eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kolbuszowa › Udzielenie kredytu na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 1.328.810,00 zł

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-07

Ogłoszenie nr 360708 - 2016 z dnia 2016-12-07 r.

Kolbuszowa: Udzielenie kredytu na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 1.328.810,00 zł
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 334290 - 2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 338256-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kolbuszowa, krajowy numer identyfikacyjny 690581666, ul. ul. Obrońców Pokoju  21, 36-100  Kolbuszowa, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. +48172271333, faks +48172272939, e-mail monika.fryzel@kolbuszowa.pl
Adres strony internetowej (URL): www.kolbuszowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Udzielenie kredytu na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 1.328.810,00 zł

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 1.328.810,00 zł (słownie: jeden milion trzysta dwadzieścia osiem tysięcy osiemset dziesięć złotych) zgodnie z Uchwała Nr XXXI/388/16 Rady Miejskiej w Kolbuszowej z dnia 28 października 2016r. w sprawie zaciągnięcia kredytu w banku wyłonionym w drodze przetargu na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek. Szczegółowe warunki udzielenia i spłaty kredytu: a) Waluta kredytu: PLN b) Planowany okres kredytowania od uruchomienia kredytu do dnia 31.12.2023 roku. c) Spłata odsetek w okresach kwartalnych na podstawie zawiadomienia przez Bank. d) Odsetki od kredytu naliczane będą za pełny kwartał od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu. Odsetki od kredytu naliczane będą w okresach kwartalnych i płatne w okresach kwartalnych w ostatnim dniu roboczym każdego kwartału lub do 7 dnia następnego kwartału począwszy od pierwszego kwartału uruchomienia kredytu. Spłata ostatnich odsetek płatna w dniu całkowitej spłaty kredytu e) Dla wyznaczenia wysokości odsetek przyjmuje się rok równy 365 dni oraz rzeczywistą liczbę dni w miesiącu. f) W przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie odsetki będą naliczane do dnia spłaty. g) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty kredytu w całości lub części bez ponoszenia dodatkowych opłat. h) Oprocentowanie kredytu będzie zmienne. Zmiana oprocentowania następuje każdego pierwszego dnia następnego kwartału. i) Stopa bazowa do ustalenia oprocentowania: - do oferty: według stawki WIBOR 3M na dzień 25.10.2016 r. (tj. 1,72%). - do umowy: oprocentowanie kredytu w dniu zawarcia umowy to suma stawki WIBOR 3M z ostatniego roboczego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym zostanie zawarta umowa i marży Wykonawcy (ma zastosowanie do końca miesiąca kalendarzowego, w którym zostanie zawarta umowa). j) Przy naliczaniu odsetek za każdy kolejny okres odsetkowy Wykonawca stosuje stawkę WIBOR 3M z ostatniego roboczego dnia kwartału poprzedzającego kwartał obrachunkowy, powiększoną o marżę Wykonawcy. k) Bank nie będzie naliczał żadnych prowizji ani opłat z tytułu udzielenia i spłaty kredytu. l) Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel "in blanco" wraz z deklaracją wekslową. Zabezpieczenie może być realizowane w przypadku zwłoki w spłacie rat kapitałowych lub odsetek przekraczającej 30 dni. m) Gmina Kolbuszowa wyraża zgodę na złożenie pisemnego oświadczenia o poddaniu się egzekucji w świetle przepisów art. 97 ust. 1 i 2 Prawo bankowe do 200% kwoty kredytu. n) Raty kapitałowe kredytu - płatne kwartalnie. Spłata kwartalnych rat kredytu płatna w ostatnim dniu roboczym każdego kwartału, począwszy od I kwartału 2017r., wg poniższego harmonogramu: rok 2017 - 10.000 zł m-c III - 2.500 zł m-c VI - 2.500 zł m-c IX - 2. 500 zł m-c XII - 2. 500 zł rok 2018 - 100.000 zł m-c III - 25.000 zł m-c VI - 25.000 zł m-c IX - 25.000 zł m-c XII - 25.000 zł rok 2019 - 300.000 zł m-c III - 75.000 zł m-c VI -75.000 zł m-c IX - 75.000 zł m-c XII - 75.000 zł rok 2020 - 200.000 zł m-c III - 50.000 zł m-c VI - 50.000 zł m-c IX - 50.000 zł m-c XII - 50.000 zł rok 2021 - 100.000 zł m-c III - 25.000 zł m-c VI - 25.000 zł m-c IX - 25.000 zł m-c XII - 25.000 zł rok 2022 - 100.000 zł m-c III - 25.000 zł m-c VI - 25.000 zł m-c IX - 25.000 zł m-c XII - 25.000 zł rok 2023 - 518.810 zł m-c III - 130.000 zł m-c VI - 130.000 zł m-c IX - 130.000 zł m-c XII - 128.810 zł

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 66113000-5
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT191851.08
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Bank Spółdzielczy w Kolbuszowej ,  centrala-bs.kolbuszowa@bankbps.pl,  ul. Kościuszki 22 ,  36-100,  Kolbuszowa,  kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 191851,08
Oferta z najniższą ceną/kosztem 191851,08
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 191851,08
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.