eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Potęgowo › Budowa kanalizacji sanitarnej Skórowo - Głuszynko z likwidacją oczyszczalni ścieków w Skórowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-03

Ogłoszenie nr 36060 - 2017 z dnia 2017-03-03 r.

Potęgowo:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 22075
Data: 08/02/2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Potęgowo, Krajowy numer identyfikacyjny 77097984900000, ul. ul. Kościuszki  5, 76230   Potęgowo, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 598 115 072, e-mail ue@potegowo.pl, faks 598 115 072.
Adres strony internetowej (url): www.potegowo.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 3)
W ogłoszeniu jest: Zamówienie podzielone jest na części: nie
W ogłoszeniu powinno być: Zamówienie podzielone jest na części: tak Część I: Sieć kanalizacji sanitarnej z przepompowniami ścieków i likwidacją oczyszczalni ścieków w Skórowie. Część II: Droga dojazdowa i plac manewrowy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną z części zamówienia lub dwie części zamówienia. Zamawiający nie ogranicza ilości części, na które ofertę może złożyć jeden Wykonawca. Zamawiający nie ogranicza ilości części, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu Wykonawcy.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 1.3)
W ogłoszeniu jest: Określenie warunków:a) wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 2 zamówień polegających na budowie sieci kanalizacji sanitarnej o długości sieci w każdym zamówieniu min. 3 km, w tym przynajmniej w jednym z zamówień wykonanie min. 1 przepompowni ścieków, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; b) dysponowanie odpowiednim potencjałem kadrowym, odpowiedzialnym za kierowanie robotami budowlanymi, tj.: - min. 1 osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami w branży sanitarnej, posiadającą min. 5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu budowami, w tym kierowanie min. 2 zadaniami polegającymi na budowie sieci kanalizacji sanitarnej o długości sieci w każdym zamówieniu min. 3 km, w tym przynajmniej w jednym z zamówień wykonanie min. 1 przepompowni ścieków;
W ogłoszeniu powinno być: Określenie warunków: (Warunki te dotyczą Wykonawców składających ofertę na I część zamówienia) a) wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 2 zamówień polegających na budowie sieci kanalizacji sanitarnej o długości sieci w każdym zamówieniu min. 3 km, w tym przynajmniej w jednym z zamówień wykonanie min. 1 przepompowni ścieków, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; b) dysponowanie odpowiednim potencjałem kadrowym, odpowiedzialnym za kierowanie budową, tj.: - min. 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane, upoważniające do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy i robót w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych, posiadającą min. 5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu budowami, w tym kierowanie min. 2 zadaniami polegającymi na budowie sieci kanalizacji sanitarnej o długości sieci w każdym zamówieniu min. 3 km, w tym przynajmniej w jednym z zamówień wykonanie min. 1 przepompowni ścieków;

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 4)
W ogłoszeniu jest: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich; 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument, potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie opłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich; 3) Aktualne zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub KRUS albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich;
W ogłoszeniu powinno być: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania należy złożyć następujące dokumenty (dotyczy obu części zamówienia): 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich; 2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument, potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich; 3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich;

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 5)
W ogłoszeniu jest: Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość zmian w postanowieniach umowy w następujących sytuacjach: 1) wady dokumentacji projektowej; 2) zmian w dokumentacji projektowej; 3) rezygnacji z wykonania części prac; 4) zmiany stawki Vat; 5) w sytuacjach przewidzianych w art. 142 ust. 5 ustawy Pzp 6) wystąpienia siły wyższej, złych warunków atmosferycznych, innej sytuacji niezależnej od Wykonawcy; 7) zmiany w obowiązujących przepisach; 8) zmiany na stanowisku kierownika budowy; 9) zmian mających na celu poprawienie wartości przedmiotu zamówienia, sprawności lub wydajności materiałów i urządzeń; 10) Zmiany w trakcie realizacji inwestycji dotyczące zmiany parametrów technicznych realizowanego przedmiotu umowy mogą zaistnieć w przypadku: a) poprawy parametrów technicznych, jakości, sprawności, wydajności lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu robót, b) aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny bądź zmiany obowiązujących przepisów, c) pojawienia się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; d) zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jeśli wpływa ona na zakres lub warunki wykonania przez strony świadczeń wynikających z umowy. 11) innych korzystnych zmian dla Zamawiającego. Zmiany umowy mogą dotyczyć: - sposobu wykonania przedmiotu zamówienia; - zakresu przedmiotu zamówienia; - terminu wykonania; - terminu zapłaty; - wynagrodzenia;
W ogłoszeniu powinno być: Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość zmian w postanowieniach umowy w następujących sytuacjach: 1) wady dokumentacji projektowej; 2) zmian w dokumentacji projektowej; 3) rezygnacji z wykonania części prac; 4) zmiany stawki Vat; 5) w sytuacjach przewidzianych w art. 142 ust. 5 ustawy Pzp 6) złych warunków atmosferycznych, tj. - ciągłe i intensywne opady deszczu przez okres min. 5 dni; - mrozy powyżej -3oC, trwające powyżej 5 dni; 7) zmiany w obowiązujących przepisach; 8) zmiany na stanowisku kierownika budowy; 9) zmian mających na celu poprawienie wartości przedmiotu zamówienia, sprawności lub wydajności materiałów i urządzeń; 10) Zmiany w trakcie realizacji inwestycji dotyczące zmiany parametrów technicznych realizowanego przedmiotu umowy mogą zaistnieć w przypadku: a) poprawy parametrów technicznych, jakości, sprawności, wydajności lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu robót, b) aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny bądź zmiany obowiązujących przepisów, c) pojawienia się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; d) zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jeśli wpływa ona na zakres lub warunki wykonania przez strony świadczeń wynikających z umowy. 11) innej sytuacji niezależnej od Wykonawcy, tj.: - wstrzymanie robót przez inne instytucje; - nieprzewidziane awarie urządzeń administrowanych przez innych operatorów sieci niezinwentaryzowanych; Zmiany umowy mogą dotyczyć: - sposobu wykonania przedmiotu zamówienia; - zakresu przedmiotu zamówienia; - terminu wykonania; - terminu zapłaty; - wynagrodzenia;

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert: 23/02/2017 godz. 10:00
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert: 09/03/2017 godz. 09:00

II.2) Tekst, który należy dodać

Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 2
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust.5 pkt 8 ustawy Pzp)

Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.6)
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: Załącznik - Informacje dotyczące ofert częściowych Część I: Sieć kanalizacji sanitarnej z przepompowniami ścieków i likwidacją oczyszczalni ścieków w Skórowie: wykonane rurociągu tłocznego 5.713,5 m, roboty rozbiórkowe, system monitoringu; CPV45232440-8 Termin zamówienia: 29/06/2018 Kryteria oceny ofert: cena 60 okres gwarancji 40 Część II: Droga dojazdowa i plac manewrowy: Droga z płyt żelbetowych 145 m, plac manewrowy 135 m kw. CPV45232440-8 Termin zamówienia: 29/06/2018 Kryteria oceny ofert: cena 60 okres gwarancji 40

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.