podręczników w oprawie twardej i miękkiej o objętości łącznie ok.800 ark. 3) Zakres lub wartość: pow.130 tyś. euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.