eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skierbieszów › Rozbudowa Gminnego Ośrodka Kultury w Skierbieszowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-15

Skierbieszów: Rozbudowa Gminnego Ośrodka Kultury w Skierbieszowie
Numer ogłoszenia: 360610 - 2009; data zamieszczenia: 15.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Skierbieszów , Rynek 1, 22-420 Skierbieszów, woj. lubelskie, tel. 084 6213670, faks 084 6213670.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.skierbieszow.com.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa Gminnego Ośrodka Kultury w Skierbieszowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w ramach rozbudowy istniejącego budynku Gminnego Ośrodka Kultury w celu rozszerzenia istniejącej funkcji polegających na rozbudowie o poddasze użytkowe oraz przebudowy części parteru w celu poprawy funkcjonalności obiektu. Zakres prac remontowych obejmuje m.in.: 1)rozbiórkę pokrycia dachowego, obróbek i stropów; 2)rozbiórkę ścian konstrukcyjnych, kominów, demontaż i zamurowanie otworów zewnętrznych; 3)piwnica - elementy konstrukcyjne: stopy, ława, podbicie fundamentu, ścianka dociskowa, 4)piwnica - stan wykończeniowy wewnętrzny: posadzka w piwnicy, zamurowania, tynki wewnętrzne, malowanie; 5)wykonanie elementów konstrukcyjnych parteru i poddasza oraz ścianek: strop Teriva III, parter - schody żelbetonowe i drewniane, parter - podciąg, słupy, wieniec W1 i W3 z nadprożem, nadproża, parter - rozbiórki, zamurowania, ściany i trzpienie T-1, parter - rozbiórki i zamurowania pomiędzy pomieszczeniami, poddasze - słupy, podciągi, wieńce, trzpienie, nadproża, mury poddasza, ścianki działowe poddasza, kominy i wentylacja; 6)wykonanie posadzki parteru i poddasza; 7)wykonanie tynków, okładzin wewnętrznych oraz malowanie tynki i okładziny parteru, malowanie parteru, tynki i okładziny poddasza, sufit podwieszany z izolacją z wełny - poddasze malowanie poddasza; 8)prace ślusarskie /kraty, balustrady/; 9)wykonanie konstrukcji, pokrycie i obróbka dachu; 10)montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej; 11)ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem oraz wykonanie tynków zewnętrznych; 12)wykonanie opaski z kostki brukowej; 13)wykonanie rusztowania zewnętrznego na czas wykonywanych robót. Przedmiot zamówienia obejmuje również prace instalacyjno-montażowe w zakresie: instalacji wewnętrznej wodno-kanalizacyjnej obejmującej: roboty demontażowe, roboty instalacyjne /wodociągowa i kanalizacyjna/ - ruraż, montaż urządzeń sanitarnych; instalacji przeciwpożarowej obejmującej wykonanie hydrantów wewnętrznych na każdej kondygnacji budynku /hydrant wewnętrzny stanowi zespół instalacyjny składający się z zaworu hydrantowego o średnicy dn 25 mm, odcinka węża pożarniczego 25 m i prądownicy wodnej o średnicy pyszczka 7 mm i powinien być umieszczony w specjalnej naściennej szafce stalowej/ wraz z zamontowaniem obok szafek gaśnic proszkowych 6 kg; instalacji centralnego ogrzewania obejmującej: roboty demontażowe, roboty instalacyjne c.o. - roboty demontażowe, roboty instalacyjne - ruraż, montaż grzejników oraz zaworów, próby; wentylacji mechanicznej obejmującej m.in. dostawę i montaż: 1)wentylatorów dachowych stalowych lub z polichlorku winylu o średnicy otworu ssącego do 200 mm (masa do 25 kg) - wentylator wyciągowy typ WVPKV - 160/1400-1F-St Q=11120 m3/h, In=1,45A, moc 0,18kW wraz z podstawą dachową tłumiąca WVPKT-200 (160); 2)przewodów wentylacyjnych z blachy stalowej, kołowych, typ S(Spiro) o śr. do 200 mm; 3)wentylatorów sufitowych - wentylator łazienkowy wyciągowy osiowy, typ STYL D 100 DOSPEL, 100m3/h lub podobny; 1)wentylatorów osiowych o śr. otworu ssącego do 400 mm - wentylator osiowy ścienny nawiewny D300 typ WO-30W/13-1F-St-N, Q-1600m3/h, In-0,7A, moc 0,25kW; 2)nagrzewnic ramowych typ W i Pk jednorzędowych - nagrzewnica elektryczna D 315. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres robót instalacji elektrycznych: demontaż instalacji wewnętrznych w całym budynku; demontaż instalacji wewnętrznych w części przeznaczonej na kotłownię; wykonanie instalacji elektrycznych oświetleniowej i gniazd wtyczkowych w całej części budynku; wykonanie instalacji elektrycznych oświetleniowej i gniazd wtyczkowych w kotłowni; wykonanie instalacji odgromowej budynku. Szczegółowy zakres robót, technologię wykonawstwa oraz warunki odbioru zawarte są w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - załącznik nr 11 do SIWZ, przedmiarze robót - załącznik nr 10 do SIWZ oraz dokumentacji projektowej - załącznik nr 12 do SIWZ. Wymieniona wyżej dokumentacja stanowi integralną część Specyfikacji, z zastrzeżeniem, że wszystkie wskazania z nazwy materiałów, urządzeń i armatury należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29.ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów, urządzeń i armatury równoważnej. Do urządzeń wskazanych w projekcie budowlanym, dla których są wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie można stosować urządzenia równoważne. Urządzenia równoważne powinny spełniać parametry techniczne, które nie mogą być niższe od zastosowanych w dokumentacji projektowej. Wszelkie odstępstwa od dokumentacji projektowej w wykonawstwie muszą być udokumentowane załączonymi do oferty obliczeniami, szczegółowymi rysunkami technicznymi, atestami PZH, aprobatami, deklaracjami zgodności, kartami katalogowymi urządzeń zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych urządzeń w stosunku do przyjętych w projekcie Powyższe zmiany muszą być wykazane w załączonej tabeli /Wykaz urządzeń równoważnych/ i dołączone do oferty. Brak wskazania w załączniku propozycji zastosowania urządzeń równoważnych oznaczać będzie deklaracją wykonawcy, że przedmiot zamówienia zostanie wykonany przy zastosowaniu urządzeń i materiałów przyjętych w projekcie budowlanym. Udowodnienie, że urządzenia i armatura są równoważne spoczywa na wykonawcy na etapie składania ofert. Dokumenty potwierdzające należy załączyć do oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny równoważności proponowanych rozwiązań. Zamawiający zastrzega sobie także prawo do korzystania z opinii ekspertów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w: a) Dokumentacji technicznej i przedmiarze robót. Przy opracowywaniu kosztorysu ofertowego należy ściśle przestrzegać zakresu robót objętego w przedmiarach robót i opisanych w specyfikacji technicznej. Przed opracowaniem kosztorysu ofertowego wskazane jest dokładne zapoznanie się z dokumentacją techniczną i terenem, na którym będzie wykonywana inwestycja. b) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót określającej wymagania niezbędne do określenia standardów i jakości wykonania robót, sposobu ich wykonania, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych elementów i odbioru robót. c) Przedmiarze robót, zawierającymi zestawienie przewidzianych do wykonania robót, stanowiących integralną część niniejszej specyfikacji. d) Dokumenty potwierdzające dopuszczenie wyrobów do stosowania w budownictwie należy przedstawić do wglądu na żądanie Zamawiającego lub inspektora nadzoru, w trakcie realizacji, a komplet przekazać przed odbiorem końcowym inwestycji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych 45.26.28.00 - Rozbudowa budynków 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 15 000 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN, potwierdzone dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie. b) udzielą gwarancji na wykonane roboty na okres nie krótszy niż 36 miesięcy. c) udokumentują, że dysponują nw. osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz posiadają potencjał techniczny niezbędny do wykonania zadania: - kierownik budowy - z uprawnieniami budowlanymi specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej - 1 osoba - kierownik robót sanitarnych - z uprawnieniami budowlanymi specjalności sieci, instalacje i urządzenia sanitarne - 1 osoba - kierownik robót elektrycznych - z uprawnieniami specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych - 1 osoba. 3) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) Nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp i potwierdzą spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły - spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie któregokolwiek z w/w warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 3. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp. 4.Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: 1)jest niezgodna z ustawą, 2)jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy pzp, 3)jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 4)zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 5)została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 6)zawiera błędy w obliczaniu ceny, 7)wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodzi się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy pzp, 8)jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca ma dostarczyć następujące oświadzcenia i dokumenty: 1) Wykonawca przedstawi aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert. 2) Wykonawca sporządzi i dołączy do oferty wykaz robót budowlanych odpowiadających postawionym powyżej wymogom wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania na druku Doświadczenie zawodowe zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ i załączy dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych zamówień. 3) Wykonawca sporządzi i dołączy do oferty druk proponowane warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWIZ. 4) Wykonawca sporządzi i dołączy do oferty druk Potencjał kadrowy zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ, w którym wykaże wyżej wymienione osoby oraz dołączy kopie ich uprawnień budowlanych i kopie aktualnych zaświadczeń o wpisie do izby samorządu zawodowego 5) Wykonawca sporządzi i dołączy do oferty druk Potencjał techniczny zgodnie z załącznikiem 7 do SIWZ, czyli wykaz sprzętu do wykonania zamówienia w zakresie wynikającym z dokumentacji projektowej i STWiOR 6) Wykonawca przedstawi informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. Posiadane środki finansowe lub zdolność kredytowa min. 300 000 zł. Potwierdzenie posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej musi być dokonane jednoznacznie - bez zastrzeżeń spełniania dodatkowych warunków. 7) Wykonawca sporządzi i dołączy oświadczenie o niezaleganiu w podatkach i opłatach - załącznik nr 4 do SIWZ 8) Wykonawca dołączy do oferty polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty te muszą być złożone przez każdy podmiot. 9) Wykonawca sporządzi i załączy do oferty oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy pzp z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez wykonawcę z dopiskiem - za zgodność z oryginałem. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby odrzucenie oferty bądź unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.skierbieszow.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Skierbieszów, ul. Rynek 1, 22-420 Skierbieszów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Skierbieszowie, ul. Rynek 1, 22-420 Skierbieszów w sekretariacie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany w ramach działania: Odnowa i rozwój wsi - objętego PROW na lata 2007-2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.