Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-07
Ogłoszenie nr 360848 - 2016 z dnia 2016-12-07 r.
Poznań:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 355855
Data: 01/12/2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, Krajowy numer identyfikacyjny 28883400000, ul.
ul. Przybyszewskiego
49,
60355
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
618 691 759, e-mail
dzp@spsk2.pl, faks
618 691 847.
Adres strony internetowej (url):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest: Data: 08/12/2016, godzina: ,
W ogłoszeniu powinno być: Data: 12/12/2016, godzina: 09,15
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Punkt: Część nr: 14
W ogłoszeniu jest: Część nr: 14 Nazwa: Pakiet nr 14 Materiały zużywalne do witrektomii
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub
określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania
na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Olej silikonowy 5000 - 20 szt Olej silikonowy 1000
ampułkostrzykawka 10 ml - 250 szt. Decalina 7 ml ampułkostrzykawka (dopuszczona fiolka) - 500 szt Barwnik do
witrektomii do wybarwiania ILM lub ERM ampułkostrzykawka 0,5 ml - 200 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 152000
Waluta:
zł
4) Czas trwania lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 02/01/2017 5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
cena 100
6) INFORMACJE DODATKOWE:
W ogłoszeniu powinno być: Część nr: 14 Nazwa: Pakiet nr 14 Materiały zużywalne do witrektomii
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub
określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania
na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Olej silikonowy 5000 - 20 szt Olej silikonowy 1000
ampułkostrzykawka 10 ml - 250 szt. Decalina 7 ml ampułkostrzykawka (dopuszczona fiolka) - 500 szt
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 104000
Waluta:
zł
4) Czas trwania lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 02/01/2017 5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
cena 100
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Punkt: Część nr: 9
W ogłoszeniu jest: Część nr: 9 Nazwa: Pakiet nr 9 Rozwórki tęczówkowe Pierścień PMMA
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub
określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania
na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Rozwórki tęczówkowe, opakowanie 5 szt. - 40 szt Pierścień
PMMA - 20 szt
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 6000
Waluta:
zł
4) Czas trwania lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 02/01/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
cena 60
data waznoąci 35
dostawy awaryjne 5
6) INFORMACJE DODATKOWE:
W ogłoszeniu powinno być: Część nr: 9 Nazwa: Pakiet nr 9 pierścień PMMA
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub
określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania
na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
PMMA - 20 szt
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2000
Waluta:
zł
4) Czas trwania lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 02/01/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
cena 60
data waznoąci 35
dostawy awaryjne 5
6) INFORMACJE DODATKOWE:
II.2) Tekst, który należy dodać
Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 1.1
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: dotyczy pakietu nr 8 - zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej, składu celnego lub składu konsygnacyjnego wydane na podstawie art. 72 i art. 74 ustawy z dnia 06 września 2001r. Prawo farmaceutyczne (t.j. z dnia 27.02.2008r. Dz. U. 2008, Nr 45, poz. 271 ze zm.), zezwolenie na obrót produktami leczniczymi na terenie RP lub inny dokument upoważniający Wykonawcę do obrotu i sprzedaży produktów leczniczych w tym dokumenty równoważne obowiązujące na terenie Państw członków UE (dotyczy produktów leczniczych). W przypadku zaoferowania produktów leczniczych posiadających w swoim składzie substancje psychotropowe i/lub prekursory - pozwolenie na obrót substancjami psychotropowymi - jeżeli dotyczy
Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 5.1
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: dotyczy pakietu nr 8 - zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej, składu celnego lub składu konsygnacyjnego wydane na podstawie art. 72 i art. 74 ustawy z dnia 06 września 2001r. Prawo farmaceutyczne (t.j. z dnia 27.02.2008r. Dz. U. 2008, Nr 45, poz. 271 ze zm.), zezwolenie na obrót produktami leczniczymi na terenie RP lub inny dokument upoważniający Wykonawcę do obrotu i sprzedaży produktów leczniczych w tym dokumenty równoważne obowiązujące na terenie Państw członków UE (dotyczy produktów leczniczych). W przypadku zaoferowania produktów leczniczych posiadających w swoim składzie substancje psychotropowe i/lub prekursory - pozwolenie na obrót substancjami psychotropowymi - jeżeli dotyczy
Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji: ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Punkt: Część nr: 19
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: Część nr: 19 Nazwa: Pakiet nr 14A Materiały zużywalne do witrektomii
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub
określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania
na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Barwnik do witrektomii do wybarwiania ILM lub ERM ampułkostrzykawka 0,5 ml - 200 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 48000
Waluta:
zł
4) Czas trwania lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 02/01/2017 5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
cena 100
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji: ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Punkt: Część nr: 20
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: Część nr: 20 Nazwa: Pakiet nr 9A Rozwórki tęczówkowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub
określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania
na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Rozwórki tęczówkowe, opakowanie 5 szt. - 40 szt 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 4000
Waluta:
zł
4) Czas trwania lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 02/01/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
cena 60
data waznoąci 35
dostawy awaryjne 5
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 9
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: informacje dodatkowe:
Umowa zostanie zawarta na okres od dnia 02-01-2017 r. do dnia 01-01-2018 r. W przypadku podpisania umowy po dniu 02.01.2017 r. umowa zostanie zawarta na okres 12 miesięcy od dnia jej zawarcia
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa wraz z montażem mebli biurowych i mebli kuchennych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu - liczba części 5
- Dostawa wyrobów medycznych - adsorbent krwi pełnej oraz dzierżawa generatora do neuromonitoringu wraz z oprzyrządowaniem
- Dostawa przetworów nabiałowych i tłuszczowych oraz produktów mleczarskich dla Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- Produkt leczniczy siltuksymab w ramach Programu lekowego B.131
- Dostawy żywności do Państwowej Bursy Szkół Artystycznych w Poznaniu na rok szkolny 2024/2025.
- "Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego nad roboty budowlanymi pn.: "Modernizacja budynku przy ul. Słowackiego 58/60 na potrzeby Centrum Usług Wspólnych Jednostek Oświaty - II etap""
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.