To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-01-07
Wrocław: Dostawa sprzętu kwaterunkowego
Numer ogłoszenia: 3605 - 2013; data zamieszczenia: 07.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 205553 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu kwaterunkowego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu kwaterunkowego. b) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 1 do SIWZ (formularz ofertowy), zgodnie z wymaganiami określonymi w załącznikach nr 1 i 2 do istotnych postanowień umowy (załącznik nr 5 do SIWZ). Szczegółowa specyfikacja przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania techniczne i jakościowe wyposażenia zostały określone przez zamawiającego w załącznikach nr 1 i 2 do istotnych postanowień umowy (załącznik nr 5 do SIWZ). c) Przedmiot zamówienia podzielony został na 5 części, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ (formularz ofertowy): - część 1 postępowania - obejmuje dostawę krzeseł konferencyjnych i obrotowych - część 2 postępowania - obejmuje dostawę szafy na akta i szafy stalowej klasy A - część 3 postępowania - obejmuje dostawę klimatyzatora, wentylatorów i osuszaczy powietrza - część 4 postępowania - obejmuje dostawę tablic korkowych - część 5 postępowania - obejmuje dostawę biurek, kontenerów, regałów, szaf i szafek, stołów i stolików, wieszaków, podstawek pod monitor, foteli, ław, krzeseł, gablot. d) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części postępowania. Wymaga się złożenia oferty na całość asortymentu w danej części zamówienia. e) Miejsce dostawy: Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony transportem wykonawcy i na jego koszt. Miejsca dostawy przedmiotu zamówienia zostały określone w §6 istotnych postanowień umowy oraz w załączniku nr 1 do istotnych postanowień umowy (załącznik nr 5 do SIWZ). Miejscem dostawy, zgodnie z załącznikiem nr 1 do istotnych postanowień umowy, będzie dla asortymentu określonego w: - części 1 postępowania: KPP w Lubinie, ul. Traugutta 3, 59-300 Lubin oraz KMP w Jeleniej Górze, ul. Nowowiejska 43, 58-500 Jelenia Góra - części 2 postępowania: KPP w Lubinie, ul. Traugutta 3, 59-300 Lubin - części 3 postępowania: KPP w Lubinie, ul. Traugutta 3, 59-300 Lubin - części 4 postępowania: KPP w Lubinie, ul. Traugutta 3, 59-300 Lubin - części 5 postępowania: KPP w Dzierżoniowie, ul. Ząbkowicka 57, 58-200 Dzierżoniów; KPP w Oleśnicy, ul. Gen. Hallera 3, 56-400 Oleśnica; KPP w Lwówku Śląskim, ul. Jana Pawła II 12, 59-600 Lwówek Śląski; KMP w Jeleniej Górze, ul. Nowowiejska 43, 58-500 Jelenia Góra..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części 39.11.10.00 - Siedziska 39.11.20.00 - Krzesła 39.11.31.00 - Fotele 39.12.10.00 - Biurka i stoły 39.12.11.00 - Biurka 39.13.40.00 - Meble komputerowe 39.13.41.00 - Stoły komputerowe 39.15.10.00 - Meble różne 39.71.70.00 - Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne 30.19.21.70 - Tablice ogłoszeń 39.12.22.00 - Biblioteczki 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.13.10.00 - Regały biurowe 39.13.11.00 - Regały archiwalne 39.13.20.00 - Systemy aktowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część 1 postępowania
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TRONUS POLSKA Konrad Warda, ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10731,71 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13038,00
Oferta z najniższą ceną: 13038,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17352,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Część 5 postępowania
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KARIAN SPÓŁKA JAWNA JAN, BOŻENA, ANDRZEJ KARWAN
jakie przetargi wygrała firma
KARIAN SPÓŁKA JAWNA JAN, BOŻENA, ANDRZEJ KARWAN
- KARIAN sp.j. Jan, Bożena, Andrzej Karwan, Chojęcin Szum 24, 63-640 Bralin, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55170,73 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 51211,05
Oferta z najniższą ceną: 41148,35 / Oferta z najwyższą ceną: 87330,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- "Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących w okresie 12 miesięcy dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu"
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 66 WE WROCŁAWIU
- Dostawa piasku do piaskownic objętych zarządem ZZK - 6 ZADAŃ
- Przebudowa sanitariatów oraz pomieszczenia socjalnego przy ul. Dawida 2 we Wrocławiu
- Remont i przebudowa szatni i łazienek w hali sportowej (dotyczy parteru i I piętra) Liceum Ogólnokształcącego nr XV przy ul. Wojrowickiej 58 we Wrocławiu.
- SUKCESYWNA DOSTAWA SPECJALISTYCZNYCH ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli różnych do nowej siedziby
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia budynku pokoszarowego nr 7 w Gnieźnie przy ul. Wrzesińskiej 43-55
- BUDOWA/REMONT/WYKOŃCZENIE WRAZ Z DOPOSAŻENIEM POMIESZCZEŃ PRZEZNACZONYCH POD DZIAŁALNOŚĆ KULTURALNĄ W BUDYNKU GMINNEGO OŚRODKA KULTURY W NIEGOWIE
- Zakup i dostawa ergonomicznych krzeseł obrotowych do Oddziału ZUS w Olsztynie oraz podległych terenowych jednostek organizacyjnych.
- Dostawa sprzętu i akcesoriów informatycznych, oprogramowania biurowego, licencji antywirusowych oraz sprzętu multimedialnego na potrzeby projektu pn.: AKCJA@ EDUKACJA
- Dostawa mebli do Oddziału Okręgowego NBP w Kielcach
więcej: Tablice ogłoszeń »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.