eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie lokalu położonego na parterze budynku na os. Krakowiaków 2 w Krakowie na potrzeby Ośrodka Wsparcia dla Osób Starszych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-07

Ogłoszenie nr 360877 - 2016 z dnia 2016-12-07 r.

Kraków: Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie lokalu położonego na parterze budynku na os. Krakowiaków 2 w Krakowie na potrzeby Ośrodka Wsparcia dla Osób Starszych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 314646


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny 35150530800000, ul. ul. Józefińska  14, 30529   Kraków, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 12 6165482, 6165469, faks 126 165 428, e-mail do@poczta.mops.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie lokalu położonego na parterze budynku na os. Krakowiaków 2 w Krakowie na potrzeby Ośrodka Wsparcia dla Osób Starszych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

271.2.29.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie lokalu położonego na parterze budynku na os. Krakowiaków 2 w Krakowie na potrzeby Ośrodka Wsparcia dla Osób Starszych. 2. Zamawiający przewiduje do wykonania roboty budowlane m.in. w zakresie: 1) prac rozbiórkowych - wyburzenie części ścian działowych, 2) dostosowania lokalu dla potrzeb osób niepełnosprawnych, 3) przebudowy instalacji wodno-kanalizacyjnej, wentylacyjnej, elektrycznej, 4) wymiany istniejącej instalacji c. o. oraz budowy nowej instalacji ogrzewania elektrycznego, 5) wykonania instalacji alarmowej z czujnikami ruchu w każdym pomieszczeniu oraz czujnikami otwarcia drzwi wejściowych do lokalu, 6) wymiany drzwi wejściowych, drzwi wewnętrznych oraz okien, 7) budowy ścian, 8) prac tynkarskich, malarskich i innych wykończeniowych, 9) innych robót budowlanych, które są niezbędne dla zapewnienia estetyki, funkcjonalności oraz bezpieczeństwa użytkowania lokalu. 3. Szczegółowy zakres robót budowlanych określony został w: 1) Dokumentacji projektowej, 2) Przedmiarze robót,* 3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 4) Zestawieniu materiałów. * Zamawiający zastrzega, że przedmiar może nie obejmować całego zakresu robót określonego dokumentacją projektową oraz wynikającego ze specyfikacji technicznej i zestawienia materiałów. Uwagi: ? Budynek na os. Krakowiaków 2 jest ujęty w gminnej ewidencji zabytków jako blok - budynek mieszkalny z restauracją na parterze. ? Budynek na os. Krakowiaków 2 znajduje się w terenie objętym ustaleniami obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru "Centrum Nowej Huty" (Uchwała Rady Miasta Krakowa Nr XCII/1362/13 z dnia 4 grudnia 2013 r.). Zgodnie z rysunkiem planu budynek znajduje się w terenach zabudowy mieszkaniowej oznaczonych na rysunku planu symbolem MWn.5.1, z podstawowym przeznaczeniem pod zabudowę mieszkaniową wielorodzinną niską. ? Zamawiający dysponuje projektem budowlanym przebudowy i zmiany sposobu użytkowania lokalu położonego w budynku na os. Krakowiaków 2 w Krakowie na potrzeby Ośrodka Wsparcia dla Osób Starszych, dla którego zostało wydane Pozwolenie Miejskiego Konserwatora Zabytków w Krakowie Nr 764/16 z dnia 20.09.2016 r. na prowadzenie robót budowlanych na obszarze wpisanym do rejestru zabytków historycznego układu urbanistycznego. ? Dla zakresu planowanej inwestycji Zamawiający złożył w Wydziale Architekturyi Urbanistyki Urzędu Miasta Krakowa wniosek w sprawie wydania decyzji o pozwoleniu na budowę. Zamawiający zwróci się również o nadanie decyzji rygoru natychmiastowej wykonalności. Rozpoczęcie prac będzie możliwe po uzyskaniu ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę. 4. Wobec przyjętego ryczałtowego sposobu rozliczania, Wykonawca sporządzi własny przedmiar i w razie konieczności doda do kosztorysu ofertowego dodatkowe pozycje, niezbędne do właściwej realizacji przedmiotu zamówienia, jakie jego zdaniem zostały pominięte w przedmiarze Zamawiającego. 5. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: montaż okien. 1) Wykonawca zobowiązuje się, ze pracownicy wykonujący czynności w zakresie jak wyżej, będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). 2) Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 10 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę/Podwykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. 3) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z ust. 5 pkt. 2 będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w załączonym do SIWZ wzorze umowy, a także zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks Pracy, umową cywilnoprawną. 4) Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia w/w osób przez cały okres realizacji wykonywanych przez niego czynności, w szczególności poprzez wezwanie do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia w/w osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. 5) Powyższy wymóg określony w ust. 5 dotyczy również podwykonawców wykonujących wskazane wyżej prace (art. 29 ust. 3a ustawy Pzp). 6. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że wymagania o których mowa w przywołanym przepisie, Zamawiający określił w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, stanowiących załącznik od SIWZ. 7. Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 23 grudnia 2016r. 8. Warunki dodatkowe: 1) Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia w ofercie wszystkich kosztów, jakie poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. 2) Jeżeli wykonawca uznaje, że projekt wykonawczy i/lub przedmiar robót i/lub specyfikacja techniczna i/lub zestawienie materiałów mają lub mogą mieć wpływ na nie zapewnienie należytej jakości robót, zobowiązany jest powiadomić o tym Zamawiającego przed złożeniem oferty. 3) W razie odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, wyrazi on zgodę i umożliwi kontynuację prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia przez osobę trzecią. W takiej sytuacji wykonawca zabezpieczy teren budowy oraz wykonane przez niego prace i udzieli gwarancji na wykonane roboty, na zasadach takich, jak w umowie. 4) Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia zapewniając na własny koszt siłę roboczą oraz wszystkie środki techniczne i materiały potrzebne do jego realizacji. Wykonawca może realizować przedmiot zamówienia samodzielnie lub zlecić jego wykonanie podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy, w tym sposób wypłaty wynagrodzenia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik numer 3 do niniejszej specyfikacji. 5) Sposób rozliczania: ryczałtowy w myśl zapisów Kodeksu Cywilnego. 6) Wykonawca przedłoży kosztorysy ofertowe uproszczone, sporządzone wg zasad określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym. 7) Wykonawca ma obowiązek umieścić w kosztorysie ofertowym wszystkie pozycje określone przez Zamawiającego w przedmiarze, w ilościach nie mniejszych niż w przedmiarze oraz, w razie konieczności, uzupełnić kosztorys ofertowy o dodatkowe pozycje, które zdaniem Wykonawcy są niezbędne dla właściwej realizacji przedmiotu zamówienia. 8) Za roboty nie ujęte przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym, a wynikające z projektu wykonawczego i/lub przedmiaru zamawiającego i/lub zestawienia materiałów i/lub specyfikacji technicznej, Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. 9) Zamawiający zaleca, by Wykonawca zapoznał się z miejscem realizacji przedmiotu zamówienia przed złożeniem ofert w celu wykonania rzetelnej wyceny (możliwość dokonania wizji po wcześniejszym umówieniu się od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 15.00). 10) Kosztorys ofertowy służy do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy lub wystąpienia robót zaniechanych. 11) W przypadku robot zaniechanych wynagrodzenie należne wykonawcy zostanie pomniejszone o wartość tych robot wyliczonych na podstawie kosztorysu ofertowego. 12) Okres rękojmi: minimum 5 lat od daty odbioru robót budowlanych wchodzących w skład przedmiotu zamówienia, bez wad. 13) Okres gwarancji na wbudowane materiały: zgodnie z danymi producenta, nie mniej niż 24 miesiące od daty odbioru robót budowlanych bez wad. Umowa o roboty budowlane jest jednocześnie dokumentem gwarancyjnym. Dokumenty gwarancyjne dot. użytych materiałów, sprzętu i wyposażenia przechowuje Wykonawca oraz załatwia formalności związane z naprawami gwarancyjnymi. 14) Wykonawca zobowiązany jest usuwać wady i usterki przedmiotu zamówienia wykryte w okresie rękojmi w terminie do 14 dni od ich stwierdzenia. Wady i usterki zagrażające bezpieczeństwu ludzi Wykonawca ma usuwać do 24 godz., po ich zgłoszeniu przez Zamawiającego. W przypadku nie wywiązania się z tego zobowiązania Wykonawca zwróci Zamawiającemu koszty usunięcia wad i usterek w terminie do 14 dni od otrzymania wezwania do zapłaty. 15) Wykonawca ponosi bezpośrednią odpowiedzialność za szkody wynikłe w związku z realizacją przedmiotu zamówienia i usunie ich skutki i przyczyny, bądź zwróci Zamawiającemu koszty z tym związane w terminie do 14 dni od chwili wezwania przez Zamawiającego do naprawy szkód lub zwrotu kosztów. 16) Wykonawca zobowiązany jest prowadzić prace w sposób powodujący jak najmniejsze niedogodności i utrudnienia funkcjonowania budynku, w którym będą one prowadzone. 17) W czasie prowadzenia prac obiekt nie będzie wyłączony z użytkowania. Wykonawca winien uwzględnić utrudnienia z tym związane oraz współpracować z użytkownikiem oraz Zamawiającym w zakresie rozwiązywania kwestii problematycznych. 18) Koszty dostępu do mediów ponosi Wykonawca, winien jest on dokonać w tym zakresie ustaleń z użytkownikiem obiektu, przed przystąpieniem do prac. 19) Wykonawca ma na bieżąco usuwać gruz i śmieci i nie dopuszczać do powstania składowiska. 20) Pracownicy wykonawcy mają bezwzględny zakaz palenia wyrobów tytoniowych w budynku. 21) Zobowiązania wynikające z gwarancji i rękojmi ponosi Wykonawca w całym zakresie przedmiotu zamówienia. 22) Przedmiot zamówienia ma być wykonany zgodnie ze sztuką jego wykonania oraz obowiązującymi w zakresie jego wykonania standardami, normami i przepisami prawa w tym w szczególności ustawy Prawo Budowlane ze szczególnym uwzględnieniem przepisów b.h.p. 23) Wykonawca w trakcie prowadzenia prac ma obowiązek każdorazowo zgłaszać Zamawiającemu wszelkie problemy z realizacją przedmiotu zamówienia oraz współpracować w zakresie ich rozwiązywania. 24) Szczegółowy harmonogram realizacji prac Wykonawca winien uzgodnić z użytkownikiem i Zamawiającym, najpóźniej z wyprzedzeniem 2 dni roboczych przed rozpoczęciem prac. 25) Odbiór robót zanikających bądź ulegających zakryciu ma być zgłaszany przez Wykonawcę z wyprzedzeniem co najmniej 1 dnia roboczego. 26) Nazw materiałów, urządzeń lub producentów, które mogą pojawić się w dokumentacji projektowej nie należy traktować jako narzuconych bądź sugerowanych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych równoważnych materiałów lub urządzeń do podanych w dokumentacji (spełniających wymagania podane w projektach wykonawczych i specyfikacjach technicznych). Wykonawca, który, na etapie realizacji robót budowlanych, powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 27) Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty wykazu materiałów sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do siwz ze wskazaniem producenta, typu i modelu zaproponowanego materiału i wyposażenia. Niezałączenie w/w wykazu skutkować będzie odrzuceniem oferty z uwagi na niezgodność ze siwz.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT351994.80
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
REMSET sp. z o.o.,  ,  ul. Skośna 12,  30-383,  Kraków,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: PL
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 471305.05
Oferta z najniższą ceną/kosztem 471305.05
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 471305.05
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.