eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › dostawa produktów warzywnictwa i ogrodnictwa



Ogłoszenie z dnia 2005-07-21

POZYCJA 36074

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa produktów warzywnictwa i ogrodnictwa Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Jednostka Wojskowa Nr 3090, do kontaktów: Grzegorz Szczepański, ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa, tel. 022 6815337, fax 022 6815144. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa produktów warzywnictwa i ogrodnictwa. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dostawa roślin uprawnych, produktów warzywnictwa i ogrodnictwa. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Legionowo, Druchowo, Ciechanów, Przasnysz, Komorowo, Łomża, Kazuń, Białobrzegi, Zegrze, Warszawa, Wesoła, Skierniewice, Siedlce. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 01.10.00.00 - Rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa 01.11.20.00 - Ziemniaki i warzywa suszone 01.12.10.00 - Warzywa 01.13.10.00 - Owoce i orzechy 01.13.13.00 - Owoce inne niż tropikalne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 130 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.01.2006; data zakończenia: 31.12.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: zadanie nr 1 - 830,00, zadanie nr 2 - 620,00, zadanie nr 3 - 300,00, zadanie nr 4 - 950,00, zadanie nr 5 - 2 800,00, zadanie nr 6 - 1 250,00, zadanie nr 7 - 250,00, zadanie nr 8 - 470,00, zadanie nr 9 - 900,00, zadanie nr 10 - 430,00, zadanie nr 11 - 360,00, zadanie nr 12 - 1 600,00, zadanie nr 13 - 5 400,00, zadanie nr 14 - 4 300,00, zadanie nr 15 - 240,00, zadanie nr 16 - 750,00, zadanie nr 17 - 1 250,00, zadanie nr 18 - 1 100,00, zadanie nr 19 - 500,00, zadanie nr 20 - 150,00, zadanie nr 21 - 2 600,00, zadanie nr 22 - 1 350,00, zadanie nr 23 - 50,00, zadanie nr 24 - 400,00, zadanie nr 25 - 700,00, zadanie nr 26 - 450,00, zadanie nr 27 - 150,00, zadanie nr 28 - 250,00, zadanie nr 29 - 4 100,00, zadanie nr 30 - 2 800,00, zadanie nr 31 - 250,00, zadanie nr 32 - 450,00 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zapłata za wykonaną dostawę nastąpi w terminie 30 dni od daty złożenia wymaganych dokumentów przez wykonawcę. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawcy chcący wziąć udział w postępowaniu winni spełniać warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2004 r. nr 19, poz. 177) tzn: 1) Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, warunek ten jest spełniony jeżeli: - przedmiot zamówienia znajduje się w zakresie działalności Wykonawcy; - ma aktualną decyzję Państwowego Inspektora Sanitarnego lub Weterynaryjnego o spełnieniu wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub obrocie artykułami żywnościowymi. 2) Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, warunek ten jest spełniony jeżeli: - osoby wykonujące zamówienie posiadają minimalne kwalifikacje wymagane do wykonania zamówienia, - podmioty, posiadają decyzję właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej dotyczącej możliwości produkcji lub obrotu danego produktu spożywczego będącego przedmiotem zamówienia oraz posiadają wdrożony system HACCP lub stosują zasady Dobrej Zasady Produkcji (GMP), 3) Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, warunek ten jest spełniony jeżeli: - ze złożonej informacji banku wynikać będzie, że Wykonawca posiada zdolność kredytową w wysokość równej lub większej od 25% wartości, składanej oferty lub składanych ofert (sumy zadań na które została złożona oferta, a także sumy wartości składanych ofert w procedurach w których Wykonawca będzie brał udział). - ze złożonej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia wynikać będzie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokość równej lub większej od wartości składanej oferty (suma składek "za produkt" i "kontraktowa"). 4) Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy, warunek ten jest spełniony jeżeli; - przedstawi dokumenty, że wszystkie dostawy wykonane w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zostały wykonane należycie - nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przekupstwa, przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; - wobec Wykonawcy (dotyczy podmiotu zbiorowego) sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie za czyny popełnione pod groźbą kary - Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - decyzja Państwowego Inspektora Sanitarnego o spełnieniu wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub obrocie artykułami żywnościowymi - wymóg art. 27 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 maja 2001r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia z późniejszymi poprawkami (Dz. U. z 2001 Nr 63 poz. 634 z późn. zm.) - w zależności od rodzaju artykułu spożywczego będącego przedmiotem dostawy; - wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie. - aktualna informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - dokumenty z kontroli sanitarnej potwierdzające wdrożenie i stosowanie zasad systemu HACCP, lub oświadczenie o wytwarzaniu produktów zgodnie z zasadami GMP, - zaświadczenia potwierdzające wdrożenie i stosowanie zasad systemu HACCP wydane przez te organy, albo - certyfikat wydany przez firmy posiadające akredytację i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacji z siedzibą w Warszawie oraz krajowej organizacji akredytacji dla danego kraju. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: - informacji banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzającej zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ze wskazaniem konkretnej procedury przetargowej (lub konkretnych kilku procedur); - polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienia lub uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z podaniem informacji na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: D/33/07/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 08.09.2005, cena - 20 PLN. Warunki i sposób płatności: przy odbiorze w kasie lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 08.09.2005 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Komisja przetargowa. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 08.09.2005, godzina 11:00, Warszawa ul. Marsa 110 , budynek Nr 1 sala konferencyjna.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 11.07.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.10.00.00, 01.11.21.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: dostawa ziemniaków do : JW. 2031 Druchowo i JW. 3791 Ciechanów Ziemniaki jadalne późne. 3) Zakres lub wartość: ogólna ilość : 87 500 kg 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.10.00.00, 01.11.21.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: dostawa ziemniaków do JW. 5699 Przasznysz Ziemniaki jadalne późne. 3) Zakres lub wartość: ogólna ilość : 65 600 kg 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.10.00.00, 01.11.12.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: dostawa ziemniaków do JW. 1511 Łomża Ziemniaki jadalne późne. 3) Zakres lub wartość: ogólna ilość : 32 000 kg 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.10.00.00, 01.11.12.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: dostawa ziemniaków do JW. 2189 Kazuń Ziemniaki jadalne późne. 3) Zakres lub wartość: ogólna ilość : 100 000 kg 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.10.00.00, 01.11.21.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: dostawa ziemniaków do : JW. 1237 Legionowo, JW. 2474 Białobrzegi, CSŁiI Zegrze Ziemniaki jadalne późne. 3) Zakres lub wartość: ogólna ilość : 297 500 kg 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.10.00.00, 01.11.21.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: dostawa ziemniaków do JW. 3090 Warszawa, 1230 Wesoła, 3 Batalion Zabezpieczenia Warszawa Ziemniaki jadalne późne. 3) Zakres lub wartość: ogólna ilość : 132 800 kg 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.10.00.00, 01.11.12.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: dostawa ziemniaków do JW. 2474 Skierniewice Ziemniaki jadalne późne. 3) Zakres lub wartość: ogólna ilość : 25 000 kg 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 8 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.10.00.00, 01.11.12.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: dostawa ziemniaków do JW. 2523 Siedlce Ziemniaki jadalne późne. 3) Zakres lub wartość: ogólna ilość : 50 000 kg 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 9 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.10.00.00, 01.12.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: dostawa warzyw świeżych do JW. 2031 Druchowo, JW. 3791 Ciechanów Warzywa świeże. 3) Zakres lub wartość: ogólna ilość : 34 419 kg 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 10 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.10.00.00, 01.12.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: dostawa warzyw świeżych do JW. 5699 Przasnysz Warzywa świeże. 3) Zakres lub wartość: ogólna ilość : 24 538 kg 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 11 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.10.00.00, 01.12.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: dostawa warzyw świeżych do JW. 3470 Komorowo, JW. 1511 Łomża Warzywa świeże. 3) Zakres lub wartość: ogólna ilość : 15 254 kg 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 12 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.10.00.00, 01.12.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: dostawa warzyw świeżych do JW. 2189 Kazuń Warzywa świeże. 3) Zakres lub wartość: ogólna ilość : 63 400 kg 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 13 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.10.00.00, 01.12.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: dostawa warzyw świeżych do JW. 1237 Legionowo, JW. 2474 Białobrzegi, CSŁiI Zegrze Warzywa świeże. 3) Zakres lub wartość: ogólna ilość : 222 280 kg 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 14 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.10.00.00, 01.12.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: dostawa warzyw świeżych do JW. 3090 Warszawa, JW. 1230 Wesoła, 3 Batalion Zabezpieczenia Warszawa Warzywa świeże. 3) Zakres lub wartość: ogólna ilość : 160 313 kg 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 15 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.10.00.00, 01.12.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: dostawa warzyw świeżych do JW. 2474 Skierniewice Warzywa świeże. 3) Zakres lub wartość: ogólna ilość : 10 456 kg 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 16 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.10.00.00, 01.12.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: dostawa warzyw świeżych do JW. 2523 Siedlce Warzywa świeże. 3) Zakres lub wartość: ogólna ilość : 27 584 kg 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 17 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.10.00.00, 01.13.11.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: dostawa owoców tropikalnych do JW. 2031 Druchowo, JW. 3791 Ciechanów Owoce tropikalne. 3) Zakres lub wartość: ogólna ilość : 12 345 kg 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 18 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.10.00.00, 01.13.11.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: dostawa owoców tropikalnych do JW. 5699 Przasnysz Owoce tropikalne. 3) Zakres lub wartość: ogólna ilość : 10 790 kg 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 19 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.10.00.00, 01.13.11.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: dostawa owoców tropikalnych do JW. 3470 Komorowo, JW. 1511 Łomża Owoce tropikalne. 3) Zakres lub wartość: ogólna ilość : 4 540 kg 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 20 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.10.00.00, 01.13.11.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: dostawa owoców tropikalnych do JW. 2189 Kazuń Owoce tropikalne. 3) Zakres lub wartość: ogólna ilość : 1 500 kg 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 21 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.10.00.00, 01.13.11.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: dostawa owoców tropikalnych do JW. 1237 Legionowo, JW. 2474 Białobrzegi, CSŁiI Zegrze Owoce tropikalne. 3) Zakres lub wartość: ogólna ilość : 24 250 kg 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 22 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.10.00.00, 01.13.11.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: dostawa owoców tropikalnych do JW. 1230 Wesoła, 3 Batalion Zabezpieczenia Warszawa Owoce tropikalne. 3) Zakres lub wartość: ogólna ilość : 13 400 kg 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 23 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.10.00.00, 01.13.11.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: dostawa owoców tropikalnych do JW. 2474 Sierniewice Owoce tropikalne. 3) Zakres lub wartość: ogólna ilość : 420 kg 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 24 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.10.00.00, 01.13.11.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: dostawa owoców tropikalnych do JW. 2523 Siedlce Owoce tropikalne. 3) Zakres lub wartość: ogólna ilość : 3 610 kg 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 25 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.10.00.00, 01.13.13.21. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: dostawa owoców świeżych do JW. 2031 Druchowo, JW. 3791 Ciechanów Jabłka świeże. 3) Zakres lub wartość: ogólna ilość : 29 500 kg 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 26 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.10.00.00, 01.13.13.21. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: dostawa owoców świeżych do JW. 5699 Przasnysz Jabłka świeże. 3) Zakres lub wartość: ogólna ilość : 18 000 kg 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 27 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.10.00.00, 01.13.13.21. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: dostawa owoców świeżych do JW. 3470 Komorowo, JW. 1511 Łomża Jabłka świeże. 3) Zakres lub wartość: ogólna ilość : 5 800 kg 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 28 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.10.00.00, 01.13.13.21. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: dostawa owoców świeżych do JW. 2189 Kazuń Jabłka świeże. 3) Zakres lub wartość: ogólna ilość : 10 000 kg 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 29 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.10.00.00, 01.13.13.21. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: dostawa owoców świeżych do JW. 1237 Legionowo, JW. 2474 Białobrzegi, CSŁiI Zegrze Jabłka świeże. 3) Zakres lub wartość: ogólna ilość : 172 500 kg 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 30 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.10.00.00, 01.13.13.21. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: dostawa owoców świeżych do JW. 3090 Warszawa, JW. 1230 Wesoła, 3 Batalion Zabezpieczenia Warszawa Jabłka świeże. 3) Zakres lub wartość: ogólna ilość : 120500 kg 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 31 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.10.00.00, 01.13.13.21. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: dostawa owoców świeżych do JW. 2474 Skierniewice Jabłka świeże. 3) Zakres lub wartość: ogólna ilość : 11 000 kg 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 32 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.10.00.00, 01.13.13.21. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: dostawa owoców świeżych do JW. 2523 Siedlce Jabłka świeże. 3) Zakres lub wartość: ogólna ilość : 18 000 kg 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.