To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-09-05
Warszawa: Zakup i dostawa wraz z montażem mebli do wyposażenia pomieszczeń w Centrum Konferencyjno - Szkoleniowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Numer ogłoszenia: 360570 - 2013; data zamieszczenia: 05.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 136943 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5560129, faks 022 8270843.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa wraz z montażem mebli do wyposażenia pomieszczeń w Centrum Konferencyjno - Szkoleniowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup i dostawa wraz z montażem mebli do wyposażenia pomieszczeń w Centrum Konferencyjno - Szkoleniowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Przedmiot zamówienia składa się z trzech części CZĘŚĆ I Meble biurowe 1. Stół systemowy 1 - 4 szt. 2. Stół systemowy 2 - 5 szt. 3. Stolik okrągły na nodze talerzowej - 8 szt. 4.Biurko systemowe w kształcie litery L -14 szt. 5.Ścianka działowa długa - 4 szt. 6.Ścianka działowa krótsza 2 szt. 7. Dostawka do biurka systemowego 14 szt. 8. Frontpanel - osłona płytowa 2 szt. 9.Kontener systemowy 16 szt. 10.Stolik systemowy 3, 2 szt. 11.Regał biurowy systemowy 1, 7 szt. 12.Regał biurowy systemowy 2, 2 szt. 13.Szafa biurowa systemowa 1, 11 szt. 14.Szafa biurowa systemowa 2, 1 szt. 15.Szafa biurowa systemowa 3, 1 szt. 16.Szafa biurowa systemowa 4, 2 szt. 17.Szafa systemowa 5, 3 szt. 18.Szafka na płyty CD 1 szt. 19.Fotel biurowy obrotowy 1, 19 szt. 20.Fotel biurowy obrotowy 2, 25 szt. 21.Krzesło gościnne z tworzywa sztucznego 10 szt. 22.Fotel wypoczynkowy 5 szt. 23.Lada recepcyjna do kancelarii ogólnej 1 szt. CZĘŚĆ II - Regały do archiwum. 1.Regały do archiwum - ciąg o głębokości 60cm 1.1 Ciąg o długości do 4,5 m 6 ciągów 1.2 Ciąg o długości do 5 m 5 ciągów 1.3 Ciąg o długości do 3,95 m 1 ciąg 1.4 Ciąg o długości do 3,40 m 1 ciąg 2.Regały do archiwum - ciąg o głębokości 30cm 2.1 Ciąg o długości do 1 m 2 ciągi 2.2 Ciąg o długości do 4 m 3 ciągów 2.3 Ciąg o długości do 4,6 m 2 ciągi CZĘŚĆ III - Zabudowy do pomieszczeń socjalnych (meble do wykonania na wymiar). 1.Pomieszczenie socjalne nr 1.19 - Długość zabudowy 2,00mb 1.1 Zabudowa kuchenna składająca się z blatu grubości min. 28mm z wbudowaną umywalką o średnicy nie większej niż 45cm 1.2 Ciąg mebli kuchennych podblatowych do blatu opisanego powyżej o długości 127 cm oraz szafka pod zlewozmywak. 1.3 Ciąg mebli kuchennych wiszących długość 207cm wysokość 50cm, głębokość 40 cm 2.Pomieszczenie socjalne nr 09 (piwnica) - Długość zabudowy 2,83mb 2.1 Zabudowa kuchenna składająca się z blatu grubości min. 28mm z wbudowaną umywalką o średnicy nie większej niż 45cm 2.2 Ciąg mebli kuchennych podblatowych do blatu opisanego powyżej o długości 208cm oraz szafka pod zlewozmywak 2.3 Ciąg mebli kuchennych wiszących o długość 283 cm wysokość max 70 cm 3.Pomieszczenie socjalne nr 017 (szatnia przebieralnia) - Długość zabudowy 3,63mb 3.1 Wieszak - rura o średnicy 50mm o długości około 363cm 3.2 Szafki niskie stojące na podłodze o wymiarach: wysokość 50cm, szerokość około 50 cm, głębokość około 45 cm 4.Pomieszczenie nr 1.8 (kuchnia/zmywalnia) - Długość zabudowy 2,18mb 4.1 Blat kuchenny z wbudowaną umywalką o średnicy nie większej niż 45 cm o długości 218 cm kształt dopasowany do istniejącej wnęki, blat o grubości min. 28mm 4.2 Ciąg mebli kuchennych podblatowych do blatu opisanego powyżej o długości 218 cm 4.3 Półka wisząca nad blatem do odkładania drobnych przedmiotów o szerokości 40 cm 4.4 Szafka do zamontowania zlewozmywaka jednokomorowego z ociekaczem 4.5 Szafka, w której umieszczona zostanie zmywarka, o wymiarach szer. × wys. × głęb. 60 × 84,5 × 60 cm 5.Pomieszczenie nr 1.10 (komunikacja) - Długość zabudowy 1,18mb 5.1 Szafa przeznaczona na ubrania wykonana na wymiar, mieszcząca się we wnęce 118×40cm wys. 204cm 6.Pomieszczenie nr 1.11 (magazyn) - Długość zabudowy 3,17mb 6.1 Zabudowa kuchenna składająca się z blatu grubości min. 28mm 6.2 Ciąg o długości 317 cm składający się z szafek kuchennych podblatowych do blatu opisanego powyżej 6.3 Ciąg o długość 317 cm szafek kuchennych wiszących o wysokość max 100 cm, głębokość 40 cm.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.13.11.00 - Regały archiwalne 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 39.14.12.00 - Blaty .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Meble biurowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MIKOMAX 6-Meble Biurowe Sp. z o.o., ul.Młynarska 8/12, 01-194 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 140000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 145818,29
Oferta z najniższą ceną: 145818,29 / Oferta z najwyższą ceną: 145818,29
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Regały do archiwum
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"BUDMAX REGAŁY" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
"BUDMAX REGAŁY" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- Budmax Sp. z o.o., Ul. A.Gabrysiak 4, 80-175 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 46008,15
Oferta z najniższą ceną: 46008,15 / Oferta z najwyższą ceną: 64347,45
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usługi administracji i utrzymania w sprawności systemu CallCenter.
- Bieżące utrzymanie mieszkaniowego zasobu m.st. Warszawy w sprawności technicznej w zakresie branży sanitarnej - teren AOM Nr 2 i Nr 3.
- Dostawa odczynników genetycznych - wg 2 pakietów.
- Odbiór, wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych i odpadów wielkogabarytowych z nieruchomości Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie.
- Wykonanie inwestycji pn. "Część 1 - Rozbudowa ul. Jana Pawła II w Dzielnicy Wesoła. Realizacja projektów z Budżet Obywatelskiego w ul. Gwiaździstej i ul. Dzieci Warszawy; Część 2 - Budowa drogi dla...
- Ewaluacja wdrażania i realizacji Edycji 2023 Programu Dom Kultury+ Narodowego Centrum Kultury
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Biblioteka blisko ludzi"- modernizacja Miejskiej Biblioteki Publicznej w Pyskowicach. Przebudowa wypożyczalni i czytelni dla dorosłych
- Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych dla Wydziału Inżynierii Materiałowej i Fizyki Politechniki Krakowskiej
- Rozbudowa UG oraz remizy OSP w Wielopolu Skrzyńskim wraz z zagospodarowaniem terenu
- D/22/2024 Zakup i dostawa mebli na potrzeby różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
- Dostawa 1 kpl. mebli biurowych wraz z rozładunkiem, wniesieniem i montażem do Działu Informatyki Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku.
- Zakup wraz z dostawą i montażem wyposażenia meblowego oraz foteli obrotowych dla Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.