eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Lubelski › dostawa samochodu do czyszczenia wpustów ulicznych oraz studni kanalizacyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-07-21

POZYCJA 36056

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Tomaszów Lubelski: dostawa samochodu do czyszczenia wpustów ulicznych oraz studni kanalizacyjnych

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z o.o. w Tomaszowie Lubelskim, do kontaktów: Bogdan Malec Wojciech Raczkiewicz, ul. Lwowska 37A, 22-600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 084 6642461, fax 084 6643519, e-mail: pgkim@zamosc.home.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa samochodu do czyszczenia wpustów ulicznych oraz studni kanalizacyjnych. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby zamawiającego samochodu specjalnego do ciśnieniowego mycia kanałów i odsysania zanieczyszczeń i osadów z kanalizacyjnych wpustów ulicznych zapewniającego pracę w okresie letnim i zimowym. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Siedziba zamawiającego. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.40.00 - Pojazdy specjalne Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.40.00 - Pojazdy specjalne 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Dostawa do siedziby zamawiającego samochodu specjalnego do ciśnieniowego mycia kanałów i odsysania zanieczyszczeń i osadów z kanalizacyjnych wpustów ulicznych zapewniającego pracę w okresie letnim i zimowym. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 28.09.2005; data zakończenia: 20.11.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 5000. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1.Wypełniony formularz ofertowy. 2.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków, o których mowa w art.22 i 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. 3.Oswiadczenie Wykonawcy, czy pozostaje w stosunku zależności lub dominacji w rozumieniu ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. Prawo o publicznym obrocie papierami wartościowymi i funduszami powierniczymi (Dz.U. Nr 118 z 1997 r. poz.754) z innymi uczestnikami postepowania lub Zamawiającym, albo osobami po stronie Zamawiającego biorącymi udział w postępowaniu. 4.Termin dostarczenia tego oświadczenia zostanie podany przez Zamawiającego w wezwaniu skierowanym do Wykonawcy. 5.Aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej. 6.Aktualną inforamcję z Krajowego Rejestru Karnego określoną w art.26 ust.4 pkt.4 i 5 ustawy Prawo zamóweiń Publicznych, wystawioną nie wczesniej niż 6 m-cy przed upływem składania ofert. 7.Aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. 8.Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek za ubezpieczenie społeczne lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. 9.Kserokopia rejestracji NIP. 10.Kserokopia rejestracji REGON. 11.Pisemne oświadczenie o zdolności techniczno-organizacyjno-kadrowej do wykonania zamówienia. 12.Dowód wniesienia wadium. 13.Oferta oraz wszelkie dokumenty wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezontowania firmy, zgodnie z wymaganiami ustawowymi z datą nie dalszą niż jeden miesiąc wstecz, licząc od terminu składania ofert.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 08.09.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 16.09.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 16.09.2005, godzina 11:00, Siedziba Zamawiającego.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 14.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.