eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 245 ul. Pruszyńskiego 1 w Warszawie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-07

Ogłoszenie nr 360652 - 2016 z dnia 2016-12-07 r.

Warszawa: Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 245 ul. Pruszyńskiego 1 w Warszawie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 338610-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 340424-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany, krajowy numer identyfikacyjny 1525966300043, ul. ul. Żeromskiego  29, 01882   Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 022 37 33 333, faks 022 37 33 382, e-mail skrzypek_j@poczta.bielany.waw.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bielany.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 245 ul. Pruszyńskiego 1 w Warszawie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności, wykonanie robót budowlanych sklasyfikowanych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2016 r. w sprawie wykazu robót budowlanych, a) 45.32 - wykonywanie robót budowlanych izolacyjnych, b) 45.41 - tynkowanie, c) 45.31 - wykonywanie instalacji elektrycznych, d) 45.44 - malowanie i szklenie (malowanie fasad budynków) 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa program Funkcjonalno-Użytkowy opracowany przez mgr inż. Izabellę Krawczyk stanowiący załącznik nr 7 do ogłoszenia o zamówieniu. 3. Okres w którym realizowane będzie zamówienie: do dnia 28 grudnia 2016 r. 4. Zamawiający powierza, a Wykonawca przyjmuje do realizacji wykonanie projektu budowlanego, oraz wykonanie robót budowlanych zadania pn: Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 245 ul. Pruszyńskiego 1 w systemie ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ zgodnie z założeniami Programu Funkcjonalno-Użytkowego opracowanego 03.11.2016 r przez mgr inż. Izabellę Krawczyk stanowiącego zał. nr 1 do umowy, zwanych dalej przedmiotem umowy, który obejmuje: 1) Wykonanie projektu wykonawczego na podstawie otrzymanego Programu Funkcjonalno-Użytkowego obejmującego: a) wykonanie projektu wykonawczego - w 3 egzemplarzach; b) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - w 2 egz; c) opracowanie audytu energetycznego oraz świadectwa energetycznego budynków po zakończeniu zadania 2) Pełnienie nadzoru autorskiego. 3) Wykonanie kompletnych robót budowlano - montażowych na podstawie opracowanego projektu oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót (przy założeniu prowadzenia robót w czynnej placówce oświatowej): a) związanych z ociepleniem ścian zewnętrznych powyżej poziomu terenu wraz z robotami towarzyszącymi, b) związanych z ociepleniem i izolacją przeciwwilgociową ścian piwnic poniżej poziomu terenu, przebudową wpustów kanalizacji deszczowej przy budynku wraz z robotami towarzyszącymi wynikającymi z programu funkcjonalno- użytkowego. c) związanych z remontem kominów ponad dachem z wymianą wadliwych obróbek blacharskich odwodnienia dachu i obróbek kominów wraz z robotami towarzyszącymi wynikającymi z Programu Funkcjonalnoużytkowego. d) związanych z wymianą oświetlenia zewnętrznego, wymianą instalacji odgromowej łącznie z robotami towarzyszącymi wynikającymi z Programu Funkcjonalno- użytkowego i projektu wykonawczego. 5. Zakres robót nie wpływa na dostępność budynku przedszkola dla osób niepełnosprawnych. 6. Wykonawca zobowiązuje się, zgodnie z art. 29 ust.3a P.z.p,, że w zakresie realizacji umowy do czynności: 1) montaż izolacji termicznej ścian zewnętrznych 2) roboty tynkarskie 3) roboty malarskie zostanie/ą skierowana/e przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osoba/y zatrudnione na podstawie umowy o pracę.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45443000-4
Dodatkowe kody CPV: 45320000-6, 45310000-0, 71221999-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Licytacja elektroniczna

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT156576.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert17
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 17


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Katarzyna Perkowska LIMAK Firma Budowlano-Handlowa,  biuro-limak@wp.pl,  ul.Konarskiego 1 lok.23,  01-355,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 160000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 160000.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 192588.48
Waluta: PL


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.