eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowe Miasteczko › budowa Domu Gościa w miejscowości Miłaków



Ogłoszenie z dnia 2006-07-11

POZYCJA 36084

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Nowe Miasteczko: budowa Domu Gościa w miejscowości Miłaków Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Nowe Miasteczko, do kontaktów: Małgorzata Tarczyńska, ul. Rynek 2, 67-124 Nowe Miasteczko, woj. lubuskie, tel. 068 3888154, fax 068 3888154, e-mail: przetargi@nowemiasteczko.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.nowemiasteczko.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa Domu Gościa w miejscowości Miłaków. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: wieś Miłaków, gmina Nowe Miasteczko. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie i zmianie sposobu użytkowania budynku po byłej szkole podstawowej w Miłakowie, na świetlicę wiejską z pokojami noclegowymi wraz z zapleczem gastronomicznym. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zgodnie z dokumetacją projektową i SIWZ. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres robót obejmuje : 1) modernizację istniejącego budynku, w tym : przebudowę obiektu; wykonanie instalacji : wodno- kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, elektrycznej i odgromowej; wykonanie elewacji wraz z ociepleniem - metodą DRYVIT; budowę szamba o pojemności 9,6 m³ z przyłączem; adaptację pomieszczenia kotłowni z wyposażeniem i przyłączem, 2) zagospodarowanie przyległego terenu: budowę boiska uniwersalnego; wykonanie ścieżek komunikacyjnych i parkingu; wymianę ogrodzenia; wykonanie dokumentacji powykonawczej, wykonanie innych prac wyszczególnionych w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.06.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: wymagane wniesienie wadium w wysokości 5000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 ÷ 4 ustawy Pzp, oraz spełniają następujące warunki szczegółowe : a.są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem, b.wykonali w ciągu ostatnich 5 lat (licząc od daty wszczęcia niniejszego postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej 2-dwie- roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub remoncie budynków o wartości co najmniej 600.000 PLN. c.dysponują wykwalifikowanym personelem odpowiedzialnym za realizację zamówienia, do obsadzenia niżej podanych stanowisk: Kierownik budowy i kierownik robót budowlanych- 1 osoba- muszą posiadać ważne uprawnienia budowlane do kierowania budową i robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno- budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, będącą członkiem właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (OIIB). Kierownik robót sanitarnych- 1 osoba- musi posiadać ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, będącą członkiem właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (OIIB). Kierownik robót elektrycznych - 1 osoba- musi posiadać ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, będącą członkiem właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (OIIB). d.posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości równej co najmniej 60 % ceny oferty brutto. e.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1÷2 ustawy Pzp. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału Wykonawcy w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą \ spełnia- nie spełnia\, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych w pkt 4 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca warunki te spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu spełnienia warunków udziału: a)oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, b)dowód wniesienia /wpłaty/ wadium, c)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , stwierdzający że Wykonawca posiada uprawnienia do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ,wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e)aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f)Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości równej co najmniej 60 % zaoferowanej przez siebie ceny oferty brutto - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, g)wykaz wykonanych robót budowlanych, wraz z referencjami, h)wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, i)wykaz podwykonawców- jeśli dotyczy, j)Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego- jeśli dotyczy, k)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów określonym w pkt 12c,12d,12e Wykonawca składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt 12c,12d,12e, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowemiasteczko.pl/BIP. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 08.08.2006, godzina 10:15, Urzad Miejski w Nowym Miasteczku, ul. Rynek 2- pokój nr 2- Biuro Rady.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Projekt współfinansowany ze środków Inicjatywy Wspólnotowej INTERREG IIIA 2) Informacje dodatkowe: nr faksu zamawiającego 068/3888461 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 04.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.