eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › Przebudowa budynku przy ul. Łączna 15 w Dąbrowie Górniczej na lokale socjalne

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-11

Dąbrowa Górnicza: Przebudowa budynku przy ul. Łączna 15 w Dąbrowie Górniczej na lokale socjalne
Numer ogłoszenia: 36063 - 2009; data zamieszczenia: 11.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2956700, faks 032 2625032, 2956700.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dabrowa-gornicza.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku przy ul. Łączna 15 w Dąbrowie Górniczej na lokale socjalne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące przebudowę budynku przy ul. Łączna 15 w Dąbrowie Górniczej na lokale socjalne w branżach : budowlanej, instalacyjnej wod-kan, instalacyjnej elektrycznej i instalacyjnej c.o., wg dokumentacji technicznej, przedmiarów robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zawartych w Załączniku Nr 6 do SIWZ z uwzględnieniem postanowień projektu umowy - Załącznik Nr 1 do SIWZ, będących integralną częścią SIWZ. Zadanie będzie dofinansowane z banku Gospodarstwa Krajowego w Warszawie z Funduszu Dopłat; Gwarancja na wykonane roboty 36 m-cy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.44.20.00 - Nakładanie powierzchni kryjących 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 15.000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych ) w formach określonych w art. 45 ust. 6 Ustawy. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: GETIN Bank S.A. 74 1560 1010 0000 9480 0001 1847 Jeśli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 lub pełnomocnictw, Zamawiający zatrzymuje wadium z odsetkami, chyba, że Wykonawca udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają wymagania określone w art.22 ust.1 Pzp i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp. 2. Nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. W okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wylegitymuje się 2 robotami budowlanymi o łącznej wartości 800.000,00 zł brutto i łącznie obejmującymi roboty w zakresie instalacji elektrycznych, instalacji wod.-kan., instalacji c.o., wymiany stolarki okiennej, roboty murarskie i dekarskie, których należyte wykonanie zostało potwierdzone przez poprzedniego Zamawiającego. 4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. posiadających uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej, instalacji wod.-kan., instalacji c.o., instalacji elektrycznych. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował po 1 osobie z wymaganymi uprawnieniami z każdej specjalności wraz z poświadczeniem przynależności tych osób do właściwej dla danej specjalności Izby Samorządu Zawodowego. Dopuszczalne jest posiadanie więcej niż jednego uprawnienia przez jedną osobę. 5. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę 300.000 zł. 6. Wniosą wadium w wysokości 15 000, 00 PLN zł. (słownie: piętnaście tysięcy złotych). Uwaga: Stwierdzenie spełniania warunków - udziału w postępowaniu (formalnych) i zdolności do wykonania zamówienia (merytorycznych) - wymaganych od Wykonawców będzie dokonane w oparciu o złożone wraz z ofertą: oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz potwierdzające (spełnienie tych warunków)dokumenty - według formuły; -spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu o których mowa w punkcie 9 SIWZ, Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć następujące dokumenty i oświadczenia, w oparciu o które Zamawiający dokona oceny spełnia warunków: 1. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp: 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Upoważnienie do podpisywania ofert i występowania w przetargu w imieniu wykonawcy musi być dołączone do oferty lub musi bezpośrednio wynikać z przedstawionych dokumentów. Gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo posiadające szczegółowy zakres i podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną w formie oryginału bądź kserokopii poświadczonej notarialnie. 1.2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w Art. 22 ust. 1 Ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie Art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy - wzór oświadczenia- Załącznik Nr 2 do SIWZ- wskazana data podpisania oświadczenia. 1.3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 2. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2.1. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania , z uwzględnieniem wymogu pkt. 9.3 SIWZ - Załącznik nr 4 do SIWZ - wskazana data podpisania wykazu. Przez robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, należy rozumieć robotę budowlaną obejmującą roboty w zakresie instalacji elektrycznych, instalacji wod.-kan., instalacji c.o., wymiany stolarki okiennej, roboty murarskie i dekarskie. 2.2. Dokumenty potwierdzające że roboty o których mowa w pkt. 2.1. zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru). 2.3. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności z uwzględnieniem wymogów określonych w punkcie 9.4 SIWZ - Załącznik Nr 3 do SIWZ - wskazana data podpisania oświadczenia. 2.4. W przypadku przedstawienia w wykazie osób, którymi Wykonawca będzie dysponował za zgodą innych podmiotów wymagane jest przedłożenie pisemnego zobowiązania tych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia (wzór oświadczenia - Załącznik nr 3A do SIWZ). 2.5. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających przynależność do Branżowej Izby Inżynierów Budownictwa, ewentualnie właściwej dla danej specjalności Izby Samorządu Zawodowego - min. 1 osoba z każdej branży. Zamawiający dopuszcza posiadanie 2 lub więcej uprawnień przez 1 osobę. 3. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 3.1. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 300.000 zł. Ponadto do oferty należy dołączyć: 4. Wypełniony formularz ofertowy (wzór formularza ofertowego - Załącznik nr 5 do SIWZ - wskazana data podpisania oferty 5. Kosztorys ofertowy wykonany metodą uproszczoną, polegającą na obliczeniu wartości kosztorysowej robót objętych przedmiarem jako sumy iloczynów ilości jednostek przedmiarowych robót i ich cen jednostkowych bez podatku od towarów i usług. Wskazane jest załączenie do oferty zbiorczego zestawienia kosztorysów z podaniem wartości poszczególnych kosztorysów (wg kolejności jak w przedmiarach robót). Suma zestawienia powinna równać się cenie ofertowej. Cenę ofertową (netto, VAT, brutto) należy podawać do dwóch miejsc po przecinku. Ponadto Zamawiający wymaga podania danych wyjściowych do kosztorysowania, tj.: - stawki robocizny kosztorysowej Rg = .............. zł - wskaźnika narzutów kosztów zakupu Kz = ............... % liczonych od M - wskaźnika narzutów kosztów pośrednich Kp = .............. % liczony od R+S - wskaźnika narzutów zysku Zysk = .............. % liczony od R+S+Kp 6. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 7. Potwierdzenie wniesienia wadium na zasadach określonych w pkt. 12 SIWZ. 8. Oświadczenie, że Wykonawca w przypadku wygrania postępowania ubezpieczy plac budowy na czas realizacji umowy na kwotę nie mniejszą niż wartość przyszłej umowy - Załącznik nr 5 do SIWZ (Formularz Ofertowy pkt. 12). Uwagi: 1. Złożone dokumenty winny być zgodne z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. nr 87 poz. 605 z późn. zm.). 2. Wykonawca składa oświadczenia i dokumenty przetargowe pod odpowiedzialnością karną (dotyczącą składania nieprawdziwych zeznań i oświadczeń) wynikającą z art. 297 Kodeksu Karnego. W razie stwierdzenia, że złożone przez wykonawcę lub wykonawcę informacje są nieprawdziwe Zamawiający zgodnie z dyspozycją art. 304 k.p.k. - zawiadomi o tym fakcie właściwy organ ścigania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowa-gornicza.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego - Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, Wydział Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, pok. nr 315, III piętro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2009 godzina 09:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, Wydział Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, pok. nr 315, III piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: I. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 9 SIWZ, przy czym w przypadku wymogów dot. potencjału ekonomicznego i kadrowego, a także doświadczenia realizacyjnego wystarczające jest łączne ich spełnianie. 1. Dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt 10.1.1; 10.3.1. SIWZ Wykonawcy składają odrębnie, natomiast w pkt 10.2.1.; 10.2.2.; 10.2.3.; 10.2.4.; 10.2.5.; 10.4.; 10.5.; 10.6.; 10.7.; 10.8. SIWZ łącznie, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 10.1.2 SIWZ winno zostać podpisane wspólnie na jednym druku - przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 2.W przypadku dokumentu wymienionego w pkt. 10.3.1. SIWZ - polisa- Zamawiający dopuszcza złożenie jednej polisy wystawionej na konsorcjum. 3. Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty. Pełnomocnictwo winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. II. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy 1. Zamawiający zażąda od Wykonawcy przed spisaniem umowy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny całkowitej brutto podanej w ofercie..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.