eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jordanów › budowa chodnika dla pieszych przy ul. Zakopiańskiej w Jordanowie w ciągu drogi krajowej nr 28 w km 59 + 760 - km 60 + 590, będąca ostatnim etapem kontynuacji zadania realizowanego od kilku lat



Ogłoszenie z dnia 2006-07-11

POZYCJA 36067

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Jordanów: budowa chodnika dla pieszych przy ul. Zakopiańskiej w Jordanowie w ciągu drogi krajowej nr 28 w km 59 + 760 - km 60 + 590, będąca ostatnim etapem kontynuacji zadania realizowanego od kilku lat Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Miasto Jordanów z siedzibą Urzędu Miasta Jordanowa, do kontaktów: Jan Gringras - w sprawach merytorycznych Marzena Mieziewska-Drobnyn - w sprawach proceduralnych, ul. Rynek 1, 34-240 Jordanów, woj. małopolskie, tel. 018 2675554; 2675516, fax 018 2675516 w. 26, e-mail: miasto@jordanow.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.jordanow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne, Obrona, Porządek i bezpieczeństwo publiczne, Środowisko, Sprawy gospodarcze i finansowe, Zdrowie, Budownictwo i obiekty komunalne, Ochrona socjalna, Rekreacja, kultura i religia, Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa chodnika dla pieszych przy ul. Zakopiańskiej w Jordanowie w ciągu drogi krajowej nr 28 w km 59 + 760 - km 60 + 590, będąca ostatnim etapem kontynuacji zadania realizowanego od kilku lat. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Chodnik dla pieszych przy ul. Zakopiańskiej w Jordanowie w ciągu drogi krajowej nr 28 w km 59 + 760 - km 60 + 590. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa chodnika dla pieszych przy ul. Zakopiańskiej w Jordanowie o dł. 830,0 m i szerokości 2,0 m, w ciągu drogi krajowej nr 28 w km 59 + 760 - km 60 + 590, będąca ostatnim etapem kontynuacji zadania realizowanego od kilku lat. Zakres rzeczowy robót: 1.roboty przygotowawcze: trasowanie - km 0,830; zdjęcie warstwy humusu - 1660 m2;, rozbiórka barier stalowych - 48 m; 2.roboty ziemne: wykonanie wykopów z wbudowaniem i formowanie nasypów - 1633,6 m3;; 3. odwodnienie korpusu drogowego: kolektor z rur WIPRO o śr. 40 cm - 711 m, studzienki rewizyjne o śr. 100 cm - 14 szt., 150 x 150 cm (na mokro) - 3 m3;, studzienki ściekowe o śr. 50 cm - 22 szt., przykanaliki o śr. 20 cm - 45 m. 4.podbudowy z kruszyw pod chodnik i poszerzenie drogi - warstwy na pow. 2085 m2;, 5.poszerzenie drogi - warstwy asfaltobetonu (8 + 6 cm) na pow. 415 m2;, 6.chodnik: płytki betonowe 50x50x7 cm - 1564 m², krawężniki bet. z ławą bet. - 835 m, obrzeża betonowe - 782 m, 7.wjazdy, zjazdy: kostka brukowa12 cm - nawierzchnia i obramowanie - 118,4 m2;, nawierzchnia tłuczniowa 15 cm - 265 m2;, 8.ściek z el. bet. 50x50x15 cm - 660 m, 9.bariery drogowe sprężyste - 48 m, 10.murek podporowy zbrojony - 47,5 m3;. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.23.22.22 - 45.23.22.22 Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.21.30 - Rurociągi do odprowadzania wody burzowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres rzeczowy robót: 1.roboty przygotowawcze: trasowanie - km 0,830; zdjęcie warstwy humusu - 1 660 m2;, rozbiórka barier stalowych - 48 m; 2.roboty ziemne: wykonanie wykopów z wbudowaniem i formowanie nasypów - 1 633,6 m3;; 3. odwodnienie korpusu drogowego: kolektor z rur WIPRO o śr. 40 cm - 711 m, studzienki rewizyjne o śr. 100 cm - 14 szt., 150 x 150 cm (na mokro) - 3 m³, studzienki ściekowe o śr. 50 cm - 22 szt., przykanaliki o śr. 20 cm - 45 m. 4.podbudowy z kruszyw pod chodnik i poszerzenie drogi - warstwy na pow. 2 085 m2;, 5.poszerzenie drogi - warstwy asfaltobetonu (8 + 6 cm) na pow. 415 m2;, 6.chodnik: płytki betonowe 50x50x7 cm - 1564 m², krawężniki bet. z ławą bet. - 835 m, obrzeża betonowe - 782 m, 7.wjazdy, zjazdy: kostka brukowa12 cm - nawierzchnia i obramowanie - 118,4 m2;, nawierzchnia tłuczniowa 15 cm - 265 m2;, 8.ściek z el. bet. 50x50x15 cm - 660 m, 9.bariery drogowe sprężyste - 48 m, 10.murek podporowy zbrojony - 47,5 m3;. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.10.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5 000 zł, które należy złożyć przed upływem terminu składania ofert. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełniający warunki określone w art. 22 ustawy Pzp oraz spełniający wymagania zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 3 do Specyfikacji, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, zamawiający żąda wykazania co najmniej 3 robót budowlanych. 2) wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 4 do Specyfikacji - wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy zapewniającą należyte wykonanie zamówienia, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2) polisy, a w przypadku jej braku dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentów wymienionych w pkt 1 ppkt 1, ppkt 2 oraz ppkt 4 wykonawca składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) zamiast dokumentów wymienionych w pkt 1 ppkt 3 wykonawca składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 3) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4 ppkt 1 oraz ppkt 2, zastępuje je dokumentem zawierającym oświadczenie złozone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w pkt 1 ppkt 1, ppkt 2, ppkt 3, ppkt 4 oraz w pkt 3 ppkt 2 winny być przedłożone przez każdego wykonawcę. Warunki określone dokumentami wymienionymi w pkt 2 ppkt 1 oraz ppkt 2 mogą być spełniane łącznie w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie. 6. Wykonawcy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz dołączyć do oferty pełnomocnictwo, ewentualnie umowę konsorcjum z której będzie wynikało to pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo to musi w swej treści wyraźnie wskazywać, iż pełnomocnik jest upoważniony do reprezentacji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 7. Wykonawca (wykonawcy) winien złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ustawy Pzp, stanowiące załącznik nr 2 do Specyfikacji. 8. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 9. Wykonawca winien złożyć dowód wniesienia wadium w formie określonej w Specyfikacji.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jordanow.pl. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Płatność gotówką w kasie zamawiającego lub za zaliczniem pocztowym z doliczonym kosztem przesyłki. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: Nie dotyczy. 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2006 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.08.2006, godzina 10:00, Urząd Miasta Jordanowa, ul. Rynek 1 34-240 Jordanów (sala obrad pokój nr 10).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 04.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.