eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hrubieszów › Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów na potrzeby Starostwa Powiatowego w Hrubieszowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-02

Hrubieszów: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów na potrzeby Starostwa Powiatowego w Hrubieszowie
Numer ogłoszenia: 360702 - 2011; data zamieszczenia: 02.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Hrubieszowie , ul. Narutowicza 34, 22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie, tel. 84 6965069 w. 33, faks 84 6963856.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.hrubieszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów na potrzeby Starostwa Powiatowego w Hrubieszowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1 Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 186, poz. 1322 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 14 listopada 2002 r. w sprawie warunków produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2002 r., Nr 193, poz.1618 z późn. zm.) oraz odbiór i złomowanie zużytych tablic rejestracyjnych. Zamówienie realizowane partiami (po złożeniu zapotrzebowania przez Zamawiającego) od 1 stycznia 2012 r. do 31 grudnia 2014 r. 1.2 W przypadku zmiany wzorów tablic rejestracyjnych wprowadzonych w drodze zmiany przepisów, o których mowa w pkt 1.1 Wykonawca będzie wykonywał i dostarczał tablice według nowych wzorów. 1.3 Dostawa każdej zamówionej partii tablic rejestracyjnych do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy. 1.4 Termin dostawy tablic rejestracyjnych zwyczajnych w ciągu dwóch dni od dnia złożenia zamówienia. 1.5 Termin dostawy wtórników tablic oraz tablic rejestracyjnych indywidualnych w ciągu 24 godzin od dnia złożenia zamówienia. 1.6 Wykonawca będzie odbierał z siedziby Zamawiającego i złomował zużyte tablice rejestracyjne na koszt własny. Odebrane tablice rejestracyjne podlegają zniszczeniu przez Wykonawcę w sposób uniemożliwiający ich ponowne użycie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Wykaz tablic rejestracyjnych objętych zamówieniem: samochodowe: jednorzędowe (1 komplet) 11500 /kompletów/ jednorzędowa + dwurzędowa (1 komplet) 200 /kompletów/ jednorzędowa (1 sztuka) 1300 szt. dwurzędowa (1 sztuka) 600 szt. motocyklowe (1 sztuka) 2000 szt. motorowerowe (1 sztuka) 1200 szt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.50.00 - Tablice .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania obowiązany jest przed upływem terminu składania ofert, do wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 zł. (słownie: trzy tysiące złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Starostwa Powiatowego w Hrubieszowie, ul. Narutowicza 34, 22-500 Hrubieszów, w Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. nr 12 1020 5356 0000 1102 0143 5817, przed terminem składania ofert, z oznaczeniem - wadium - Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów na potrzeby Starostwa Powiatowego w Hrubieszowie. Datą wniesienia wadium jest data uznania rachunku Zamawiającego. 4. W przypadku wadium wnoszonego w formie innej niż pieniądz - gwarancja lub poręczenie udzielone muszą być na rzecz Starostwa Powiatowego w Hrubieszowie, ul. Narutowicza 34, 22-500 Hrubieszów. Oryginał dokumentu gwarancji lub poręczenia należy złożyć wraz z ofertą, przy czym Zamawiający zaleca, aby dokument ten nie był w sposób trwały spięty z ofertą. 5. Dokument poręczenia/gwarancyjny powinien przewidywać bezwarunkową utratę wadium na rzecz zamawiającego w przypadkach określonych w pkt 6 i 7. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Ponadto Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.1 Warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania zostanie spełniony jeżeli wykonawca posiada wpis do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne zgodnie z art. 75a ustawy Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.) lub zezwolenie właściwego marszałka na produkcję tablic rejestracyjnych - jeśli wykonawca w dniu wejścia w życie ustawy z dnia 25 marca 2011 r. o ograniczaniu barier administracyjnych dla obywateli i przedsiębiorców (Dz. U. Nr 106, poz. 622 z późn. zm.) - tj. 1 lipca 2011 r. posiadał ważne zezwolenie i do upływu terminu składania ofert nie zostało mu doręczone zaświadczenie o dokonaniu wpisu do rejestru działalności regulowanej. Ocena spełniania tego warunku dokonywana będzie według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w dziale VII SIWZ. W przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia warunek ten musi być spełniony przez każdy z podmiotów

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.2 Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania tego warunku dokonywana będzie według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w dziale VII SIWZ. W przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia warunek ten musi być spełniony przez te podmioty łącznie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.3 Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania tego warunku dokonywana będzie według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w dziale VII SIWZ. W przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia warunek ten musi być spełniony przez te podmioty łącznie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.4 Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania tego warunku dokonywana będzie według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w dziale VII SIWZ. W przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia warunek ten musi być spełniony przez te podmioty łącznie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.5 Warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania tego warunku dokonywana będzie według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w dziale VII SIWZ. W przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia warunek ten musi być spełniony te podmioty przez łącznie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.2 Zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne zgodnie z art. 75a ustawy Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.) lub zezwolenie właściwego marszałka na produkcję tablic rejestracyjnych - jeśli wykonawca w dniu wejścia w życie ustawy z dnia 25 marca 2011 r. o ograniczaniu barier administracyjnych dla obywateli i przedsiębiorców (Dz. U. Nr 106, poz. 622 z późn. zm.) - tj. 1 lipca 20011 r. posiadał ważne zezwolenie i do upływu terminu składania ofert nie zostało mu doręczone zaświadczenie o dokonaniu wpisu do rejestru działalności regulowanej. 3.6 W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo to musi być złożone jako część oferty w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3.7 Wykonawcy, polegający na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów zobowiązani są przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania im do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania za zgodą Zamawiającego następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty: 2.1 Terminu wykonywania zamówienia w następujących przypadkach: 1) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach 2) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie zamówienia, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron 3) z powodu zmiany przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia po podpisaniu umowy 2.2 Zakresu dostaw jeżeli wynikają z następujących okoliczności: 1) podyktowane zostaną zmianami przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia po podpisaniu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.hrubieszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego, w pokoju Nr 26 - Starostwa Powiatowego w Hrubieszowie ul. Narutowicza 34 22-500 Hrubieszów..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.11.2011 godzina 10:00, miejsce: w pokoju Nr 20 - Sekretariat Starostwa Powiatowego w Hrubieszowie ul. Narutowicza 34 w Hrubieszowie lub pocztą na adres Zamawiającego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.