eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Obsługa Maintenance oraz wsparcie techniczne systemu SAP NetWeaver 7.01

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-30

Łódź: Obsługa Maintenance oraz wsparcie techniczne systemu SAP NetWeaver 7.01
Numer ogłoszenia: 360678 - 2014; data zamieszczenia: 30.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Grupowa Oczyszczalnia Ścieków w Łodzi Sp. z o.o. , ul. Sanitariuszek 66, 93-469 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6404776, faks (042) 640 47 75.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gos.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa Maintenance oraz wsparcie techniczne systemu SAP NetWeaver 7.01.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Pakiet A: zakup usługi Serwisu Oprogramowania SAP Enterprise Support w SAP dla licencji posiadanych przez Zamawiającego oraz serwisu aplikacyjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - Pakiet B (zgodnie z Załącznikiem A do SIWZ)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.25.32.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca biorący udział w przedmiotowym postępowaniu zobowiązany jest wnieść bezwarunkowe wadium w złotych polskich dla każdego pakietu osobno, w wysokości: PAKIET A 7.000,00zł, PAKIET B 4.000,00zł. Wadium należy wnieść do godz. 09:00 dnia 17.11.2014 r. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu (wadium należy wnieść przelewem na rachunek Zamawiającego): BANK POCZTOWY S.A. w Łodzi nr: 30 1320 1449 2666 4039 2000 0004 iban: PL, swift: POCZPLP4 z dopiskiem: Wadium dot. przetargu pn Obsługa Maintenance oraz wsparcie techniczne systemu SAP NetWeaver 7.01. Wadium winno znajdować się na ww. koncie Zamawiającego w terminie jw.; b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) w gwarancjach bankowych; d) w gwarancjach ubezpieczeniowych; e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Uwaga: Wadium, wniesione w innej formie niż pieniądzu, musi być wystawione bezwarunkowo. Zatrzymanie wadium następuje na każde pierwsze żądanie Zamawiającego. Wadium wnosi tylko Wykonawca (składający ofertę). Wniesienie wadium przez innego uczestnika podmiotu występującego wspólnie będzie skuteczne, jeżeli przewidywała to umowa uczestników. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia funkcjonowania wadium przez pełny okres związania ofertą (z wyłączeniem przypadku, o którym mowa w art. 85 PZP). Zamawiający dokona zwrotu (zwolnienia) wadium wyłącznie po spełnieniu przesłanek, o których mowa w art. 46 ust. 1, 1a i 2 PZP.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. ZAŁĄCZNIK NR 3 PAKIET B Wykaz wykonanych minimum dwóch głównych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (Załącznik D do SIWZ). * Za główne usługi uważa się usługi obsługi systemu SAP każda o wartości minimum 50.000,00zł. 2. ZAŁĄCZNIK NR 4 PAKIET B Poświadczenie lub oświadczenie wykonawcy (jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia), potwierdzające, że główne usługi wymienione w Załączniku Nr 3 do Oferty zostały wykonane należycie. Uwaga! W odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie (Załącznik Nr 3 do Oferty) zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania ww. dowodów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. ZAŁĄCZNIK NR 5 PAKIET B Opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości minimum odpowiadającej wartości umowy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

WYKONAWCY SKŁADAJĄ OFERTY DO KAŻDEGO PAKIETU OSOBNO. 1. ZAŁĄCZNIK NR 1. Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy: PAKIET A - Załącznik B.A. do SIWZ, PAKIET B - Załącznik B.B. do SIWZ. Cena musi obejmować pełny zakres objęty zamówieniem. Wykonawca może zaoferować tylko jedną cenę. UWAGA! Cena może być wyrażona w złotych polskich (PLN). 2. ZAŁĄCZNIK NR 2: PAKIET A, PAKIET B. Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 PZP (Załącznik C do SIWZ); Uwaga! Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 PZP, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b PZP, Zamawiający żąda dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Uwaga! Jeżeli Wykonawca, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b PZP, a podmioty te będą brały udział realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia przez te podmioty również dokumentów, o których mowa w Załącznikach 2, 6 - 11 do Oferty. Uwaga! W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach, których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b PZP, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub odpowiednio tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty (osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy). 3.ZAŁĄCZNIK NR 13: PAKIET A, PAKIET B. Parafowany wzór umowy stanowiący: PAKIET A Załącznik G.A. do SIWZ, PAKIET B Załącznik G.B. do SIWZ. 4. ZAŁĄCZNIK NR 14: PAKIET A, PAKIET B. Dokument świadczący o bezwarunkowym wniesieniu wadium. Uwaga! W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu należy załączyć oryginał bezwarunkowego dokumentu potwierdzającego jego wniesienie. 5. ZAŁĄCZNIK NR 15: PAKIET A, PAKIET B. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w danym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, jeśli oferta została złożona wspólnie (wraz z podaniem adresu, numerów telefonów, faksu). Uwaga! W przypadku złożenia oferty wspólnie - wszyscy wykonawcy (osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy) muszą złożyć podpisy (wraz z pieczątkami imiennymi) pod Oświadczeniem Wykonawcy - Załącznik nr 2 do oferty oraz dodatkowo każdy wykonawca zobowiązany jest do załączenia dokumentów wymienionych w Załączniku nr 6-11 do Oferty - wszystko na warunkach SIWZ. 6. ZAŁĄCZNIK NR 16: PAKIET A, PAKIET B. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i dokumentów dla danego postępowania, jeśli oferta nie została podpisana przez członków władz firmy. Uwaga! Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy). Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę (osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy). Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Pozostałe oświadczenia winny być załączone w formie oryginału podpisanego przez wykonawcę (osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 0.8
  • 2 - Czas wykonania usługi - 0.1
  • 3 - Częstotliwość wnoszenia opłat - 0.1

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gos.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GRUPOWA OCZYSZCZALNIA ŚCIEKÓW W ŁODZI SP. Z O.O. 93-469 Łódź, ul. Sanitariuszek 70/72 (biuro Spółki).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2014 godzina 09:00, miejsce: GRUPOWA OCZYSZCZALNIA ŚCIEKÓW W ŁODZI SP. Z O.O. 93-469 Łódź, ul. Sanitariuszek 70/72 (sekretariat biura Spółki).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: II. 2 Czas trwania i IV.2.1) Kryteria oceny ofert dotyczą pakietu A. Pakiety zostały opisane osobno w ogłoszeniu. WYKONAWCY SKŁADAJĄ OFERTY DO KAŻDEGO PAKIETU OSOBNO.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet A Zakup usługi Zakup usługi SAP Enterprise Support.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi Serwisu Oprogramowania SAP Enterprise Support dla licencji posiadanych przez Zamawiającego. Zgodnie z Załącznikiem A do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.25.32.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.8
    • 2. Czas wykonania usługi - 0.1
    • 3. Częstotliwość wnoszenia opłat - 0.1

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet B Serwis aplikacyjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach umowy Wykonawca: 1. Zaktualizuje komponenty technologiczne (w tym jądro, support packi itp.) systemu bazy danych SAP do najwyższej możliwej wersji, która ma aktualne wsparcie, oraz będzie je aktualizował zgodnie z harmonogramem wydań support packów dostępnym na SAP Marketplace, a jądro systemu raz na 3 miesiące. 2. Aktualizacja systemów wspomagających tj. SAP Solution Manager oraz SAP Router, w tym support pack, jądro, certyfikat SAP Routera i aktualizował je zgodnie z harmonogramem dostępnym na SAP Marketplace. 3. Każdorazowo dostosuje system po instalacji łatek i aktualizacji systemu. 4. Zapewni Zamawiającemu serwis aplikacyjny do opisanego w Pakiecie A systemu będącego w posiadaniu Zamawiającego. Zgodnie Z Załącznikiem A do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.25.32.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2016.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.